AnnaPerenna

Blomsterdiadem

13 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg vide at det er en billede af en brudepige men måske kan det jo hjælpe alligevel:

Postet billede

eller noget alle det

Postet billede

eller med snøre også

Postet billede

lidt svær at se - men lige en sidste

Postet billede

Håber det hjælper lidt til inspiration

:bearhug: Sandra

Redigeret af EilaL
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg leder efter billeder af håropsætninger med #blomsterkrone" af en slags. Jeg forestiller mig blomster i stedet for diadem, med sløret bagved. Men jeg ved bare ikke rigtigt om det kan lade sig gøre eller om det blvier for tungt.

Er der nogen, der har flere billeder af det?

Knus Dorthe - og på forhånd tak!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har snakket med blomsterhandleren om det med blomsterdiadem! Hun mener "nemt" hun kan lave et - de har sådan nogle tykke runde stål/gyldne metal tråde - hvad ved jeg!!! som hun siger det er nemt at binde på! Om det kan bøjes - så det kan formes efter frisøren - og hun tror det vil komme til at koste omkring 100 kr!!!!!!!!!!! jaaaa det skal da klart prøves...

Jeg vil gerne have en brudebuket med margutitter i - lidt ala Lunitas! hvis I har set den? Og vil så gerne have et lille diadem med - måske nogle perler (jeg får lavet en perlekæde - og bestiller så lidt ekstra) og så lidt margutitter... Men jeg er meget i tvivl - for det skal ikke blive for pyntet! måske det var bedre at få den sat i den ene side - jeg forestiller mig at jeg vil have håret krøllet og ikke sat så meget op:-) Men det er først den 29. sept...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer