Guest Annen

Den dejligste dag

105 indlæg i dette emne

Ja...jeg har jo ikke været så hurtig som visse andre, til at få lagt billeder og beskrivelser af den dejligste dag endnu...

Beskrivelsen er stadig under redigering af undertegnede, men kan sige så meget som at det blev lige præcis den dag vi havde ønsket os.

Alt var afslappet, men på en måde også tilpas højtideligt.

Jeg har fået billeder fra fotografen idag, så det bliver lige dem i får i første omgang.

:bearhug: Anne - en meget lykkelig gift kvinde :hjerte:

1. billede: Står i våbenhuset - nu er det sg nu!!

TJEK KJOLEN - DEN ER FANTASTISK OG DEN KAN BLIVE DIN. SEND MIG EN PM HVIS DU ER INTERESSERET

post-11015-1123257623.jpg

Redigeret af Annen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Wauuuuuuuuuuuuuw

.... hvor i flotte og hvor ser det romatisk ud...

Mange gange tillykke med vielsen...

Sikke en flot håropsætning. Det er sådan nget i den stil jeg overvejer. Hvad er det for nogle blomster der er sat i håret? Kan det anbefales og holder det hele dagen...

Susanne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Wauuuuuuuuuuuuuw

.... hvor i flotte og hvor ser det romatisk ud...

Mange gange tillykke med vielsen...

Sikke en flot håropsætning. Det er sådan nget i den stil jeg overvejer. Hvad er det for nogle blomster der er sat i håret? Kan det anbefales og holder det hele dagen...

Susanne

<{POST_SNAPBACK}>

Tak for roserne Susanne..

Jeg var SÅ glad for mit hår!! Det holdt hele dagen og natten med. Blomsterne der er i er 2 callaer, og de holdte sig også pæne og friske hele tiden.

Hvis jeg skulle gøre det om igen var jeg slet ikke i tvivl om, at mit hår skulle være sådan. ALLE kommenterede det, og jeg var som sagt selv rigtig glad for det..

:bearhug: Anne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er I bare skønne sammen

Tillykke med dagen og SUPER fede billeder

<{POST_SNAPBACK}>

Tak Christina

Det er rart at billederne ikke er blevet taget det samme sted som resten af brudeparrene i Esbjerg. Der er nemlig en tendens til at brudebilleder bliver taget i én bestemt park i Esbjerg, og vi havde bestemt os for, at der ville vi i hvert fald ikke ha taget vores.

I stedet tog vi i skoven, hvor vi plejer at gå med hundene.

:bearhug: Anne

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer