Guest Rosie_dk@get2net.dk

Vores bryllupsdag

3 indlæg i dette emne

Ja som kom også vores dag... ( den 12. maj ). Vi havde dagen iforvejen været i fuld gang med at dække bord og sørge for alt ude i fest lokalet som var lejet til dagens adledning. Min mand var kørt ud til sine forældre for traditionen tro måtte vi ikke sove sammen den sidste nat.

Så kom dagen jeg var oppe allerede kl. 7.00 og var allerede der nervøs, men heldigvis havde jeg en god ven og god veninde lige i nærheden næsten hele dagen. Kl. 9.30 kom min ene svigerinde og satte hår ( utroligt flot ) og kl. ca. 10.00 kom min søster med kjolen og sløret, som hun havde syet. Jeg havde desværre ca. 2 timer alene og hold kæft hvor jeg græd over ingenting, imens jeg fik tiden til at gå med at se tv. Så var kl. ca. 12.30 og min søster, svoger og deres 2 børn kom, så skulle make-uppen lige klares og ca. 13.40 kom min svigerinde igen for at sætte sløret. Efter at have fået kjolen på begyndte jeg igen at tude til den helt store guldmedalje jeg kunne bare ikke klare det mere.. Alt det store arbejde.. Da vi ankom til kirken begyndte jeg igen så på videoen fra kirken ser jeg temmelig underlig ud i ansigtet for jeg prøver at holde tårende tilbage men det lykkedes ikke helt.. Min mand var så flot, jeg var virkelig overrasket for jeg har aldrig set ham i jakkesæt..

30 minutter senere var vi gift og så gik turen til Svinglen i Nakskov hvor familie medlemmer tog vores bryllupsbilleder mens andre familiemedlemmer ordnede vores hus.

Selve festen gik godt med diverse sange og taler, dog holdt min mand ingen tale for mig men hans øjne sagde mere den dag end ord kunne.... Efter maden var det blevet tid til at pille strømpebåndet af.. Det klarede han helt fint og så blev det tid til at danse brudevals.. Vi havde også øvet os men det gik lidt i vasken og vi dansede stille og roligt rundt.

Jeg nåede dog ikke at danse med alle herrene for efter en polterabend torsdag, og oppyntning af lokaler fredag, var mine fødder totalt ømme og jeg var temmelig træt..

Men jeg nåede da at danse en del med min mand..

Kl. 00.30 kom suppen ind og kl. 01.00 tog vi hjem, men bryllupsnat !!! NEJ. Vi skulle lige bruge over en time på at finde vores dyner og elpærer samt støvsuge de 2 cm. ris op som lå over alt i huset og da vi har en hund var det nok ikke så smart at lade det ligge. Så bryllupsnatten blev holdt 2 dage efter.

Men nu virke vi lige som et nyforelsket par, det er helt utroligt hvad en sådanne dag gør ved en.. Vi kan dårligt nok være væk fra hinanden i de 8 timer som vi er på arbejde, så det er da godt at mobiltelefonen er opfundet..

Det var en helt uforglemmelig dag, dog har vi stadig lidt svært ved at fatte at det egentltig er sket..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Jeg sidder med de samme fornemmelser som dig, jeg er så nervøs kan du tro. Jeg drømmer sågar om det om natten. Jeg både glæder mig og er nervøs for det hele, nu er det pludselig så tæt på.

Jeg glæder mig til min kommende dejlige mand skal se mig i kirken, men er samtidig nervøs for alle de mennesker, og al den opmærksomhed, jeg tror først jeg ånder lettet op, når vi er ude af den kirke.

Det lyder nu som om du havde en fantatisk dag, og var omgivet af kærlighed og varme.

Jeg vidste dog ikke at manden skulle tage ens strømpebånd af? Og at man skulle danse med alle herrerne?

Anyway held og lykke fremover

de største knus Maj

------------------

maj

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer