dittemor

Til os der skal giftes den 27. august

23 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Lad være med at stole alt for meget på verudsigtet. De kan hurtig ændre sig fra dag til dag har vi lært sidste uge. Og som jeg kan huske har DMI haft en stor sort sky til i går - som vi i jylland aldrig så!! Trisse ønskede sig pludslig 5 graders lavere vejret!!!

Så mon ikke det også bliver godt vejr til jer ? Og hvis worst case scenario skulle ske - så får du bare så fantastiske regn stemningsbilleder som khio og masseraf held freover!!

:balloons: Sandra

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Som sagt så kan man ikke altid stole på dmi... vejret er en af de eneste ting vi ikke kan bestemme over, men alligevel vil man da gerne følge lidt med i vejrudsigten :)

Knuzz VInni

<{POST_SNAPBACK}>

Sådan skal det da gøres, Vinni - den har du bestilt bestemt til os, ikke?? :balloons:

0

Del dette indlæg

Som sagt så kan man ikke altid stole på dmi... vejret er en af de eneste ting vi ikke kan bestemme over, men alligevel vil man da gerne følge lidt med i vejrudsigten :)

Knuzz VInni

Sådan skal det da gøres, Vinni - den har du bestilt bestemt til os, ikke?? :balloons:

jeps jeps selvfølgelig har jeg det! :hippie6:

Så håber vi jo bare på at vi bliver fri for paraplyen :)

Ihh der er bare så kort tid tilbage ()()

Knuzz Vinni

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Som sagt så kan man ikke altid stole på dmi... vejret er en af de eneste ting vi ikke kan bestemme over, men alligevel vil man da gerne følge lidt med i vejrudsigten ()()

Knuzz VInni

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

jeps jeps selvfølgelig har jeg det! :hippie6:

Så håber vi jo bare på at vi bliver fri for paraplyen ()()

Ihh der er bare så kort tid tilbage ()()

Knuzz Vinni

<{POST_SNAPBACK}>

Jamen, mandag er jo allerede snart gået. :) For hulen da, det er snart lørdag :)

0

Del dette indlæg

Ja nu ser det sådan her ud på DMI

Postet billede

Men jeg krydser alt så den dumme grå sky kan fosvinde. (Også lidt egeninteresse - skal til en sommerfest med masser udendørs aktiviteter!!)

:( Sandra

Redigeret af EilaL
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Ja jeg fik også lige et kæmpe chok efter den gode udsigt igår!!!!!! :banned:

Men det viser også bare, at man ikke kan stole på DMIs prognoser. (og den kan forhåbentlig stadig nå at ændres...). :(

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer