Guest Lene B

Morgengave

17 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hmm, det jo svært. Men hvis det er oplevelser, hvad kan han så godt lide? Skal han ud og prøve at flyve, springe i faldskærm, have en lækker massage og bad et sted eller?

Hvis det er personligt, har han så f.eks et ur du kunne ingravere i? Et flot slipsenål eller personlige mancetknapper til bryllupet? Måske et lækkert sensuelt billede af dig?

Jeg synes der er lidt sjove ideer på: www.aura4laura.dk

Hvordan ville du forkæle ham?

Det var vidst tankerne.. :(

nuller

Redigeret af Nuller2406
0

Del dette indlæg

Jeg har også været totalt på bar bund. Men nu er det endt sådan at vi skal køre min mormor hjem til Frederikshavn - så jeg forærer ham et par overnatninger i Skagen som en slags bryllupsrejse (for vi har ikke bestilt nogen rejse endnu). Desværre kunne jeg jo ikke holde min mund om det, så han ved det godt... :(

Men jeg synes selv det er en god (men lidt dyr) idé til morgengave. En billigere ide kunne være en dag i et kurbad. F.eks. ligger der et fantastisk kurbad på Christianshavn, som man kan bestille helt for sig selv til ikke så mange penge. Og det er jo en fed oplevelse! :blush:

0

Del dette indlæg

Jeg tror Peter ville blive mest glad for oplevelser eller noget hjemmelavet.

Men jeg tror jeg giver ham en oplevelse sammen med mig, f.e. paragliding grundkurs, sejltur, minifeire (weekend i paris f.e.), koncertbiletter, tour til forlystelsespark i tyskland (vi elsker forlystelsesparker) et eller anden i den retning - da jeg ikke er klar til boudoir billeder (selv om han ville blive glad som et barn til jul!

:( Sandra

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har været rigtig meget i tvivl om hvad jeg skulle give C. jeg nået frem til at han får en tur ned og se Le mans næste sommer sammen med hans svoger. Jeg synes at et er lidt tamt at give ham et gavekort som han ikke kan indløse før næste sommer derfor får han også en ny mobil telefon som han har snakket om længe.. Det er ikke 2 særlige personlige gaver men det er begge noget han rigtig gerne vil have.. :(

0

Del dette indlæg

indenfor hvilket prisleje er vi? er der ikke noget specielt han interesserer sig for ? min kommende mand får nok en skulptur af mig, da han er kunstinteresseret :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

En skulptur af dig? :( Ej undskyld, jeg misforstår vist - kunne da ellers være en fin gave......

Jeg skal give min mand en rundflyvning - en tur henover vores hus, bare ham og mig på flyvetur - med pilot!

Knus Novemberpigen

0

Del dette indlæg

indenfor hvilket prisleje er vi? er der ikke noget specielt han interesserer sig for ? min kommende mand får nok en skulptur af mig, da han er kunstinteresseret :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Stineka

Tja prisen er ikke 110% afgørende - men jeg havde tænkt på det ikke måtte være mere end et par tusinde max. Men er det billigere er det også kanon.... bare gaven er genial.

Jeg har undersøgt mht. håndbold kamp (Flensborg - Kiel), fodbold kampe m.m. men syntes ikke lige der er noget der passer ind i vores program ellers.

Han er absolut ikke et smykke menneske uover et ur (og snart en ring :yllove: )

Men interesser er sådan cirka, mig :(, sport, rejser, musik hmmm kan ikke lige komme i tanke om det nu.

Det må gerne være noget vi kan lave sammen - har også tænkt på et ur med indgravering indvendigt (men gav ham et for 4 år siden.... så vildt slidt er det jo ikke).

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Når du skriver sport.... Har han ikke et eller andet favorit fodbold/håndbold hold? Skriv til dem, så er jeg sikker på de vil hjælpe dig med at få lavet en trøje med autografer eller en bold eller andet sjovt :blush:

:(

Sandie

0

Del dette indlæg

Da pengene er små herhjemme ovenpå sådan et bryllup var vores budget ca. 500 kr.

Jeg har så fundet på at give ham et abbonement til et bilblad, for det er 100% til HAM, og det betyder også at selvom vi er gift, så skal der stadig være noget tid til bare ham selv (hvilket han værner meget om).

Jeg tror at han bliver glad, og så er det jo en gave der varer ved!

0

Del dette indlæg

Ja... pengene er små efter stort bryllup - ikke at der så ikke skal være plads til en morgengave - som selvfølgelig er en del af det også :-)

Vi har besluttet sammen at vi efterfølgende uge, hvor vi holder ferie herhjemme - tager ud på en rigtig lækker restaurant og spiser, snakker og hygger...

Det passer os rigtig godt at gøre det sådan :carrot: :carrot:

Tanker fra Helle

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har været rigtig meget i tvivl om hvad jeg skulle give C. jeg nået frem til at han får en tur ned og se Le mans næste sommer sammen med hans svoger. Jeg synes at et er lidt tamt at give ham et gavekort som han ikke kan indløse før næste sommer derfor får han også en ny mobil telefon som han har snakket om længe.. Det er ikke 2 særlige personlige gaver men det er begge noget han rigtig gerne vil have.. :(

<{POST_SNAPBACK}>

Hey, hvad koster sådan en tur ned og se Le Man?? det kunne være en god gave til min kommende :blush:

0

Del dette indlæg

Hej! Hej!

Ja jeg var selv mest til at give min kommende mand et ur, men så "kom jeg til" at give ham det i fødselsdagsgave i stedet, så jeg var lidt lost.

Men så overvandt jeg alligevel min generthed, og fik taget nogle bodouir (tror det staves sådan) fotos af migselv her i mandags, så nu venter jeg spændt på posten kommer med dem. Det kostede 1800 kr. for en cd-rom med lidt over 100 billeder på. Og så skal man selvfølgelig lige betale lidt for fremkaldelsen. Men jeg er sikker på min Carsten bliver glad for dem...

Bare en ide. Håber du finder på noget!

:( Stina

0

Del dette indlæg

Halløj!

Vi har aftalt at morgengaven ikke skal koste en bondegård, hvilket jo ikke siger så meget men alligevel.....

Jeg giver U en Georg Jensen dankort holder eller hvad det hedder, for hans dankort ligger altid løst i lommen. Jeg får indgraveret vores monogram i det.

Mie

:(

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Tak for de fine svar - jeg overvejer stadig kraftigt hvad han skal have. Det er nu alt fra koncert billet med overnatning bagefter, bilmagasin abonnement og MEGET mere. Men jeg finder vel på noget på et eller andet tidspunkt... gerne et par dage inden d. 24. september.

Uhhh mindre en 1 måned til brylluppet - det er snart JUBIII glæder mig.

Lene

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer