Guest TinaJensen

Bryllup d. 22 juli 2006 - Tina og John Jensen

616 indlæg i dette emne

Mht. at det hele passer, så er jeg også rigtig glad for at vi gør dette! Dog er jeg(VI!) lidt ked at at vores gæstebog ikke passer ind i resten(farvemæssigt).

Jeg overvejer også at købe en helt ny, færdig en i Bog og Ide i creme omslag, med gæstebog stående i sølvtryk, og stadig hvide sider .

Jeg syntes bare der er så mange sider i denne (den er ca. 0,50 cm bredere)

Mht. vejret så ved jeg ikke rigtigt. De ændre det jo hele tiden!

Jeg må hellere lige kigge i Neye idag efter en lys paraply, for en sikkerheds skyld.

:butterfly: :butterfly: :butterfly: :butterfly: ....................

:huh:

Så er det i morgen :butterfly:

Jeg kunne ikke lige lade vær med at kommentere på at du er bange for at der er for mange sider i gæstebogen.... Vi har købt én med 240 sider i (det synes jeg er mange) - og så vil vi bruge den som gæstebog igen til vores kobberbryllup og sølvbryllup :huh:

Og alle de andre gange vi vil fejre at vi elsker hinanden :biggrin:

Bare lige en idé....

Held og lykke med i morgen - Det bliver helt sikkert en super fantastisk og dejlig dag :biggrin:

Jeg glæder mig vildt meget til at se billeder :huh:

-HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, ud over at temperaturen måske er lige høj nok!. omkring 20 grader havde været mere passende!

Jeg er ogås lidt nervøs for de byger fredag rykker sig!

Paraplyen er strøget af listen. Vi har en helt almindelig logo ting i vores egen bil, hvis det ser ud til regn, må vi ty til denne.

Men lige meget hvad er der jo intet vi kan gøre ved vejret.

Til julibrud: Det er altså først i overmorgen! Ellers havde jeg vist MEGET travlt.

0

Del dette indlæg

Ja, ud over at temperaturen måske er lige høj nok!. omkring 20 grader havde været mere passende!

Jeg er ogås lidt nervøs for de byger fredag rykker sig!

Paraplyen er strøget af listen. Vi har en helt almindelig logo ting i vores egen bil, hvis det ser ud til regn, må vi ty til denne.

Men lige meget hvad er der jo intet vi kan gøre ved vejret.

Til julibrud: Det er altså først i overmorgen! Ellers havde jeg vist MEGET travlt.

Nej ups skrev jeg i morgen - ja jeg mente i overmorgen -HAHA-:huh: Nej så havde du sikkert meget travlt nu, og var sikkert heller ikke herinde og rumsterer rundt :biggrin:

Personligt ville jeg også have pænt travlt da jeg skal hente min kjole i morgen - nok ikke noget jeg sådan lige glemmer :huh:

:biggrin: Håber ikke min tastefejl gjorde dig forskrækket :huh:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tager du stadig corsagen på når det bliver så varmt??

Jeg har forresten sendt den PM jeg skrev til dig om :banned:

Det var godt!

Og øhh...... ja det tror jeg nok! :biggrin: Det er helt klart det jeg helst vil! :loveshower:

Men jeg har begge dele liggende klar hos mine forældre.

Jeg behøver jeg først endeligt beslutte mig når jeg skal skal have det på.

Tror du (I) at det bliver SÅ meget varmere med den på?

Kjolen sidder altså bare lige lidt bedre med den på(tror jeg nok)

0

Del dette indlæg

Hey Tina! :biggrin:

Jeg vil bare lige önske dig en rigtig god dag paa lördag - det bliver uden tvivl et fantstisk bryllup med den planlagning du/i har lavet - alt ned til mindste detalje (og saadan skal det nu ogsaa vaere efter min mening....) Men i hvert fald held og lykke fra mig af - nyd det!

De kaerligste hilsner og 1000 :biggrin: fra Else

0

Del dette indlæg

:biggrin:-HAHA-:huh:I morgen I morgen I morgen :huh::huh:-HAHA-

Hej Tina.

For at sikre mig ,at du får læst min hilsen skriver jeg til dig nu :denmarkflag:

Nu har vi fulgt hinanden lidt og jeg har næsten en lille tåre over at det i morgen endelig er blevet DIN tur :super:

Alt mulig held og lykke i morgen. Husk at trække vejret dybt og drikke vand, så du ikke besvimer :biggrin:

Jeg håber, at I får ALLETIDERS fest og at det hele bare bliver fantastisk og mere end i drømte om.

God fornøjelse hos dine forældre i aften. Prøv at slappe af (Yeah, rigth :denmarkflag: ) og sov dejligt.

Glæder mig afsindigt til at se billeder og høre din fortælling.

Og ps. du skriver bare hvis du har brug for det :hug:

-HAHA-:sm::(-HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

UPS!!!! :griner:-

Jeg havde ellers de bedste intentioner om at lægge billede ind inden vi tog på bryllupsrejse om tirsdagen, MEN det glemte jeg.........

Kan I tilgive mig?????? :super::bearhug:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/blush.gif

Hvis I stadig vil høre om dagen og se billeder skal jeg nok se at få lavet en bryllupsberetning og nogle billeder lagt ind???!!!

Det var en fantastisk dag!!! Med nogle få missere, som ingen lagde rigtigt mærke til!

Vi har kun fået megen ros for den fantastiske dag!

Og gommen syntes vist ok om bruden(vist meget!!)

Jeg var helt rolig helt frem til vi stod i våbenhuset. Var faktisk helt overrasket over hvor rolig jeg var!

De første par skridt ind i kirken gik også fint MEN ved svinget op ad kirkegulvet gik det hele vist op for mig! Følelserne vældede bare op i mig!!! Det var helt vildt.

Men med et godt tag i min fars arm, lykkedes det mig vist at komme helskinnet hele vejen uden at bryde sammen, men jeg kiggede vist også ned det meste af vejen, for hver gang jeg prøvede at kigge op bævrede læberne og jeg var ved at bryde sammen. Dem der allerede har prøvet at stå brud, ved hvad jeg snakker om.

Men min mand fortalte mig: hvor er du bare smuk! også var alt i orden igen!!

Udenfor kirken efter vielsen, havde 4 af dem fra stalden redet til kirken på hestene. (en havde lånt min!). Så de stod klar udenfor med fint pyntede heste og ryttere. Det var så smukt og pænt af dem!

Nå men nu skal jeg vist ind og hvile lidt ud efter flyveturen til DK, jeg skal nok love at komme med en rigtigt beretning om HELE dagen en af de nærmeste dage.......

Indtil da må jeg hellere lige vise et par af de billeder som Johns forlover har taget. Billederne fra fotografen har vi ikke fået endnu.

ER I KLAR???!!!

Ris udenfor kirken:

post-13882-1155073406.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer