Glennie

Glennie og Martins planlægning d. 15.04.06

232 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Så fik jeg endelig købt smykkerne til kjolen :hug:

Jeg har i længere tid både søgt på nettet, og i div. forretninger :hug: Men i morges da jeg gik på arbejde, faldt jeg over disse :loveshower: Jeg blev nødt til at have dem, og drønede derfor ned og købte dem i min frokostpause Postet billede

Jeg fik at vide fra forretningen, hvor jeg købte kjolen, at smykker der glimter/skinner, ville være flot til kjolen Der er perler på kjolen, og små sten i sløret :frizz2:

:hug:

post-6654-1136411100.jpg

post-6654-1136411128.jpg

Redigeret af Glennie
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

rigtig flotte smykker .... hva måtte du komme af med ??????

:hug:  :hug:  :)  :bearhug:  :angry:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg skulle såmænd ikke af med mere end kr. 199,- :hug: Og hun lovede mig at de var nikkelfri, ellers skulle jeg bare komme og bytte dem :( Jeg aftalte med hende at jeg lige prøvede at have dem på inden (y)

(y)

0

Del dette indlæg

Nej hvor er de flotte! Hvor gar du købt dem hende? det er lige sådan nogle jeg gerne voil have :bearhug:  :balloon:  :blink:  :balloon:  :super:  :loveboard:  :loveshower:  :yay:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er faktisk køb i en taskeforretning :o der hedder Mirá. Jeg ved ikke om hun kun har forretning i Nykøbing F., men ellers må der være andre der forhandler dem :)

:toot:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke noget med invitationerne....

Jeg kørte heldigvis på posthuset med vores... Ellers havde vi vist også en ekstraregning på et par stykker....

Puha det hele kommer tæt på nu...

*kram*

Mette

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, det er efterhånden meget snart :toot: Jeg fik også lige flip igår, da jeg "fandt" ud af at der kun var knap 3 månder tilbage :bearhug::super::loveshower:

Jeg synes jeg mangler så meget, men så er Martin gudskelov god til at berolige mig :blink: ´

:loveboard:

0

Del dette indlæg

Hejsa Glennie

Det der med portoen er bare noget p**. Vi har også lige sendt invitationer ud i to omgange. Jeg tog på posthuset for at være på den sikre side, men de kan ikke engang finde ud af det. Den ene gang skulle vi give 4.75 og den anden gang 5.50. Problemet er at det er umuligt at sige om et brev lige er 0.5 eller 0.6 cm tyk.

MEGET mærkeligt firma :bask:

0

Del dette indlæg

Hejsa Glennie

Det der med portoen er bare noget p**. Vi har også lige sendt invitationer ud i to omgange. Jeg tog på posthuset for at være på den sikre side, men de kan ikke engang finde ud af det. Den ene gang skulle vi give 4.75 og den anden gang 5.50. Problemet er at det er umuligt at sige om et brev lige er 0.5 eller 0.6 cm tyk.

MEGET mærkeligt firma :bask:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, det er da et lidt mærkeligt firma, for det er slet ikke alle der har fået ekstra regninger - kun dem hvor perlerne fra invitationen ligger lidt forkert, og så dem Postdanmark har valgt at tjekke :bask:

:bearhug:

:loveboard:

0

Del dette indlæg

Sikke noget med invitationerne, men godt de tog de med et :loveboard:

Jeg tog på posthuset for at være på den sikre side, og har da ikke hørt om at nogen skulle have fået regning med.

Og som MetteApril siger, Da er skisme ikke længe til :loveshower: Og nøj hvor jeg glæder mig :carrot:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

rigtig flotte smykker .... hva måtte du komme af med ??????

:hug:  :balloon:  :cheerleader3:  :cheerleader3:  :cheerleader3:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg skulle såmænd ikke af med mere end kr. 199,- :respekt: Og hun lovede mig at de var nikkelfri, ellers skulle jeg bare komme og bytte dem :) Jeg aftalte med hende at jeg lige prøvede at have dem på inden :cheerleader3:

:bearhug:

<{POST_SNAPBACK}>

Det var da billigt.... håber så hun har ret i at de er nikkelfrie....

Det er da noget mærkeligt noget med posten jeg var da også på posthuset med alle vores indbyelser og fik da ik noget afvide om en regning....og alle vores indbydelser er da kommet frem uden probemer......

Nu er der jo ikke sålænge til ..... synes jeg selv godt kan mærke det

0

Del dette indlæg

Nu er der godt nok ikke lang tid igen :huh: Så jeg gik lidt i panik, og måtte bare have styr på nogle af småtingene.

Jeg kontakede dem der skal sætte mit hår, for at aftale tid til prøveopsætning, og fik samtidig spurgt, da de egentlig også skulle lægge min make-up, om det have make-up uden parfume, men det havde de ikke, så de anbefalede enten en kosmetolog eller Matas. Jeg er da glad for jeg lige fik spurgt, ellers kunne jeg ligne en rød reje Postet billede på min bryllupsdag :bearhug:

Jeg gik ind i Matas, hvor en af Martin's venners kæreste arbejder, for at høre om de gjorde i brude make-up, og hun sagde at det kunne hende og jeg da bare finde ud af sammen, og så kunne hun da også lige ordne mine negle :cheerleader3: :carrot: :birthday: :carrot: Hvor var det lækkert :cheerleader3: Så kan jeg lige stryge det fra listen :banned:

I morgen skal min Martin, min mor og jeg ud i forsamlingshuset og tjekke hvad der er af bestik og div. redskaber, prøve at stille borde op, så min mor kan se hvor mange dekorationer hun skal lave :balloons:

Jeg har også fået bestilt tid til at besøge skrædderen i House Of Brides, så jeg også kan få lavet de sidste detaljer :balloon: Yeah, nu skal jeg snart prøve kjolen igen :yay:

Til sidst har jeg også fået bestilt corset/corsage ;) til under kjolen, så nu vil jeg bare håbe den dur til den, ellers ryger den bare tilbage.

Redigeret af Glennie
0

Del dette indlæg

Hmmmmm... det er vist egentlig på sin plads med en opfølgning af huske/tjeklisten :cheerleader3:

HUSKELISTE TIL VORES BRYLLUP

Grøn = er i orden

Rød = under udarbejdelse

Praktiske

Dato: 15. april 2006

Kirke: Gyldenbjerg kirke kl. 15.

Feststedet: Åstrup forsamlingshus

Budget: Er lavet, men løbende underbearbejdning ca. 100.000 kr. for ca. 80 mennesker

Fotograf: Thomas Frank, som laver nogle sindssyg flotte billeder www.thomasfrank.dk/test

Transport: Martin’s forældre har bestilt transport (ved ikke hvad det er endnu)

Overnatning: Vi har booket Svane-værelset på Oreby-Mølle

Rengøring af lokale: Sørger tjenere og kok for - resten betaler vi os fra

Øve på brudevalsen: Har forsøgt et par gange, og det skal nok gå, men øvelse gør mester

Blomster

Brudebuket: Har forsøgt at påvirke Martin i retning af hvide og cremefarvede blomster og der skal helt sikkert være callaer i. Må gerne være lidt speciel. Han skal have min mor med ud og vælge

Knaphulsblomst: Bliver formentlig ordnet samtidig med brudebuketten

Blomsterdekorationer: Min mor er i gang med forsøg

Papirarbejde

Gæsteliste: Vi endte med at invitere 77 gæster

Indbydelser: Er sendt afsted d. 5. december

Bordkort/gavepose: Min mor har lavet det hun skal lave, så nu mangler jeg at sætte navn på

Frimærker – indbydelse: Er købt og sendt - bare med for lidt porto

Vielseshæfte: Er ikke lavet endnu

Menuhæfte: Jeg er i gang med at lave noget

Ønskeliste: Er vi i gang med at lave – er under udarbejdning

Gavekoordinator: Er min halvsøster Vicky. Hun er god til at holde styr på sådan noget

Hjemmeside: Er lavet, og bliver hele tiden opdateret http://www.123hjemmeside.dk/martinogglennie

Bordplan: det skal være i E-format, men den er ikke lavet endnu

Velkomstsang: Er ikke lavet

Velbekommensang: Er ikke lavet

Gæstebog: Er købt, men ikke lavet færdig endnu

Tidsplan for dagen: Ikke lavet endnu

Vielse

Ægteskabserklæring: Er skrevet, men der er vist kommet nye regler, så det skal jeg lige kigge på igen

Vielsesringe: Er ikke bestemt eller bestilt endnu

Salmer til kirke: Er ikke bestemt endnu

Oppyntning i kirke: Skal vi ikke sørge for

Forlover: Er en af Martin’s bedste venner Glenn

Præst: Kirsten Tølbøll Hernandez, Nr. Vedbyvej 15, Nørre Vedby, 4840 Nørre Alslev, Telefon: 54 44 60 65, e-mail: KTHE@KM.DK

Middagen/fest

Toastmaster: Min far, som har været det ved at par bryllupper

Kok: Jørgen fra cafeteriet i Horbelev hallen. Han laver rigtig god mad - har lavet menu

Servering: Sørger Jørgen for

Velkomstdrink: Cava m/hyldeblomst og tappas med forskelligt slags fyld

Forret: Indbagt laks med spinat og urter i butterdej samt hummersauce

Mellemret: Champagne-sorbet

Hovedret: Rosastegt kalvemørbrad med indbagt brocolli, grøntsagsragout, stegte østershatte, råstegte kartofler og flødesvampesauce

Dessert: Nøddekurv med 3 slags is, frisk frugt og frugtpuré

Natmad: Pålægsbord; Leverpostej, frikadeller, spegepølse, rullepølse, roastbeef, skiveost/brieost og garniture. Brød og franskbrød.

Vine: Vi er i gang med at prøve forskellige vine, og nu har vi vist fundet dem

Øl, vand: Er ikke købt endnu - skal købes på tilbud et eller andet sted

Spiritus: Køber vi i Tyskland

Kaffen/kage: Står Jørgen for

Bryllupskage: Laver Martin’s mor og søster - vi skal snart prøvesmage

Cognac/likør: Køber vi i Tyskland

Service: Låner vi af ”Vennerne”

Musik

Dinner-musik: Bliver Ten-Four

Danse-musik: Bliver Ten-FourMusik efter musikerne: Computer m/udvalgte sange

Pynt til festen

Engangskameraer: Skal købes, og så spraymaler vi evt. pappet

Duge: Har Jørgen

Servietter: Hvide/Cremefarvede i stof køber vi selv

Lys: Vi har lys i dekorationerne

Dekorationer: Min mor er ved at lave et par forsøg

Øvrig pynt: Vi skal have nogle baljer m/flydelys og flydegrus

Klokke til toastmaster: Er ikke sikker på vi skal have det

Brunch

Stedet: Lokale på Falsterskolen, hvor min mor arbejder. Vi kan låne det gratis

Morgenbrød: Bestilles og købes hos en bager der har åbent i Påsken

Pålæg: Køber vi inden

Arrangeres: Af min mor med hjælp fra min kusine

Drikkevarer: Købes måske i Tyskland

Bruden

Kjole: Er købt i House Of Brides

Strømper: Er ikke købt endnu

Sko: Er købt for 299 kr. i Skoringen

Strømpebånd: Er ikke købt endnu

Undertøj: Er lige bestilt

Smykker: Er købt, men satser også på at låne et smykke fra min mormor

Slør: Er købt

Hårpynt: Regner med jeg får vejledning af frisøren

Sjal: Følger med kjolen

Noget nyt, lånt, blåt og gammelt: Er ikke fundet

Frisør: Hair4You

Make-Up: Det bliver en fra Matas

Negle: Også hende fra Matas

Massage: Er bestilt til et par dage inden i "Naturligvis" i Multisport

Gommen

Habit/jakkesæt: Er ikke købt

Skjorte: Er ikke købt

Manchetknapper: Er ikke købt

Sko: Er ikke købt

Strømper: Er ikke købt – skal måske bruge 2 par

Slips: Er ikke købt

Undertøj: Er ikke købt

Æske til ringene: Er ikke købt

Frisør: Ikke bestilt – men nok til nogle dage før

Overnatning og til dagen efter

Overnatning: Bestilt på Oreby Mølle

Tøj: Bruger noget "gammelt"

Sko: Bruger nogle gamle

Bøjle til kjole og habit:

Toiletsager:

Gem nøgler:

Morgengaver: Ikke købt endnu

Efter bryllup

Bryllupsrejse: Vi ønsker os penge til en USA-rejse i september

Rensning af kjole og habit:

Fremkaldelse af engangskameraene:

Giv meddelelse om navneændring:

Gave til dem der har hjulpet os:

Takkekort:

Redigeret af Glennie
0

Del dette indlæg

Jeg har fået korsettet hjem, og den er rigtig flot :loveshower: , men jeg er bare blevet i tvivl om hvorvidt den kan bruges til kjolen, så nu har jeg lige været ude og bestille (de havde åbenbart ikke min størrelse :biggrin: ) et nyt sæt undertøj :carrot:

Det er efterhånden blevet en dyr affærer med alt det undertøj..... I ALT ca. 1500 kr. http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/ohmy.gif :whistle: Men nu har jeg fødselsdag på søndag, så jeg har lige plaget Martin om at give mig et gavekort til den forretning, så vi ikke skal tage det hele fra bryllupsbudgettet :blush:

Jeg vil egentlig gerne beholde korsettet, for jeg synes virkelig det er fedt, så nu er planen at jeg tager undertøjet på om dagen, og så tager jeg korsettet på til natten :blush::bearhug:

Vedlægger lige et par billeder :biggrin:

post-6654-1138656888.jpg

post-6654-1138656904.jpg

Redigeret af Glennie
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Da Martin havde fødselsdag i tirsdags og jeg har i morgen, så havde vi inviteret familien til fødselsdag i dag :bearhug:

Det er min svigermor og svigerinde der skal lave vores bryllupskage, så de havde tilbudt at lave et par prøver på nogle i dag, så vi kunne prøvesmage dem - hele familien :carrot:

Jeg havde fortalt lidt om hvad jeg godt kunne lide, og så forsøgte de sig lidt frem Pynten skal være anderledes, men jeg synes virkelig de klarede det til UG :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::cheerleader3::cheerleader3::balloon::bearhug:

De smagte begge to super godt, så vi har besluttet at kombinere dem :bearhug: :yay:

Her er et par billeder

post-6654-1139093214.jpg

post-6654-1139093229.jpg

post-6654-1139093239.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer