sannek

de der

8 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Vi har i hvert fald valgt det fra, både pga pengene og pga at vores bryllup stadigvæk skal have begge ben på jorden, da vores familier højst sandsynligt ikke ville føle at de ville leve op til forventningerne, hvis vi sørgede for så mange detaljer.

mvh Dittemor

0

Del dette indlæg

Der er jo ingen regler der siger hvad man skal eller ikke skal.

Vi laver dem ikke.

Men MÅSKE laver vi nogle små poser med sådan nogle Anton Berg mint"pastiller". Der skal en 5-6 stykker i hver pose forstiller vi os, og det bliver ikke så dyrt for Pastillerne er ofte på tilbud.

Hvis I gerne ville give et eller andet, kunne I jo lave en CD med jeres favorit musik på og ligge ved hver kuvert.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi regner med at lave gaveposer... men slet ikke i samme stil som dem vi hører om en gang imellem.

Vi kommer hjemmelavet chokolade, et par tandstikker, plaster, festregler og en enkelt cremeprøve jeg var så¨heldig at få fra Nivea.

Til de par børn vi skal have med, laver jeg slikposer i stedet for, og så har vi købt en malebog og tusser i "Tiger", der var 2 for ti af hver.

Man kan Sagtens udelade gaveposerne, jeg har faktisk ikke været til et bryllup før, hvor de havde gaveposer :(

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer