Guest Rinne

Til alle 20. August brude

17 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg har dog lige set vejrudsigten med regn fredag, men lørdag var "mest tørt med køligere temperaturer"

Jeg krydser alle fingre og tæer for, at det holder, det er simpelthen for heldigt, når man tænker på, hvor dårligt det har været de sidste 4 uger. :bearhug:

Gitte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal godt nok ik giftes på lørdag ......men ska da til Globryllup hos Trinemusen ... :loveshower:  :loveshower:  og glæder mig sindsygt ...... så jeg håber da vejret holder ...... :bearhug:  :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

Huuuuuussssskkkkkkkkk kamera :)

0

Del dette indlæg

Jeg skal godt nok ik giftes på lørdag ......men ska da til Globryllup hos Trinemusen ... :loveshower:  :loveshower:  og glæder mig sindsygt ...... så jeg håber da vejret holder ...... :bearhug:  :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

Huuuuuussssskkkkkkkkk kamera :)

<{POST_SNAPBACK}>

Det ligger klar .....til afgang :):cheerleader3::cheerleader3: ... med en xtra pakke Baterier ved siden af :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så lige, at du også er fra Holbæk  :carrot:  :carrot:  :carrot:

Hvor skal du giftes henne og hvad tid?

Gitte

<{POST_SNAPBACK}>

Helt fra Holbæk er jeg ikke mere... Er i mellem tiden flyttet til Regstrup :cheerleader3:

Vi skal giftes i Vor frue kirke i Kalundborg kl. 15.00 :loveshower:

Hvad med dig??????????

:)

<{POST_SNAPBACK}>

Bor du i Regstrup? - det gør jeg også!!! :bearhug: vinker lige til dig. Af alle byer, så bor vi begge i Regstrup. Så ses vi nok ovre i Brugsen.... :blush:

Jeg skal vies i Nr. Jernløse kirke kl.12, men du kan jo gode grunde ikke kigge forbi.

Gitte

0

Del dette indlæg

Så lige, at du også er fra Holbæk  :carrot:  :carrot:  :carrot:

Hvor skal du giftes henne og hvad tid?

Gitte

<{POST_SNAPBACK}>

Helt fra Holbæk er jeg ikke mere... Er i mellem tiden flyttet til Regstrup :cheerleader3:

Vi skal giftes i Vor frue kirke i Kalundborg kl. 15.00 :loveshower:

Hvad med dig??????????

<{POST_SNAPBACK}>

Bor du i Regstrup? - det gør jeg også!!! :bearhug: vinker lige til dig. Af alle byer, så bor vi begge i Regstrup. Så ses vi nok ovre i Brugsen.... :)

Jeg skal vies i Nr. Jernløse kirke kl.12, men du kan jo gode grunde ikke kigge forbi.

:cheerleader3:

Gitte

<{POST_SNAPBACK}>

Ej hvor pudsigt :blush:

Ja Brugsen er et rimligt sikkert sted man støder på folk, der er ikke så mange andre muligheder :cheerleader3:

Hvor i Regstrup bor du...??? Jeg bor lige bag Brugsen på Anemonevej!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Altså kan den (= sorte sky) snart bestemme sig, den kan ikke være bekendt at drive gæk med os på denne måde, de sarte bryllupsnerver hænger snart i laser...  :hug:

Gitte

<{POST_SNAPBACK}>

Ja det ligner ikke noget :bearhug::hug::hug:

Den er så ikke blevet meget bedre i dag

Her er hvad DMI siger om lørdag:

Lørdag og søndag:

Der kommer regn- og tordenbyger flere steder, men også nogen sol ind i mellem. Dagtemp. mellem 20 og 25 grader og om natten ned mellem 10 og 15 grader. Vinden bliver ret svag først fra sydøst og øst, senere fra skiftende retninger.

:hug: :bangin: :bangin: :bangin: :hug:

post-5978-1124343274.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer