yndlings-Lea

Lea & Jan

189 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Det var en dag fyldt med lykke, glæde, smil, latter, overraskelser og meget andet...Dagen var perfekt!

Selvfølgelig var der et par minusser...det største var, at vores barnepige ikke levede op til vores forventninger. Min søster passede Klara meget mere...og var derfor ikke ret meget til bryllup.

Da Klara skulle sove umiddelbart efter brudevalsen, måtte jeg ligge hos hende i 20 minutter...det betød, at ikke blot min søster, men også jeg gik glip af rigtigt meget ved brylluppet. Klara havde heller ikke nogen særlig god dag, for hendes barnepige troede vist, at hun var til bryllup og ikke på arbejde.

Klara faldt tilsidst i søvn i brudesengen sammen med min mor.

Jan og jeg dansede (også på bordene), drak r&c og hyggede os totalt med vennerne. De sidste gæster gik i seng ved 4-tiden, og Jan og jeg sendte min mor ind i hendes egen seng, fyldte badekaret, og sad deri i næsten en time for at pille hårnåle og små fletninger ud.

Faldt derefter i søvn med Klara i mellem os...

Perfekt afslutning på en perfekt dag.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sjældent har jeg set så strålende og smuk en brud.. Hvor ser du bare absolut bedårende ud!! :loveshower:

Super skønne billeder.. tak for at du vil dele dem med os. Som andre har sagt, man føler næsten man var der.. :)

Stort TILLYKKE med en næsten perfekt bryllupsdag, og held og lykke til jer i fremtiden! :)

0

Del dette indlæg

Helt helt helt fantastiske billieder. Wauw, hvor en smuk brud. Jeg tror sørme det er samme slør som mit du har - dit er bare meget længere. Sidder helt og fortryder jeg ikke valgte samme slør som dit :)

Virkelig fortryllende billeder - en helt fantastisk fotograft i har haft... !!

Stort :)

Lambada Bamse

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer