Zea

Vores bryllupsplanlægning

24 indlæg i dette emne

Ja, jeg må jo hellere præsentere mig på dette forum, som jeg har fået anbefalet (læs: banket ind i hovedet at jeg skulle tilmelde mig, af en vis Millepige!!)

Jeg hedder Ea, er 25 år, lærerstuderende, og kæreste med Kenneth på snart 27, som er pædagogmedhjælper. Sammen har vi Zille på 3 år. -HAHA- :hearts:

Kenneth og jeg har kendt hinanden i omkring 4 1/2 år, og mødte hinanden på en total kikset måde, som jeg ikke vil ud med!!!! :balloon: ;)

Vi har egentlig altid sagt at vi ikke skulle giftes, men alligevel har det ligget i luften!

Så sent som til Millepigens bryllup, sagde jeg til hende, at jeg skulle ihvetfald aldrig giftes - men man jo en holdning til man får en ny!

INTET er planlagt endnu, andet en datoen - det bliver den 16/9 2006 - den dag vi har været sammen i 5 1/2 år. Så der er noget til at løbe på endnu! Men tvivler ikke på, at vi kommer til at løbe stærkt ;)

Vi ved allerede, at det bliver et lille intimt bryllup med de nærmeste - det er ca omkring 25 mennesker!

Glæder mig til at skrive meget mere herinde, og få en masse gode råd! :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihhhhhh, Ea en dato -HAHA-

Hvor er det bare fedt, lækkert, skønt og så videre.

Behøver jeg at fortælle dig, at jeg glæder mig heeeel vildt :balloon:

Ihhh altså, ved slet ikke hvad jeg skal sige lige nu.

Ihhhhh altså

:bearhug:

I øvrigt, jeg har da aldrig banket noget ind i hovedet på dig -HAHA-

Redigeret af Millepige
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hey

Velkommen til dette forum ...men pas på du blir hurtig afhængig af det... -HAHA- bare spør Millepigen :bearhug:

At du skriver at hun har banket det indi hovedet af dig .... ville nu ikke komme bag på mig ....men selvfølgelig vil hun ik vedkende sig det -HAHA-Marie der holder meget af Millepigen :balloon:

Jeg er selv en 2006 - brud ... nærmere betegnet den 22 april.... :loveshower:

Glæder mig til at følge dig ..... :loveshower::loveshower:

0

Del dette indlæg

Hey

Velkommen til dette forum ...men pas på du blir hurtig afhængig af det... :balloon:  bare spør Millepigen -HAHA-

At du skriver at hun har banket det indi hovedet af dig .... ville nu ikke komme bag på mig ....men selvfølgelig vil hun ik vedkende sig det  -HAHA-  Marie der holder meget af Millepigen :bearhug:

Hov det ved jeg slet ikke, hvor det kommer fra....

Tsk tsk siger jeg bare ()()

-HAHA-

Mille, som også holder af musen :blush:

0

Del dette indlæg

Velkommen Ea

Tillykke med at i har besluttet jer for at blive gift...

Jeg glæder mig til at følge med...

Og fortvivl ikke over at ikke har planlagt noget endnu... Der er SÅ meget inspiration at hente i dette forum...

-HAHA-

Susanne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak, for alle jeres hilsner - skøn velkomst! :bearhug:

Jooooo, Mille - jeg fik af vide, at jeg simpelthen blev nødt til at komme herind! Det var herinde, jeg fik alle svarene!! :balloon: Og det tvivler jeg nu ikke på, ellers spørger jeg jo bare dig..!

Nååå, nu fik vi fortalt min mor og søstre det. De blev glade - først troede min mor selvfølgelig jeg var gravid!! Snyyyydt! Så vi fik snakket lidt brudekjole, kirke, sted osv.

Min ældste søster på 19 år, ville både være brudepige, blomsterpige, ringbærer, forlover, toastmaster! Alt hvad hun kunne komme i nærheden af.. Men det kommer hun nu ikke til!

Min mindste søster, blev også rigtig glad! Hun glædede sig til endnu et bryllup (har lige været til sin anden storesøsters bryllup (Millepigen))

Vi har ogsåå nu fundet ud af, at det bliver vores datter der skal gå med mig op af kirkegulvet - det bliver såååå sødt -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak, for alle jeres hilsner - skøn velkomst!  ()()

Jooooo, Mille - jeg fik af vide, at jeg simpelthen blev nødt til at komme herind! Det var herinde, jeg fik alle svarene!!  -HAHA-  Og det tvivler jeg nu ikke på, ellers spørger jeg jo bare dig..!

Nååå, nu fik vi fortalt min mor og søstre det. De blev glade - først troede min mor selvfølgelig jeg var gravid!! Snyyyydt! Så vi fik snakket lidt brudekjole, kirke, sted osv.

Min ældste søster på 19 år, ville både være brudepige, blomsterpige, ringbærer, forlover, toastmaster! Alt hvad hun kunne komme i nærheden af.. Men det kommer hun nu ikke til!

Min mindste søster, blev også rigtig glad! Hun glædede sig til endnu et bryllup (har lige været til sin anden storesøsters bryllup (Millepigen))

Vi har ogsåå nu fundet ud af, at det bliver vores datter der skal gå med mig op af kirkegulvet - det bliver såååå sødt  :balloon:

Jeg kan kun sige, ihhhhh -HAHA-

Skøn reaktion :bearhug:

Det er nu alligevel mange roller .... vil påtage sig :blush:

Tror hun ville få stress hvis det var tilfældet.

Lækkert at i har sagt det.

Vil det så sige, at jeg godt må sige det til min mand nu (høhø, min mand)

-HAHA-

0

Del dette indlæg

Så fik vi lige snakket om lidt mere!

Vi havde jo egentlig bestemt os for, at det skulle være en lille intim fest, med kun de nærmeste (af økonomiske årsager).

I dag har vi så snakket om, at vi egentlig gerne vil have hele vores familie og venner med. Så vi snakker lidt om at holde reception for alle - det er lidt over 100 mennesker! Servere lidt lækkert drikkelse og mad (altså noget receptionsmad), og så også servere bryllupskagen der. Arrangementer skulle vare et par timer, og når det er slut ville vi invitere vores forældre og søskende ud og spise!

Lyd det helt hen i vejret?

Kenneth kunne rigtig godt tænke sig, at der kunne blive stillet en hoppepude/borg op til børnene og sådan en mekanisk rodeotyr :bearhug: , som de voksne kunne more sig med. Vi er ikke så meget til det "traditionelle og stive" (Forstå mig ret), så disse ting kunne løfte stemningen lidt!

Men det er stadig kun på tænkeplan, og intet lægger fast endnu.

Vi synes bare det kunne være dejligt, at se alle, og samtidig gøre det ret uhøjtidligt og hyggeligt... :hug:

0

Del dette indlæg

Jeg synes det lyder som en rigtigt hyggelig måde at holde bryllup på!!!

Vi har faktisk talt om at fejre min tilkommendes 40-års fødselsdag på samme måde - omend en smuuule mere "formelt" til receptionen, fordi der kommer job-forbindelser med *s*

Glæder mig til at høre, hvad mere I finder på; det lader til at I er gode til at få idéerne sammen :bearhug:

:hippie6:

Birgit

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Flotte kjoler du har fundet.

Er sikker på du finder den helt rigtige, du må ud og prøve en masse kjoler.

Synes i øvrigt jeres idé om en reception og spisning med familien om aftenen lyder som en rigtig god idé.

Så får i det lige som i vil ha det.

Men hvor havde i liiige tænkt jer, at gøre af hoppeborgen?

(er det kun børn der må hoppe på den?)

0

Del dette indlæg

Synes i øvrigt jeres idé om en reception og spisning med familien om aftenen lyder som en rigtig god idé.

Hi hi.. Nej, børnene og MILLE må hoppe på den!!! :hug:

Aner ikke hvor vi skal gøre den af den - ved jeg endnu ikke, hvor vi skal smide alle de 100 gæster hen. Men vi har nogle ideer, men alt er jo kun på tegnebrættet endnu... :hug:

0

Del dette indlæg

:hug:

Hi hi.. Nej, børnene og MILLE må hoppe på den!!! :hug:

Aner ikke hvor vi skal gøre den af den - ved jeg endnu ikke, hvor vi skal smide alle de 100 gæster hen. Men vi har nogle ideer, men alt er jo kun på tegnebrættet endnu... :hug:

WUHUUUUUUU

Elsker hoppe ting :bearhug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer