ryberg

Ondt i kæben

7 indlæg i dette emne

Hejsa

Jeg har den sidste uge har ondt i min venstre side af kæben.

Jeg ved ikke hvad jeg har lavet, men hvis jeg gaber op ( ligesom ved tandlægen)

så kan jeg åbne højere i venstre side end højre. :bearhug:

Jeg har ikke sovet meget i nat pga smerter i kæben og kan næsten ikke snakke, og da slet ikke spise..

Hvis jeg forsigtigt åbner munden så er det ligesom om der er nogen der rammer hinanden, ved ikke om der kan være noget der er gået af led..

Kontakter man sin læge eller tandlæge i denne situation ?

Det er starter helt oppe under kindbenet, ned i mundvigen og smerter ned i kæben og det er begyndt at hæve

:bearhug: heidi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmmm. det lyder væmmeligt.. jeg ville kontakte min tandlæge, fordi det kunne godt lyde som om du måske har betændelse et eller andet sted! Men det er måske også noget lægen kan se.. og hvis han så kan gi dig noget mod det, så har du jo sparet en konsultation hos tandlægen... det kan jo hurtigt blive dyrt nok :bearhug:

Håber du finder en løsning, fordi sådan noget gør s****** avvv. har selv haft betændelse i kæben og fik ordnet det hos tandlægen... det gjorde oz av i pungen samtidig ;)

0

Del dette indlæg

Hejsa

Prøv din tandlæge.

Jeg har selv lidt og lider stadig i perioder af ondt i kæben. Hver gang har det været noget tandkødsbetændelse, som har sat sig.

Tandlægen anbefalede mig at bruge cordusyl-creme (sikkert stavet forkert). Det smører jeg på området i et par dage, og så går smerten over.

Bettina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer