Magleby

Vil i fortælle

25 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg kender én der arbejder i parfymeafdelingen på en båd - så jeg har fået vores af hende - mange forskellige. Tandstikkere har jeg snuppet hen ad vejen når jeg var ude at spise diverse steder. Mange steder er de nemlig pakket ind i plastik enkeltvis ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Ole Henriksen

Hej Lea !!

Hvordan i alverden har du fået fra Ole Henriksen?? Det er jo for vildt... :bearhug:

Pernille

Jeg har en veninde, der er forhandler. Hun kontaktede importøreren for mig... :bearhug:

:bearhug:

jamen det er jo simpelthen for snyd *surmule-smiley her*

:bearhug:

æv gid man kunne få en lille bitte en.. suk...

hmm.. jeg ved ikke hvad man skal skrive til de firmaer..

Knuzz Vinni

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej,

Ja I må undskylde mig min uvidenhed :bearhug: men hvad er gaveposer?? Jeg er kun i den spæde begyndelse med at forberede mig til vores bryllup (juli 2006). Er det en tradition eller? Jeg har ikke hørt om det før og vil meget gerne høre hvad det er (-skulle jo nødigt gå glip af noget til min egen dag :heppe: ). Håber der er nogen der vil forklare mig det.

Knus Julibrud

0

Del dette indlæg

Hej,

Ja I må undskylde mig min uvidenhed  :bearhug: men hvad er gaveposer?? Jeg er kun i den spæde begyndelse med at forberede mig til vores bryllup (juli 2006). Er det en tradition eller? Jeg har ikke hørt om det før og vil meget gerne høre hvad det er (-skulle jo nødigt gå glip af noget til min egen dag :heppe: ). Håber der er nogen der vil forklare mig det.

Knus Julibrud

<{POST_SNAPBACK}>

Inden jeg begyndte at komme herinde, anede jeg heller ikke at det var noget man brugte - Jeg har nemlig aldrig været til kirkebryllup før :bearhug:

Men det som det handler om, er at man laver en lille gavepose/æske til hver en gæst: man putter lidt forskelligt i f.eks. plaster (til vablerne) hovedpinepiller til dagen derpå, en tandstik, lidt chokolade og nogen mintpastiller.

Jeg putter så selv et hjerte i hver som jeg håber folk vil skrive en lille hilsen på til os, som vi kan læse på vores 1 års bryllupsdag :bearhug:

Spørg endelig hvis du har brug for at vide mere :bearhug:

0

Del dette indlæg

Mange tak for opklaringen af gaveposemysteriet ( :bearhug: Muzen).

Det lyder som en super god ide, én som jeg straks vil tage til mig :bearhug:

Men nu må jeg så lige høre lidt mere om selve udførslen... Ligger man posen på gæsternes pladser så de får dem når vi sætter os til bords eller? Og er det så almindeligt brugt at man bare kan spørge i forskellige butikker om de har lyst til at donerer noget? - Det lyder sådan i dette forum at det netop er sådan man gør :bearhug:

Virkelig glad for at kunne spørge et ekspertpanel som dette :bearhug: Da jeg spurgte min forlovede om han viste hvad gaveposer var så han mildt talt dybt undrende ud :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

En del bruger at komme et lille digt iposerne, men da jeg selv er total uden evner hvad det angår, var der en venlig sjæl, der inde på disse sider, fandt disse:

Vil meget gerne videre bringe dem, så here goes:

Første digt:

I denne pose har vi puttet lidt af hvert

at huske alting kan jo være svært

lidt chokolade til den søde tand

en lille duft til kvinde og mand

en tændstikæske med et broderi

og et citat er også lagt heri

en tandstik til at holde munden sund

mintpastiller til en dejlig frisk mund

og lommetørklæder hvis du nu får brug for dem

plus lidt pamol, så søndagen ikke føles så slem

Den har vi brugt, men lavet lidt om i den - har feks tyggegummi istedet for mint og bruger heller ikke tændstikæske (mangler stadig noget der...)

Den anden lyder således:

Ordensregler bør I hurtig læse,

Kun i servietten snyde næse.

Chokolade til den søde tand,

og lidt duft til efter dans.

Plaster til de nye sko,

og haribo er altid go'

Tandstikker holden tanden sund,

og mintpastiller laver frisk mund.

Panodiller hvis klokken bliver fem,

så søndagen ikke bliver for slem.

Et blomsterfrø I kan sætte i jord,

så minder fra i dag altid hos jer bor.

Håber dette var en lille hjælp.

:bearhug: Zoey

0

Del dette indlæg

Jeg har også mailet lidt rundt for at få sponsoreret lidt til vores gaveposer.

Jeg har ikke modtaget noget endnu, men jeg har fået lovning på noget fra Nivea, eau de toilette fra The Body Shop samt creme fra Danatekt (en god håndcreme).

Alle har været meget hurtige med svar - nu glæder jeg mig bare til at modtage!!

0

Del dette indlæg

Hej,

Ja I må undskylde mig min uvidenhed  :bestwishes: men hvad er gaveposer?? Jeg er kun i den spæde begyndelse med at forberede mig til vores bryllup (juli 2006). Er det en tradition eller? Jeg har ikke hørt om det før og vil meget gerne høre hvad det er (-skulle jo nødigt gå glip af noget til min egen dag :heppe: ). Håber der er nogen der vil forklare mig det.

Knus Julibrud

gaveposer er vist noget jysk.

jeg har aldrig oplevet det til de bryllupper jeg har været til. (kbh;Nordsjælland)

Jeg skal heller ikke have gaveposer

0

Del dette indlæg

Hej,

Ja I må undskylde mig min uvidenhed  :bestwishes: men hvad er gaveposer?? Jeg er kun i den spæde begyndelse med at forberede mig til vores bryllup (juli 2006). Er det en tradition eller? Jeg har ikke hørt om det før og vil meget gerne høre hvad det er (-skulle jo nødigt gå glip af noget til min egen dag :heppe: ). Håber der er nogen der vil forklare mig det.

Knus Julibrud

<{POST_SNAPBACK}>

gaveposer er vist noget jysk.

jeg har aldrig oplevet det til de bryllupper jeg har været til. (kbh;Nordsjælland)

Jeg skal heller ikke have gaveposer

<{POST_SNAPBACK}>

Rent faktisk er det vist noget amerikansk... http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer