Downfall

Skrift på indbydelser?

13 indlæg i dette emne

Jeg har vist et par gange gjort opmærksom på, at jeg desværre ikke er født med et krea-gen - så jeg håber I vil bære over med mig hvis jeg spørger dumt!! *s*

Hvis nu indbydelserne skal laves i karton - og jeg ikke bare kan kyle dem i printeren - hvordan får jeg så (med flotteste "krummelure"-skrift) skrevet Bryllup og deslige på forsiden....

Håndskrift er desværre IKKE en option *g*

Nogen gode bud?

:cheerleader3:

Birgit

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er du sikker på at det ikke kan printes - min gamle printer kan sagtens køre et stykke karton, men 1 stk. ad gangen.

Problemet er at kortene er "passe partout", og min printer smadrer fuldstændigt de "åbne" kanter.

Hmmm... Måske hedder løsningen ny printer?!! *suk*

Stickers er jeg ikke vilde med - så hellere duppe farve gennem en skabelon.

Postet billede

Birgit

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor bor der??? I udd. byer er der ofte sådan nogle små butikker, der kopier opgaver for de studerende. Det er billigt - og de vil jo sagtens kunne printe på jeres medbragte karton! (Så skal I jo bare have en master på A4, så nedkopierer de det til kortene...)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Well - det sqi da godt, der er noget du IKKE kan hitte ud af

Enig Lotte! Fantastiske mennesker er squ utålelige -HAHA-

Tror mest jeg hælder til at lave en skabelon og så bruge noget af det "duppefarve" - den patina som blev brugt til de andetsteds omtalte og ikke mindre end geniale gaveæsker...

Det gør bestemt ikke noget at det tager tid; jeg har immervæk 9 måneder - hvoraf langt de fleste timer tilbringes i "hullet" - til vi skal ha' invitationerne ud.

;)

Birgit

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer