Guest la Cour

Bryllup d 6 maj 06

779 indlæg i dette emne

Annonce ♥

En forsinket tilykke med dagen i går - havde desværre for travlt i går så først nu. Og du har været hurtig - dejlig at i havde en drømmedag. Du ligner også en drøm og i er fantastisk smuk. Waauuuww hvor du dog stråler. glader mig allerede til den lange version og endnu flere billeder af dig smukke Line. Hav en god tur.

:hug: Sandra

0

Del dette indlæg

Tusinde tak for hurtig reaktion på hungrende bridezillas !!! Du er BEDÅRENDE Line !!! Når jeg finder vores gymnasiebilleder frem, kan man kun sige du er vokset dig smukkere med tiden... hi hi... Ej, du er virkelig virkelig smuk, fantastiske billeder - glæder mig til at se mange mange flere - og høre alt om din / jeres dag !!!!!!!!!

:hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

SMUKKE, SMUKKE LINE!!!!! :loveshower:

Ja, ikke fordi jeg var i tvivl om at du ville stråle.... men måtte bare lige sige at du ser SKØØØØØØØØN ud! Og sikke en lækker morgengave. I må have en dejlig rejse, nyde hinanden og bare lade indtrykkene bundfæstne sig. Så venter vi andre tålmodigt på beretning og billeder - OK, næsten tålmodigt! :hug:

:angry: Gitte

0

Del dette indlæg

Hej Line

Et forsinket - men meget stort tillykke til jer begge. Du stråler stærkere end solen og gommen ligner en filmstjerne. WOW hvor ser I bare godt ud begge to :)

Glæder mig til du vender tilbage med flere billeder :heart:

0

Del dette indlæg

Hej alle

Tusind tak for de dejlige hilsner.. ja nu er vi vendt hjem fra en SKØØØØN bryllupsrejse, jeg har ikke fået flere billeder fra vores dejlige dag endnu,men de skal nok komme senere. I morgen skal vi ud og bytte lidt gaver og bruge nogle penge :biggrin: og så på tirsdag er det tilbage på pinden igen på jobbet.. Jeg håber snart at have mere at vise jer snart, men for nu må I nøjesmed et par fra den sidste uge i syden :biggrin:

post-14412-1147637082.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Thi hi- ja det var en rigtig kærligheds tur, :biggrin: vi lavede ikke noget af det vi havde snakket om mht ture osv, kun nyde hinanden gå ture kigge butikker og sole os - det var skønt og lige hvad vi trængte til.. :loveshower:

I dag var sidste fridag, vi har brugt den på at bytte lidt gaver og købe nogle af de ting vi gerne ville have for vores penge og gavekort, og så har jeg været i gang med at lave scrapbog (der skal nok komme billeder når den er færdig) og takkekort..

Vi skal ned til fotografen på torsdag og se billeder og har snakket med folk der tog billeder til festen, så vi kan komme til at se (og vise) lidt mere til jer også!!

0

Del dette indlæg

Velkommen hjem frue La Cour - dejlig at høre i havde en god rejse - det ser også lækker ud. Det bliver ikke så nemt at tage på arbejde igen og starte vejrdagen efter så mange fede begivenheder. Dejlig at se dig tilbage.

Super smuk buket - glader mig til flere billeder søde.

:bearhug: Sandra

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er i bare fine... Man kan da ikke andet end glæde sig til sit eget bryllup når man ser på jer.. Og så ser jeg frem til beretningen og maange flere billeder

Knuz Mia

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer