Glennie

Glennie og Martins planlægning d. 15.04.06

232 indlæg i dette emne

Jeg har forresten glemt at skrive, at vi har fået booket et værelse på Oreby Mølle. Det var faktisk en anbefaling vi fik herinde fra :loveflag: , og det var bare lige dét vi søgte.

Alle værelser hedder noget forskelligt, og er forskelligt indrettet - det er bare så charmerende :loveshower::loveshower:

Et billede af Oreby Mølle, og dernæst et billede af det værelse vi har booket

post-6654-1131231225.jpg

post-6654-1131231240.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor ser jeres overnatning hyggelig ud! :loveshower: ! Hvad skal I give?

Svale

<{POST_SNAPBACK}>

Det koster 900 kr. for en overnatning inkl. badekåbe og morgenmad, men det skal vi ikke have, da vi holder brunch dagen efter :blush:

Hvor ser det sted bare lækkert ud ...super skønt sted....

Hvor ligger det henne ? :bearhug:

<{POST_SNAPBACK}>

Det ligger i Sakskøbing på Lolland. Vi har en smule vej at køre når vi skal derud om natten, men vi synes bare det var så hyggeligt, så der måtte vi ud :loveflag:

Her er et link til Oreby Mølle's hjemmeside

0

Del dette indlæg

Så er det i dag jeg skal ud at prøve kjoler for 2. gang, og forhåbentlig sidste gang :bearhug: , så jeg satser også på jeg kan få lov at tage lidt billeder idag :carrot:

Bilen skal også ud og køre sin første lange tur i dag - det bliver jo en helt fornøjelse :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så fik jeg været ude at prøve kjoler igen :loveshower:

Jeg startede i YP-dress, hvor jeg, lige som sidste gang, fik en super service. Jeg har også taget lidt billeder denne gang (med mig i), men jeg ser nu noget betuttet ud :cheerleader3: Jeg er helt vild med kjolen, men det ser nok lidt sjovt ud med den halterneck der er på, for det var en vi lige satte på med noget hurtigt udklippet stof :bearhug:

Derefter var vi i House of Brides i Taastrup, og endnu en gang super service, og utrolig professionel hjælp. Der måtte jeg ikke tage billeder, for jeg har endnu ikke besluttet med 100% :bearhug: Så de billeder jeg ligger ind, er altså uden mig (det kan nok også ses :bearhug: )

Maggie Sorreto modellen var bare så flot, da den kom på, og jeg behøvede ingen stropper, og der var stort set ikke noget tilretning ved den, men den var dyere end vi havde budgetteret med - så må jeg bare spare lidt ekstra, hvis det bliver den :(

Gigi 11 har jeg jo prøvet før, og den var også super flot, men jeg er bare i syv sind. Den krævede en lidt tilretning, men prisen lå næsten inden for budgettet.

Hmmm...det er altså slet ikke nemt, men det ved de fleste af jer nok også godt :)

post-6654-1131468176.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Glennie!

GLEM LIGE JANTELOVEN FOR ET KORT ÖJEBLIK - OG SAA TRO PAA AT DU SER HAMRENDE GODT UD I KJOLEN!!!!! :bearhug::bearhug::bearhug:

Dog maa jeg sige at jeg tror den ville vaere flottere uden halterneck.... ligesom de to andre kjoler du har kig paa :)

Bare lige min mening......

:cheerleader3: fra Else

0

Del dette indlæg

Så er kjolen valgt :yay: :yay: :yay: Jeg drømte om den hele natten :bearhug: Så jeg besluttede at det måtte være den rigtige. Det spillede selvfølgelig også ind, at jeg havde den HELT RIGTIGE fornemmelse da jeg havde den på :loveshower:

Jeg valgte Maggie Sottero modellen, og ringede og bestilte den med det samme i formiddags.

Det var også den de fleste af jer bedst kunne li' :cheerleader3:

:bearhug::bearhug:

Redigeret af Glennie
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har jeg lidt billeder af ALLE de færdige invitationer, så nu kan jeg endelig lave en hel blærerække :yay:

De skal sendes ud d. 3. december, så har de dem (hvis postmanden vil det :bearhug: ) d. 5. december - på vores 3 års dag :loveshower:

Det er nu skønt de allesammen er færdige nu, så mangler jeg kun alt det andet -HAHA-

post-6654-1132783317.jpg

Redigeret af Glennie
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer