Julibrud

Må bruden se gommens tøj?

14 indlæg i dette emne

Ja emnet siger vel det hele :balloon:

Men min kæreste spurgte igår om jeg skulle med ud og købe hans tøj til brylluppet, eller om det også skulle være en overraskelse i kirken. Så kan vi begge stå og tænke hold op hvor er du lækker / flot og være totalt overrasket over hinandens tøj :hearts:

Men hvad er traditionen? Og selvfølgelig vil jeg helt vildt gerne have medbestemmelse, men nogen gange skal man jo også træde lidt tilbage og ikke have fingrerne med i alt -HAHA-

Hvad gør I??

Knuz Julibrud

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der er vist ikke nogen tradition, som siger, at kvinden ikke må se mandens tøj...men gør som i har lyst.

For mig var gemalens tøj en lige så stor overraskelse, som mit tøj var for ham og det var da superdejligt først at se det i kirken...han var SÅ flot og havde jeg ikke rigeligt med tårer i øjnene inden vi gik ind, så fik jeg det i hvert fald, da jeg så ham..... Snyd ikke dig selv for den oplevelse med mindre dit match-gen siger dig at i skal finde hans tøj sammen....ved at mange sender en prøve af kjolen med, når gemalen skal kigge tøj. Han behøver ikke selv at se det, men kan give prøven til ekspedienten.....

0

Del dette indlæg

Ja som allerede sagt er der ikke noget tradition om det - så i må jo gøre efter smag og behag. Jeg ville gerne overraskes - men da Peter nu har spurgt mig om jeg ikke ville med ud og vælge tøj - så blev vi enig om at jeg kommer med - giver nogle kommentar - og så smutter før købet - så kan jeg give min mening men vide ikke 100% hvad det bliver.

Synes det er en god kompromis for os begge.

-HAHA- Sandra

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

He heh, - helt ærligt??!!!

Jeg turde ikke sende J ud alene - så ville han sq bare møde op i smoking og grøn bomuldsbluse med turtleneck (jeg hader turtleneck!!)! :balloon:

Til gengæld kan det godt være han får lov at overraske mig på dagen, hvis jeg får lov at "udstyre" ham med en "stil-politibetjent" (som meget vel kunne være min kommende svigerinde"...

Så kan hun jo også liiige få lov at se kjolen inden ;)

-HAHA-

Birgit

0

Del dette indlæg

Min kæreste spurgte om jeg ikke ville tage med ham. For det første fordi jeg siger min ærlige mening og for det andet fordi han ville være sikker på at det matchede til min kjole (som han selvfølgelig ikke har set).

-HAHA-

Mette

0

Del dette indlæg

Jeg tog med min kæreste ud for at købe hans tøj. Så kunne jeg nemlig fortælle ekspedienten hvordan min kjole ser ud, så min kærestes tøj kommer til at matche min kjole.

Men udover det bestemte jeg ikke hvad han skulle købe. Stod bare og smilede, og glædede mig til at se ham i det igen på dagen -HAHA-

sandie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mange tak for jeres svar :bearhug:

Jeg tror jeg vil stole på at hans smag (-han er i forvejen en "habit-dreng" så mon ikke han ved det bedre end jeg :hug: ). Og så kan jeg selvfølgelig give en stofprøve med fra min kjole som ekspedienten kan se, tak for den idé :hug:

Det er nok lidt sjovere at vi begge har noget hemmeligt at vise i kirken - og mon ikke jeg gør store øjne af forelskelse uanset om det er en smoking jeg ville have valgt eller ej :hearts:

Knuz Julibrud

0

Del dette indlæg

Hejsa.

Jeg har været med ude og købe noget tøjet til min kæreste, den eneste udover ham selv der har set det, er min far, for han er uddannet kludehandler, og har helt styr på hvordan den kage skal skæres..... Så jeg er helt sikker på han bliver super flot, men det :hearts: synes jeg jo næsten han er i alt hvad han får på;-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej,

Vi har aftalt, at jeg ikke må se hans tøj før brylluppet - når nu han heller ikke ser mit :carrot: Hvilket jeg faktisk synes er en fin ordning - for så kan jeg glæde mig endnu mere til at se ham i kirken. (Hvis det er muligt!)

Både min kæreste og min far skal have et nyt sæt tøj til brylluppet, så de har aftalt at tage ud sammen og købe det. De har truet med karrygule habitter :banned: , hvilket åbenbart morer dem gevaldigt at drille mig med, hver gang vi er samlet allesammen :cheerleader3: ... min mor og jeg korser os.

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/cheerleader3.gif

/W2B

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer