jegbjerg

jegbjerg 01/07/06

260 indlæg i dette emne

Annonce ♥

I skal da lige have vores historie:

Det er efterhånden længe siden vi lærte hinanden at kende - 7 år er der gået siden vi mødte hinanden. Vi lærte hinanden at kende på nettet og chattede og ringede sammen i en uges tid inden vi besluttede os for, at vi skulle mødes irl.

Vi mødte hinanden fredag eftermiddag i Århus, hvor vi var ude og spise og senere gik i biografen. En rigtig hyggelig dag og aften og mere var der ikke i det. Jeg tog ud til min veninde (en rigtig Kirsten Giftekniv) og hun fik lige arrangeret en fest om lørdagen, hvor Henrik absolut måtte komme. -Og det gjorde han

Ja, hvad der så skete, er mellem ham og mig, men vi har været sammen lige siden!!

De første 18 måneder var vi såkaldte weekendkærester, da han boede ved Århus og jeg ved Struer. Begge var under uddannelse og kunne ikke flytte. Efter endte uddannelser flyttede vi sammen i Skive, hvor vi boede i 4 ½ år. Da vi havde været kærester i 2 år blev vi forlovet.

I december 2003 flyttede vi hver for sig - Henrik til Esbjerg og jeg hjem til mine forældre i Thyborøn. Og nej, det var ikke fordi vi skulle holde pause eller noget.. Igen var det uddannelserne der var i vejen. Henrik skulle i gang med at læse på universitetet i Esbjerg og jeg manglede 2 måneder af min uddannelse til pædagog på seminariet. Tiden gik nu hurtigt og vi var sammen hver weekend inden jeg endelig kunne rykke til Esbjerg!

Her har vi nu boet i 1½ år og i februar måned besluttede vi os for at blive gift.

0

Del dette indlæg

Hej Anne-Marie...

Ja da - selvfølgelig skal du være med her...

Så kan jeg jo igen følge med...

Er STORT velkommen...

:bearhug:

Nu skal jeg i seng, men glæder mig til at kigge i morgen...

:boohoo:

Susanne

Redigeret af Sussen2
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bryllupsfesten skal vi holde på Hotel Nørre Vinkel i Lemvig.

Jeg har allerede lavet invitationer, bordkort og gæstebog... Jeg ved godt, at det er tidligt, men jeg elsker at sidde og nusse med den slags!

Her er invitationen:

post-14683-1123277865.jpg

Og bordkortet:

post-14683-1123278546.jpg

Og sidst, men ikke mindst gæstebogen:

post-14683-1123278571.jpg

Redigeret af jegbjerg
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Tusind tak for velkomsten!

Har været til fødselsdag i dag, hvor vi var sammen med nogen, som vi ikke har set siden vi besluttede os for at blive gift.. Ikke et eneste tillykke :bearhug: Det er som om, at ALLE bare tager det lidt for givet, at vi skal giftes...

Det skal så også lige siges at svigerforældrenes reaktion heller ikke var noget at skrive hjem om... I kan lige få historien her:

Vi har snakket om at blive gift flere gange og d. 4. februar snakkede vi så om det igen. Vi havde lige været til Henriks dimission på universitetet og havde sendt svigerforældrene ud til Henriks lillebror.. Efter lidt snak siger Henrik pludselig at han synes vi skal gifte os næste sommer.. Ja.. Jeg blev helt tavs (det kan lade sig gøre!). Og så måtte jeg jo sige at det ville jeg da meget gerne!

Da vi skulle ud og spise om aftenen mente Henrik at vi skulle fortælle det til hans forældre. Under middagen sagde Henrik at "Vi skal forresten giftes næste sommer!"... Henriks far kiggede op og sagde NÅ og så spiste han videre. Svigermor sagde "Det var da meget fornuftigt" og spiste også videre.... Henriks bror kommenterede det slet ikke..

Vi sad bare og kiggede på hinanden og vidste ikke om vi skulle grine eller græde.

Vi har snakket med Henriks forældre om, at vi rent faktisk blev kede af deres reaktion og de sagde at de nok bare havde taget det lidt for meget som en selvfølge at vi skal giftes.. Jeg ved at de er MEGET glade på vores vegne, men når man sidder der og er SÅ glade og lykkelige ville det da være dejligt med et enkelt tillykke!!

0

Del dette indlæg

Vi skal holde bryllupsfesten på Hotel Nørre Vinkel i Lemvig. Stort set alle vores gæster komme ude fra og vi har reserveret overnatninger til HELE banden. Vi har fået et meget godt tilbud, som vi ikke kan sige nej tak til! Vi skal give 870 kr. pr. person for:

Velkomstdrink

Forret

Hovedret

Dessert

Kaffe m. likør

Natmad

Øl, vand og vin ad libitum indtil kl. 1

Overnatning incl. morgenmad

I mandags snakkede vi økonomi med mine forældre og svigerforældrene. De vil betale fest med overnatninger, fotograf, musiker, vores tøj.. Det eneste vi selv skal betale er ringene, brudebuketten, knaphulsblomst samt pynt i kirken...

Vi er SÅ taknemmelige og ved at vi er smaskforkælede :bearhug:

0

Del dette indlæg

Hej Jebjerg :bearhug: og tak for din hilsen!

Du er - som altid - super kreativ. Det er virkelig virkelig klasse!

Jeg er *naturligvis* rå-misundelig på jeres økonomi :boohoo: Vores søde forældre har tilbudt at spytte i kassen, men vi har valgt at takket pænt nej. Vi er jo - godt og vel! - voksne mennesker og heldigvis en anstændig indtægt. Vores ærede forældre er derimod folkepensionister og har ikke meget at slå til Søren med. Så vi har bedt om at få noget andet i bryllupsgave - nemlig noget af arvegodset (sølvtøj o.l.) som de ikke bruger alligevel, og som vi uendeligt gerne ville kunne dække op med.

La' os se, hvad der sker - økonomien er endnu ikke løbet helt løbsk for os. Faktisk har mange ting vist sig at være billigere end først antaget :jupi:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Jebjerg  :bearhug:  og tak for din hilsen!

Du er - som altid - super kreativ. Det er virkelig virkelig klasse!

Jeg er *naturligvis* rå-misundelig på jeres økonomi  :boohoo:  Vores søde forældre har tilbudt at spytte i kassen, men vi har valgt at takket pænt nej. Vi er jo - godt og vel! - voksne mennesker og heldigvis en anstændig indtægt. Vores ærede forældre er derimod folkepensionister og har ikke meget at slå til Søren med. Så vi har bedt om at få noget andet i bryllupsgave - nemlig noget af arvegodset (sølvtøj o.l.) som de ikke bruger alligevel, og som vi uendeligt gerne ville kunne dække op med.

La' os se, hvad der sker - økonomien er endnu ikke løbet helt løbsk for os. Faktisk har mange ting vist sig at være billigere end først antaget  :jupi:

<{POST_SNAPBACK}>

Altså.. Vi er jo ikke blevet helt voksne endnu - her hos os, så derfor tager vi med glæde imod sponsorater :boohoo: Nej spøg til side!

Vi havde faktisk planlagt at spare så meget op som muligt og evt. låne resten i banken for at få BRYLLUPPET. Vores forældre havde snakket om, at de gerne ville give et tilskud, men vi havde bestemt ikke regnet med at det var SÅ meget. Vi ved at de har pengene til det og derfor er det også nemmere at sige ja tak.

Jeg synes det er en super idé at i ønsker jer noget af arvegodset i bryllupsgave! En meget personlig gave, som ganske sikkert har en meget lang historie med sig!

0

Del dette indlæg

En lidt forsinket velkommen til.

Ja der er da allerede sket en del - men du har jo været i gang siden februar. Glader mig til at følge med til den store dag.

:bearhug: Sandra

<{POST_SNAPBACK}>

Tak skal du have!!

Ja, der er sket mange ting og vi er kommet et pænt stykke i planlægningen...

Jeg sidder og overvejer om jeg skal hive min "gamle dagbog" (fra en anden side) herind... Kan ikke rigtig finde ud af det..

0

Del dette indlæg

Ja der er da allerede sket en del - men du har jo været i gang siden februar. Glader mig til at følge med til den store dag.

<{POST_SNAPBACK}>

Tak skal du have!!

Jeg sidder og overvejer om jeg skal hive min "gamle dagbog" (fra en anden side) herind... Kan ikke rigtig finde ud af det..

<{POST_SNAPBACK}>

Har det lidt på samme måde, men tror jeg har besluttet, at når nu det er et nyt forum, så vil jeg også bruge nye ord. Men der er jo heller ikke så lang tid til jeg skal giftes.

Krestine

0

Del dette indlæg

<{POST_SNAPBACK}>

Tak skal du have!!

<{POST_SNAPBACK}>

Har det lidt på samme måde, men tror jeg har besluttet, at når nu det er et nyt forum, så vil jeg også bruge nye ord. Men der er jo heller ikke så lang tid til jeg skal giftes.

Krestine

<{POST_SNAPBACK}>

Har det også lidt på den måde... Tror jeg dropper det... Der skal jo nok komme en hel masse mere her!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer