jegbjerg

jegbjerg 01/07/06

260 indlæg i dette emne

Kære Anne-Marie ()()

Lige en lille hilsen fra mig også. TILLYKKE!!!!!! :griner:-

Dine bryllupsbilleder er bare SÅ dejlige. Smukke, stemningsfulde!! I ser SÅ lykkelige ud!!

Og tusind tak fordi du tager dig tid til at skrive i min tråd også!!!! Det varmer meget!!

Stort http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif - og tillykke med dit faste arbejde - skønt!

Ulla

Tusind tak Ulla :blink:

Vi er også så glade for vores billeder - fotografen har virkelig "fanget" os.

Mit arbejde er skønt - begyndte der som vikar og har allerede været der i 10 måneder :carrot:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej med dig........

Hvor er det fedt med jeres navne, det er noget helt specielt når man hedder det samme, så rigtig sød gestus af ham. Jeg kan godt forstå, at du blev glad.

Og endnu bedre er det jo med arbejdet - stort tillykke med det. Skønt endelig at have noget fast, en fast indkomst der er til at regne med og i det hele taget bare den tryghed en sikkerhed i ansættelsen giver.

Stort tillykke :griner:-

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif Pernille

0

Del dette indlæg

Hej med dig........

Hvor er det fedt med jeres navne, det er noget helt specielt når man hedder det samme, så rigtig sød gestus af ham. Jeg kan godt forstå, at du blev glad.

Og endnu bedre er det jo med arbejdet - stort tillykke med det. Skønt endelig at have noget fast, en fast indkomst der er til at regne med og i det hele taget bare den tryghed en sikkerhed i ansættelsen giver.

Stort tillykke :balloons:

:bearhug: Pernille

Tak skal du have Pernille :bearhug:

Er også super glad for ansættelsen. Det giver lidt mere ro. Både mht. arbejde, hvor jeg kan engagere mig 100 % (før har jeg jo aldrig anet hvor længe jeg skulle være det enkelte sted), men skam også i det private.

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det dejligt at I nu hedder det samme og ikke mindst at DU nu har fået fast arbejde!!! :balloons:

Det er bare et ønske for en HVER ny-uddannet pædagog at kunne få en fast stilling og ikke bare hoppe fra vikariat til vikariat :bearhug:

Jeg ønsker det bedste for jer begge, nu hvor der kommer lidt ro i privaten :bearhug:

0

Del dette indlæg

Haiiisa.. Og tillykke med dit nye job... Er selv i samme situation, jeg er nemlig også selv lige blevet fastansat som pædagog, og det er jo ikke noget man sådan lige bliver i esbjerg :balloons: Jeg har siden jeg blev uddannet i juni 03 kun haft vikariater, det er jeg faktisk ikke ked af da jeg har lært utrolig meget af det og har prøvet en masse :bearhug: Men det er nu helt fantastisk at være fast nu :loveshower:

Hvilken børnehave er det du arbejder i????

Knuz Lone

0

Del dette indlæg

:bearhug:Stort tillykke med jobbet :bearhug:

- det er SÅ lækkert at få noget fast... det har jeg også selv fået nu, dog har jeg kun været vikar siden midten af marts. Men det er nu dejligt alligevel :balloon: .

Pøj pøj og alt det der :balloons: .

-Lisbeth

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Anne-Marie.. :)

Hvor træls du er blevet syg, men det er da lidt typisk er det ikke? Håber snart det går over igen.. Fór i længden er det ikke godt at være syg på deltid, så tager der bare endnu længere tid før man bliver rask igen.. Du får lige nogle af de her :):biggrin::kiss::sm::hug::huh: og så håber jeg at de hjælper lidt til..

Knuz Mia :blush:

0

Del dette indlæg

Hej Anne-Marie.. :kiss:

Hvor træls du er blevet syg, men det er da lidt typisk er det ikke? Håber snart det går over igen.. Fór i længden er det ikke godt at være syg på deltid, så tager der bare endnu længere tid før man bliver rask igen.. Du får lige nogle af de her :hug::sm::bed::huh:()():blush: og så håber jeg at de hjælper lidt til..

Knuz Mia :)

Taaaaak Mia :)

Har det lidt bedre i dag, men nøj, hvor er jeg træt.

Var det ikke pga. lettere kaos på arbejdet, var jeg bestemt også blevet hjemme i min seng.

Har heldigvis den dejligste mand, der varter mig op :biggrin:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer