yndlings-Lea

Velkomsttale

11 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvis I har en toastmaster synes jeg ikke I skal sige meget mere end Velkommen - tak for at I kom. Tak for en evt. polterabend - tak for evt. hjælp - og så præsenterer toastmasteren så han kan tage sig af de "kedelige detaljer" såsom hvornår der kan ryges. klipning af slør/sokker, riskastning m.v. Det skulle jo gerne være detaljer I ikke skal tænke på den dag!

Toastmasteren er trods alt praktiskgris ved en sådan en begivenhed

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for alle jeres gode forslag. Vi vil takke for polterabend + takke gæsterne for at komme til bryllup...udtrykke vores glæde ved det.

Hvis I har en toastmaster synes jeg ikke I skal sige meget mere end Velkommen - tak for at I kom. Tak for en evt. polterabend - tak for evt. hjælp - og så præsenterer toastmasteren så han kan tage sig af de "kedelige detaljer" såsom hvornår der kan ryges. klipning af slør/sokker, riskastning m.v. Det skulle jo gerne være detaljer I ikke skal tænke på den dag!

Toastmasteren er trods alt praktiskgris ved en sådan en begivenhed

Det er nemlig også vores tanke. Den slags detaljer, vil vi ikke bruge tid på den dag...det gør vores toastmaster nemlig!

:balloons:

0

Del dette indlæg

Det var lige præcis dèr vi gjorde - bød velkommen, udtrykte glæde, gav gæsterne et lynkursus i sprogforskellene, orrienterede om bordhæfterne og bad gæsterne hygge sig med engangskameraerne, og præsenterede toastmaster-inden... Sikkert et punkt mere eller to...

Derefter gav vi ordet videre til T, hvor hun så orrienterede om "regler" (ikke de festlige regler, men så'n med rygning, osv)...

0

Del dette indlæg

hej,

Vi gjorde det, at vi fik bragt en kurv ind til bordet, hvori jeg havde lagt forskellige "clues" til de ting der skulle siges i velkomsttalen (paa den maade undgik vi at velkomsttalen blev formel og alt for stift).

Bl.a. laa der en toiletrulle (for at fortaelle hvor toiletterne var), der laa et stykke sloer (som "kunne rives i" af de ivrige, da jeg helst ikke ville have mit rigtige sloer revet i stykker), der laa et A4-ark med "TAK" som huskede os paa at takke for gaver, polterarbend, hjaelp fra familie og venner mv, desuden laa der en "messingklokke" som var det sidste vi tog op og paa den maade fik vi praesenteret toastmasteren som derefter tog over... Det virkede supergodt, da folk begyndte at grine da min mand hev toiletpapiret op af kurven og en ivrig gaest indenda styrtede op efter sloeret.

Det var bare en ide :blush:)

Knus Pernille

:(

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer