Millepige

Millepigens Bryllup

10 indlæg i dette emne

Så er vi vendt hjem fra bryllupsrejse og jeg må vist hellere få fortalt om vores dejlige dag :bearhug:

Natten til lørdag kunne jeg overhovedet ikke falde i søvn, det havde intet med nervøsitet at gøre, næ det var bare rigtig lummert :crocodile:

Jeg stod op omkring kl 7 og oplevede til min store rædsel at det styrtede nej, æv.

Nå, men dagen gik stille og roligt frem ad og jeg havde det egentlig meget godt, regnen irriterede mig, men ellers ok.

Min mor var mere nervøs end jeg var.

Min frisør dukkede op og jeg fik lagt makeup og sat hår, blev smækker lækker.

Da jeg var kommet i kjolen kigger jeg ud af vinduet og der holder den, flotteste Rolls Royce, en overraskelse fra mine forældre :toot:

Vi kører afsted til kirken og nerverne begynder så småt at melde sig hos både min far og jeg....

Endelig ankommer vi og da vi står i våbenhuset, da bliver jeg nervøs.

Vi træder ind og jeg glemmer alt om, at gå langsomt i den lille bitte kirke, jeg styrter simpel hen afsted og min far må be mig om, at sænke farten, men det registrerer jeg slet ikke. (har senere fået af vide, at jeg så sur ud, da jeg kom ind, smilede dog det meste af vejen)

Jeg kom op til alteret og der stod Kresten i sit lækre sæt tøj.

Nøj, han var nervøs.

Endelig blev vi viet, Krestens ring kunne ikke komme på, så det grinede vi lidt af -HAHA-

Da vi sad bagefter og skulle synge havde vi begge enormt svært, ved det da vi begge begyndte at græde pga teksten.

Uhh, det var et stort øjeblik.

Og nååå ja mit strømpebånd var gledet ned, på vej ned fra alteret, så det måtte jeg skynde mig, at gi til min mor, kunne ikke rigtig gå ud, med det hængende om foden.

Vi blev nød til, at stå i våbenhuset og hilse på gæsterne, da det styrtede ned udenfor.

Bilen ventede på os, og vi kørte afsted, nygifte...

Da vi ankom til feststedet skulle vi fotograferes, det regnede så vi startede inden for, men Helle (cofoto), kunne godt se, at det ikke lige var sagen. Så vi sneg os ud under et træ og regnen stilnede lige så stille af og vi er sikre på, at have fået taget nogle gode billeder. Venter spændt på, at vi kan hente dem.

Efter fotograferingen fik vi velkomstdrinks og vi små snakkede lidt med gæsterne.

Derefter åbnede vi de mange gaver ()()

Så skulle vi til bords og der blev holdt en masse taler. Min stakkels mand holdt alle de andre mænd på pinebænken, da han ikke ville tage sin jakke af, før efter han havde holdt tale. Følte den beskyttede ham lidt http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

Det var en dejlig tale han holdt.

Min far valgte på dagen, at han ikke kunne holde sin tale, han blev simpel hen fysisk dårlig, det var helt ok.

Jeg selv ville jo også holde tale og havde sagt til toastmasteren, at jeg ikke vidste om jeg turde. Det havde han så opfattet som, at jeg ikke havde besluttet míg.

Så da det egentlig var min tur, undrede jeg mig.

Der kom lidt flere indslag og jeg spurgte om, han havde styr på det og pegede ind mod mig selv, der var jo ingen der måtte vide noget. Det gjorde jeg to gange og han svarede ja.

To en halv time, efter middagen var startet fik jeg min veninde, til at spørge hvornår det blev min tur og endelig kom jeg på.

Jeg blev meget nervøs, men vores toastmaster havde givet mig, et trick nemlig at gå tre gange rundt om stolen, så det gjorde jeg.

Det gik godt, men jeg tudede løs og det var der vist flere der gjorde.

Så skulle bordene ryddes og vi kunne danse lidt inden brudevals og kage.

Vi havde fået leveret den forkerte kage, bageren selv havde anbefalet noget fyld og det var bestemt ikke det aftalte fyld, havde det så smagt godt.... Æv.

Derefter dansede vi, der blev både revet slør, klippet sokker og bokser shorts -HAHA- (gutterne ville hjælpe mig lidt)

Efter dansen blev vi hevet udenfor, hvor mine forældre havde sørget for fyrværkeri, det var dejligt og enormt smukt.

Så kunne festen starte og der skulle danses, folk var lidt svære, at få i gang, men det kom da lige så stille.

Vi gik i seng omkring 3.30 og de sidste ifølge Bent gik i seng ved 5-6 tiden.

Næste morgen skulle vi spise morgenmad sammen, det var en rigtig hyggelig måde at slutte en dejlig dag på -HAHA-

Billeder følger lige så snart vi får nogen fra vores gæster, har kun dem i har set -HAHA-

:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hey Mille og Kresten

Nu har jeg læst Milles fortælling af jeres dag .....vi var jo selv med i kirken ... og har jo også fået vist nogle billeder af jer herinde.... :hearts: :hearts: i var bare så søde...

Da jeg læste Mille fortælling .... sad jeg også så hele oplevelsen igen igen ... så sødt ..og så romantisk ...det kan godt være at Peter lavede en lille Frederik i kirken .... men jeg har vist lige lavet en STOR frederik ..... *snøøøft*

Til Kresten ....du skal vide at du har fundet dig verdens dejligte tøz .... og har fået verdens skønneste gave ..nemlig Mille ...

Du var så sød da vi mødte dig uden for kirken , du var nervøs men du prøve at lade som ingenting ....men Stolt var du ..... -HAHA-

Mille du var bare så smuk da du trådte ind i kirken ... :hearts: :hearts: :hearts: og en klump i halsen var hvad man fik .

Jeg er så glad for at vi måtte deltale i vielsen .... og Peter har stort set ikke snakket om andet .... -HAHA- han var helt betaget af jer....

Vi håber inderlig at i fik en mindefuld dag ....også selv om at det var lidt svært at holde talen .... *er sikker på at jeg laver samme stund når jeg holder tale for Peter*

Er glad for at høre i havde en go Bryllupsrejse.... og i er vendt glade, lykkelig og nyforelsket hjem til kolde Danmark -HAHA-

Glæder mig rigtig meget til at se og høre meget mere .... :toot::)

Håber i blev glad for kurven

Redigeret af mariemusen
0

Del dette indlæg

tusind tak for den dejlige beretning -HAHA-

hvor godt at dagen forløb efter planen, trods vejret! og dejligt ata du fik modet til at holde din tale :toot:

og dejligt at det trods vejret lykkedes jer at få taget lidt billeder udenfor :)

håber I har haft en dejlig bryllupsferie :loveshower:

-HAHA- Stine - der venter spændt på flere billeder :wee:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Mille

Dejlig beretning fra jeres bryllups, så jo en masse billeder som Mariemusen tog, OH hvor så I bare dejlige og forelskede ud :loveshower:

Sikke noget møg med regnvejret :yuck:

Glæder mig til at se en masse billeder...

Pernille :toot:

0

Del dette indlæg

Hey Mille og Kresten

Nu har jeg læst Milles fortælling af jeres dag .....vi var jo selv med i kirken ... og har jo også fået vist nogle billeder af jer herinde....  :hearts:  :hearts:  i var bare så søde...

Da jeg læste Mille fortælling .... sad jeg også så hele oplevelsen igen igen ... så sødt ..og så romantisk ...det kan godt være at Peter lavede en lille Frederik i kirken .... men jeg har vist lige lavet en STOR frederik ..... *snøøøft*

Til Kresten ....du skal vide at du har fundet dig verdens dejligte tøz .... og har fået verdens skønneste gave ..nemlig Mille ...

Du var så sød da vi mødte dig uden for kirken , du var nervøs men du prøve at lade som ingenting ....men Stolt var du .....  :bearhug:

Mille du var bare så smuk da du trådte ind i kirken ... :hearts:  :hearts:  :hearts:  og en klump i halsen var hvad man fik .

Jeg er så glad for at vi måtte deltale i vielsen .... og Peter har stort set ikke snakket om andet ....  -HAHA- han var helt betaget af jer....

Vi håber inderlig at i fik en mindefuld dag ....også selv om at det var lidt svært at holde talen .... *er sikker på at jeg laver samme stund når jeg holder tale for Peter*

Er glad for at høre i havde en go Bryllupsrejse.... og i er vendt glade, lykkelig og nyforelsket hjem til kolde Danmark  -HAHA-

Glæder mig rigtig meget til at se og høre meget mere .... :toot:  :)

Håber i blev glad for kurven

Hvor er du bare sød ()()

Ja, vi blev meget glade for kurven, mange lækre sager i mumsi mumsi.

-HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer