Guest Lene B

UNDERTØJ

14 indlæg i dette emne

Hej

Jeg har været ude og kigge efter undertøj - men uden held og vil bare gerne snart have styr på det.

Jeg har været i Magasin, Tryde Andre, Femilet m.m. Det de har vist mig har jeg enten i forvejen (elsker undertøj) og ellers syntes jeg ikke det er pænt nok.

Skal bruge en stropløs BH og G-streng (eller "shorts").

Har I nogle gode ideer - gerne billeder ?!

På forhånd tak for hjælpen. -HAHA-

Knus Lene

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal selv i næste uge se om jeg kan finde undertøj - havde næsten ellers opgivet, for jeg skal også bruge stropløs bh... eller skal jeg - nej!

Jeg var blandt andet i panayotis og da jeg fortalte hende hvilken kjole jeg havde valgt, siger hun "du finder en ganske almindelig bh og ber systuen ved tilretning sy et par små indvendige stropper ved skuldrene - der ligger man altså bh stroppen - og så ser den stropløs ud... ANEDE DET IKKE men dejligt.

Det var lidt sjovt for både ekspedienten og min mor kunne sagtens huske at de selv gjorde sådan i deres unge dage...

Knus fra Helle

Redigeret af hellejimmi9
0

Del dette indlæg

Jeg skal selv i næste uge se om jeg kan finde undertøj - havde næsten ellers opgivet, for jeg skal også bruge stropløs bh... eller skal jeg - nej!

Jeg var blandt andet i panayotis og da jeg fortalte hende hvilken kjole jeg havde valgt, siger hun "du finder en ganske almindelig bh og ber systuen ved tilretning sy et par små indvendige stropper ved skuldrene - der ligger man altså bh stroppen - og så ser den stropløs ud... ANEDE DET IKKE men dejligt.

Det var lidt sjovt for både ekspedienten og min mor kunne sagtens huske at de selv gjorde sådan i deres unge dage...

Knus fra Helle

<{POST_SNAPBACK}>

Men min kjole er uden stropper - så det SKAL være stropløs kan du nok se :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, det er en hård kamp!

og jeg har prøvet det selv! Men efter jeg havde snakket med dem i magasin henviste de mig til de små selvejede butikker, for de kan bestille direkte fra fabrikkerne eller lageret! Jeg selv endte med et sæt fra Marie Jo, men kiggede også på Tulips fra Aubade - den sidstnævnte skal dog bestilles direkte fra lageret, så man bliver selv nødt til at tage ned til de små butikker!

Mvh Dittemor

Mht. ovenstående hvor man syede stropperne på, så tror jeg at der er ment at man syer stropper under armene!

Redigeret af dittemor
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Rigtig flot sæt - er sikker på det klæder dig lige så godt (hvis ikke bedre) end modellen :hug:

Kan forstå din tanker om strømper - plejer heller ikke at kunne lide det - men bare for hofteholderns skyld overvejer jeg det - men så bliver de nok ikke hvid alligevel!

:bearhug: Sandra

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer