yndlings-Lea

Lea & Jan

189 indlæg i dette emne

I torsdags var dagen før dagen...

Min mutti var kommet onsdag aften for at hjælpe os torsdag. Vi fik hentet trailer, og fik den læsset med kagecreme, kjole, drikkevarer, chili con carne og alverdens andre ting.

Vi hentede kagebunde hos Jacob (Susannes kæreste), og så gik det ellers bare derudaf mod Næsbyholm.

Min svigerfamilie kørte også derud, -og med fælles hjælp blev vi klar til bryllup. Desværre var det en ret stresset dag...lige nøjagtigt sådan, som det ikke skulle være :)

Fredag morgen vågnede vi veludhvilet og bryllupsklar. Vi skulle være på rådhuset klokken 9.30, og 9.26 løb Jan hele huset igennem, for vi kunne ikke finde vores bilnøgler.

Afsted til Rådhuset...kom lidt forsent, men vi fik en rigtig flot og meget personlig vielse af min viceinspektør, der er byrådsmedlem og dermed bemyndiget til at være giftefoged.

:)

post-10235-1125245568.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Efter vielsen skilles Jan og jeg allerede. Jan tager via blomsterhandleren til slottet med sin familie og min mor til slottet, og Klara, min søster og jeg tager til frisør.

Dér får jeg så dagens første forskrækkelse; hun kan ikke huske hvordan min prøveopsætning så ud...heldigvis fik jeg forklaret hende det på en måde, så håret alligevel var flot.

Derefter gik turen til slottet. Vi lukkede os inde i brudesuiten og dullede. Vejret skiftede fra minut til minut...og jeg havde løbende kontakt med Stine (weddingplanner og slotsforpagter) om, hvor velsignelsen skulle foregå. Tilsidst aftalte vi at strække tidspunktet 5 minutter...for at afvente den endelige opklaring.

Og Jan tegner og fortæller for gæsterne imens...

post-10235-1125246953.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Klara og jeg har netop fået beskeden "Alle gæster på plads"...faktisk var det lidt som i "The Wedding Planner", hvor der blev givet kommandoer og beskeder trådløst....alt koordination på dagen, stod Stine Hemmer for...og hun gjorde det til UG!!

Klara og jeg gik ud af brudesuiten sammen med min übermaid og Stine...her er vi på vej ned af trappen for at komme ud til parkdørene...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er du dog bare smuk Lea.

Ups, jeg har vidst misset noget.........Står det mon i din tråd??

Hva´er egentlig grunden til at i skullevies på rådhuset først???

Har jo set nogle billeder som nogle af de søde piger har lagt ind, og det ser jo bare ud som om at i har haft en vidunderlig dag.

Meget romantisk med udendørs bryllup.

Var der musik?? hvis ja hvad endte du så med at gå ind til?

Glæder mig til at følge din videre beretning.

Knus Christine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer