Guest Zunshine

Trisse & Thomas d. 20. august 2005

177 indlæg i dette emne

Hey tøser..............

Nu kender jeg jer jo..........I er garanteret hungerende efter billeder.......

Og så på den anden side........ Arno og EilaL har jo allerede lagt nogle dejlige billeder ind.

Jeg er kvæstet og gemmer den lange beretning til en anden dag, når jeg har fået fordøjet alle de fantastiske indtryk fra den bedste da nogensinde.........

I får lige et enkelt billed, som vi begge er meget glade for........

Det er taget ved 2 tiden i nat, hvor musikken spiller den sidste sang "You look wonderfull tonight".........Vi er så glade og lykkelige.....og meget meget trætte.

Min mand .....(FEEEEEEEEED følelse endelig at kalde ham det) har allerede lagt det billed ind som det nye skrivebord på sin computer

Knus Trisse :balloons:

post-6957-1124647486.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor FANTASTISK!!!

Du ser jo ud som da du trådte ind i kirken, på det billede!!! - jeg er imponeret... Du ser SLET ikke træt ud efter jeres lange dag - dine øjne stråler ligesom da jeg så dig i kirken - din makeup sidder som den skal - kjolen stråler! IMPONERENDE, kjære Trisse!! :)

Glæder mig til at se dine/jeres egne billeder; EilaL og jeg har jo "snydt" lidt ved at putte nogle af vores pletskud herind, men der er nu ikke noget som "rigtige" billeder :)()() Er spændt på at se dem fra Botanisk Have...!

TAK fordi vi måtte være med til at få et lille sus med af jeres store dag! Jeg er i hvert fald super glad for at jeg tog den LAAAAAAAAAANGE vej fra Silkeborg til Hjortshøj, for at glo lidt med på sidelinjen! For hvor VAR I dog bare dejlige...

Håber at du nyder dine første dage som FRUE - og så vil jeg håbe at du sender din adresse til mig (evt som PM?). For så vil jeg nemlig - som lovet - lige brænde den CD til dig med alle de billeder (det blev vist til 121 stk!) jeg fik knipset af på dagen... Men det bliver først når jeg vender tilbage fra Berlin og Sønderborg om en uges tid.

:balloons: fra mig...

Mette

Redigeret af arno
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Smukke, søde Trisse!!

Sikke en smuk billede - i ser så glad ud som på den tidspukt i kom ud af kirken. I passer så godt sammen.

Jeg glader mig til flere billeder og en beretning (kender jo kun til halve dagen), da jeg slet ikke kan få nok!!

Jeg er lige som Arno meget glad at jeg kom forbi! Det var så hyggelig og du var så utrolig smuk. Din makeup var bare så perfekt - og man kan næsten ikke se det kunstværk på billederne - det sammen gælder din slør og kjole med alle de håndsygede perler - det var bare .... :balloons: :hearts: ()()

Tilykke med din mand og den fantastiske dag!!!!

:) Sandra (som også gerne modtager din adresse med pm - så er der en Cd - med ikke så mange, men lige så gode - billeder på vej til jer!!!

:) Sandra

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor ser I brandgodt ud - og sikke I smiler. Kan ikke se at I rent faktisk har været i gang i ræddi mange timer der - så også der er du jo et forbillede.. fantastisk!!

Lyder som en skøn dag men kan SAGTENS bruge flere detaljer!!! Og billeder og billeder og billeder og billeder og billeder og billeder og billeder .. :carrot: hov der gik pladen da i samme rille .... men det gør vi andre jo også :balloons: så billeder - vi vil have flere !!! :):)()()

Hej fra Helene

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi venter stadig på billeder............dem fra vores eget kamera dækker desværre kun festen, og hvor mange billeder gider I se af vores gæster.

Jeg kan da om ikke andet begynde på historien........den er laaaaaaaaaaang.

Jeg havde sat mit vækkeur til kl. 6....det ville give mig lidt tid alene i hytten, hvor jeg kunne tulle rundt og vågne stille og roligt. Kl. 5.58 vågnede jeg med et smæld, gloede på uret og tænkte "JEG SKAL FANDME GIFTES IDAG"..........så er det svært at sove mere, og det der med at vågne stille og roligt......YEAH RIGHT

Jeg stod op, og gik i haven.......vejret var allerede fantastisk og fuglene sang så smuk allerede der. De sidste dekorationer til receptionen blev lavet, og så begyndte det at komme liv i huset. Min overnattende veninde vågnede, og de to andre kom ved 7 tiden for at lave morgenmad til os alle 4....de ville være sikre på at jeg fik noget i maven.

Der blev lagt en ansigtsmaske til lige at berolige huden med, og så bad bagefter.

Ingen nervøsitet at spore endnu..........

Da klokken blev 8:40 kørte vi mod Ebeltoft alle 4 for at få sat hår og lagt make-up.

Det har jeg billeder af, så dem kan I da få indtil videre

post-6957-1124864552.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kameraet gik selvfølgelig kold på batterier inden vi var helt færdige, så det endelige resultat kommer senere............

Nå......

Vi blev færdige, og kørte tilbage mod Hjortshøj.....vi var færdige en halv time før planlagt, og det var noget jeg kunne bruge.........ingen stress...dejligt.

Det er en virkelig surrealistisk følelse at alle folk glor og vinker når man vader forbi dem i slør og cowboy shorts :blush:

Vi kom hjem, og der var min far og Jytte kommet fra København, og var ved at pynte bilen.........

Jeg fik kastet en bolle i hovedet med æggesalat, snakket lidt med tøserne, og så skulle jeg i kjolen.........

Her begyndte nervøsiteten at vise sig........ jeg fik stukket armene helt skævt igennem toppen og var ved at gå i panik.......gudskelov for mine dejlige veninder der holdt hovedet koldt på mine vegne.

Endellig fik jeg kjolen på, og det var den vildeste følelse den dag......INDTIL VIDERE. Min far fik næsten tårer i øjnene da han så sin datter i brudekjolen.......stort øjeblik.

Allerede på det tidspunkt svedte jeg et mindre Stillehav, så vores køleskab blev flået op på vid bag, og så stod jeg ligesom der ik'! :( .......yndigt syn......"Er du sulten igen??.......nai nai...jeg skal bare lige køles af -HAHA- "

Tiden nærmede sig og lige pludselig skulle vi afsted.......12:55........ jeg blev pakket i bilen, og så trillede vi til kirken. Der var vi så 12:57 :)

Inde i våbenhuset lå min buket og ventede på mig.........og hvor var den smuk :hearts:

Mit slæb blev rettet til, og min far fik brystbuket på......klokkerne ringede, og lige pludselig stoppede de.......... der blev det virkeligt, og jeg fik også gispet noget i retning af "PYYYHHHHHHHHH hvor er det virkeligt lige nu" . Min far var rigtig god til at få mig ned på jorden igen......."Kom så Trisse........dybe vejrtrækninger".....døren blev næsten rykket op, og der er lige et splitsekund der er sort for mig. Det næste jeg registrerer er min fars stemme " Er du klar skat? Kom så går vi.........venstre".........og så gik vi sg.........Den første jeg så var Arno, og så så jeg vist ikke så mange flere............DER STOD THOMAS, og han var så flot...........jeg kan bare huske jeg kæmpede med tårerne hele vejen op ad gulvet, mens jeg tænkte "SMIL FOR SATAN .......SMIL".......men det kom helt af sig selv :loveshower:

Thomas lavede IKKE en Frederik ifølge ham selv, men øjnene var våde.......

Som jeg havde forudsagt blev hans første ord til mig ved alteret " Tak for turen, hvor var den feeeed den bil".....Han var ovenud lykkelig for turen.

Præsten var røvsyg, ganske som frygtet........så hende gider jeg ikke spilde mere skrivetid på.

Jeg havde i sidste øjeblik fået indflettet en lille surprise til Thomas. Han har hele tiden joket med at der skulle stå AGF et eller andet sted på min brudekjolen....... Ja, og nej det skal der så nok lige IKKE http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/huh.gif

Isteddet havde jeg fået lavet en speciel negl på min ringfinger, som han jo selvfølgelig først så da han skulle sætte ringen på. Han grinede, og det samme gjorde hele forreste række, for de vidste det nemlig godt. De sad kun og ventede på hans reaktion

post-6957-1124866024.jpg

Efter vi var blevet viet, kom sangerinden og guitaristen og foran os, og startede med at spille.......... jeg havde ændret sangen til "You'll never walk alone".....en meget meget smuk sang, som også er Liverpool FC's slagsang.........Thomas sad og havde næsten kuldegysninger over alt........hun sang SÅ helt fantastisk smukt..........vi har fået så mange kommentarer om den sang......folk havde siddet med tårer i øjnene og gåsehud det meste af kirken ned.....Det var sq stort.

Så var vi gift, og pludselig var det hele overstået i kirken........

0

Del dette indlæg

Hey smukke

tak for din smukke fortælling af jeres store dag .... og forsæt endelig så jeg kan få tudet færdigt .. :) puhaaa der skal ik ret meget til ..... havde selv en stor kamp i lørdag med at holde tårerne tilbage .....gik temmelig skidt skal jeg lige fortælle .... :blush:-HAHA-

Hvor var det fedt at du tog http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/numse.gif på Thomas.. med AGF..... :( og det med sangen i kirken ... jeg kunne godt lige se det hele for mig....*SNØØØFT*

Kan kun sige Woooaaaauuuuuu Hvor var du LEXI, LEXI, LIXI, LEXI, LEXI.....du var ik bare LEXI du var da for lækker ..... :hearts: :hearts: :hearts:

:loveshower::loveshower: glæder mig i hvefald til at høre og se meget mere smukke :loveshower::loveshower:

0

Del dette indlæg

Uden for kirken hilste vi på alle de dejlige mennesker der var kommet i dagens anledning.........jeg kan huske jeg tænkte "Kan der snart være flere inde i den kirke???"...........

Vi fik de obligatoriske ris, og så afsted til fotografen i Botanisk Have...........

Det gik fint, og det var skide sjovt.............det var jo sm bekendt VILDT godt vejr, og så er Botanisk have altså FYLDT med folk på picnic, og folk som slikker sol.

Jeg var misundelig på en enkelt bikini eller 40 undervejs.........hold da helt k*** hvor jeg havde det med varme i min brudekjole.

Vi blev færdige og kørte hjemad til receptionen i vores have........

Folk dyttede og vinkede, mens vi sad der med champagne........FEEEEED følelse.

Hjemme fik vi lige sagt hej til vores gæster, og så skulle der serveres bryllupskage.

Som mange af jer ved, så har jeg selv lavet den.........og med slet skjult stolhed..... DEN BLEV SQ SÅ FLOT, og så smagte den vist også temmelig godt. :carrot:

Kl. 16:30 gik vi op i forsamlingshuset............jeg har aldrig set så mange gaver, og så var de til os allesammen :carrot:

Vi pakkede op, og først nu er vi begyndt at få et overblik...........vi har fået SÅ mange fede og flotte gaver....det havde vi ikke i vores vildeste fantasi forestillet os.

Tidsplanen holdt hele vejen igennem, og vi var færdige med at pakke gaver op kl. 17:25.......klokken 17:30 skulle vi til bords.

Thomas og jeg bød velkommen sammen, og takkede for gaverne, og så tog toastmasteren over. Han styrede den fest så proffesionelt, og jeg vil klart anbefale ALLE at få sig en toastmaster til deres bryllup.

Thomas var nervøs for sin tale, og ville bare gerne have det overstået. Han blev dog lige nødt til at vente på min far.

Faderen min holdt en rigtig sød og dejlig tale, som både var sjov, drillende og meget meget kærlig til os begge to.

Thomas fik endlig lov..............jeg kan ikke forstå hvorfor han var så nervøs for at jeg ikke ville synes om den......... Den var sjov, følelseladet og dejlig dejlig kærlig......lige som den skulle være.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer