REBECCAROBERT

Body Tape

15 indlæg i dette emne

Jeg har købt en Rembo-kjole med et noget stift corsage/top til. Da jeg prøvede den, kunne man nogen gange ane BH-kanten indenunder, da stoffet ikke kan sidde "til" af sig selv (det sagde skrædderen i hvert fald).

Hun foreslog at jeg enten købte en stibe blonde der matcher den der er rundt om halsen på toppen, eller alternativt købte noget såkaldt body tape (hun syntes ikke min ide om gaffa tape var optimal).

Nå, men nu har jeg gået og tygget lidt på det, og jeg er i syv sind! Hvad vil være pænest? Og hvor i alverden kan man dog købe body tape? Er der nogen der har erfaring med det? Sidder det fast en hel aften/ smelter det/ryger det af/er det belastende/eller helt ok? Det var mange spørgsmål - jeg håber nogen af jer erfarne bridezillas kan hjælpe -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hollywood-tape.... he he... Så skal du rigtigt være med på moden... ;-)

Jeg har netop købt noget i undertøjskæden La senza... Tror det kostede 70 kr. for en rulle dobbeltklæbende hudtape... Det fungerer super synes jeg. Jeg skal selv bruge det næste weekend, hvor jeg skal have kjole på... Man skal huske at have helt ren og tør hud der hvor man sætter.. altså ingen creme...

Mange hilsner fra Susanne

0

Del dette indlæg

Hollywood-tape.... he he... Så skal du rigtigt være med på moden... ;-)

Jeps det skal jeg! Hæhæ

Tak for tipsne begge to - jeg vil prøve at spørge i Matas så. Men gør det ikke ondt at have på? (Men man lider vel gerne for skønheden...)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har engang købt noget "bryst-formet" i Magasin. Dvs. det var en push-up (to skåle m. push-up- effekt + tape dertil) Jeg syntes det blev for voldsomt med skålene - så jeg brugte bare tapen - den er genial! Og man kan IKKE se den igennem tøjet + det er ikke lukket i strukturen - så huden kan stadig ånde igennem det! Smaaaaaaaaart! Og som Sussen2 skriver - husk hel ren og tør hud -ellers kan det ikke sidde ordentlig fast!

Hej!

0

Del dette indlæg

Det lader til at det er noget helt almindeligt stads, det dersens body tape! Jeg har bare aldrig anet det eksisterede...  :bearhug:

Hi hi... jow jow... det er jo det alle de kendte bruger når de har deres vildt dybe udskæringer ex. paris hilton og J-lo... Jeg så også lige at man kan købe det på www.oestrogen.dk igår... (pernille Ålunds univers) så kan du få sendt det til døren... ;.)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hi hi... jow jow... det er jo det alle de kendte bruger når de har deres vildt dybe udskæringer ex. paris hilton og J-lo... Jeg så også lige at man kan købe det på www.oestrogen.dk igår... (pernille Ålunds univers) så kan du få sendt det til døren... ;.)

Nå fedt nok - så kan jeg bestille det mens jeg alligevel sidder her og "har travlt"..! Hehe! Nogen Paris Hilton bliver jeg forhåbentligt ikke, dog!

0

Del dette indlæg

Så, en lille update hvis nu der skulle være andre end mig der har brug for body tape:

Jeg har i dag været hele indre KBH rundt, og fandt det endelig i Wunderwear til den nette pris af 69,- Det var jo ikke så galt.

Jeg håber det virker - det gør dog bare mega mega nas at få af igen :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Så, en lille update hvis nu der skulle være andre end mig der har brug for body tape:

Jeg har i dag været hele indre KBH rundt, og fandt det endelig i Wunderwear til den nette pris af 69,- Det var jo ikke så galt.

Jeg håber det virker - det gør dog bare mega mega nas at få af igen  :cheerleader3:

:td: Jeg skal også selv have min første oplevelse med body tape på lørdag... Så det er jeg også spændt på...

Susanne

0

Del dette indlæg

:cheerleader3:  Jeg skal også selv have min første oplevelse med body tape på lørdag... Så det er jeg også spændt på...

Susanne

Jamen god fornøjelse så! Jeg vil gerne have en rapport - jeg skal nemlig først bruge det om TO uger ;)

- Reb

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg bruger det selv og det gør ikke ondt at tage af eller i det hele taget at have på. Men det er en god ide at have et par ekstra med i tasken, for i denne varme, kan det godt miste sin effekt lidt. Men simpelt hen perfekt til løst siddende toppe eller til stropper der har tendens til at falde ned. God fornøjelse

0

Del dette indlæg

Jeg tror der er tale om to forskellige to her. Det såkaldte brysttape er i stedet for BH, fx ved kjoler m lav ryg, uden stropper mm.

Det andet er Hollywood fashion tape. Nogle små gennemsigtige tapestrimler der kan bruges til at holde en kjole eller et tørklæde på plads. Hvis du har en kjole/bluse m meget kraftig udskæring og vil være sikker på at kjolen ikke åbner sig, så kan du klistre det på stoffet og sætte det fast på huden.

Kan også købes i butikken milkshake, der også sender.

Håber det hjalp :bearhug: Christina

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer