yndlings-Lea

Lea & Jan

189 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

TILLLYKKE TILLYKKE :cheerleader3:

Hvor var du bare SUPER flot!!

-Og hvor er det lækkert med alle de billeder, det er, som en skriver, somom jeg selv har siddet med som gæst...

Det bliver min tur til at springe i det hvide dress om 1 uge..... :bearhug: Det er bare så vildt som tiden er gået....

Super Flot

:blush: Karina.

0

Del dette indlæg

Kære Lea

Undskyld forsinkelsen:

Et stort, varmt og hjerteligt TILLYKKE :cheerleader3:

I er et afsindigt smukt par - hver enkelt detalje er fantastisk - og Sessen ligner en engel.

Billederne er formidable - men jo ikke kun fordi fotografen er dygtig; som andre herinde har bemærket, så ser man bare hvor forelskede I er....og hvor gode I er til at være i hvert enkelt "nu" ()()

Det er en stor gave - også når tiden op til ikke hele tiden har været lige let!

Fortsat lykke og kærlighed til jer!

*kram*

-HAHA-

Birgit

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I dag har vi 1 måneds bryllupsdag...og lur mig om jeg ikke fik lavet billedet til takkekortene (som rider mig som en mare). De skal bare lige printes ud...

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uhhhaaa... totaaaaaaaaaaalt flot billede - fatter slet ikke hvorfor man bruger modeller i blade osv. - virkeligheden er så meget smukkere!!

Hej fra knirke http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/balloons.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Gud, hvor sjovt, Lea...

Jeg sad også for et par dage siden og læste min bryllupstråd igennem - herlig følelse...  :bearhug:

I er stadig lige smukke - men ikke unge :blush:  - miss ya!  :hug:

<{POST_SNAPBACK}>

Helt enig.. og ja, det er skønt at drømme tilbage.. tænk at det nærmer sig et år.. Det er jo helt vildt.. Og savner sgu lidt tiden herinde, men det bliver nok aldrig helt det samme..

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer