Guest Lovebear

BH med aftagelig stop

32 indlæg i dette emne

Da der åbenbart ikke er nogen, der får øje på mit indlæg i min planlægningstråd, vil jeg lige lægge det hér i Brudekjolesnak også...

Undertøj:

Jeg er løbet ind i et 'lille' problem.. mine babser!!!!

Jeg var inde og forhøre mig om BH'er med aftagelige stropper i min størrelse den anden dag... NIX... de findes IKKE... ()()()() Min plan med at sætte silikonestropper i i stedet for den almindelige strop dur ikke!!! Hvad hulen gør jeg så!!? Ekspedienten var ude i, at man kunne få en skrædder til at sy en silikonestop i, i stedet for stof-stroppen, men så bliver BH'en da ødelagt af... ()() helheden går lissom væk... tror I ikke??? :balloon:()()

Hvad synes I andre??? :)

:) Rikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hejsa

uha, den er svært .. jeg prøvede figleaves som er mit orakel indenfor undertøj, men ikke engang der kan de klare en stropløs i den størrelse  :balloon:

men hvad med noget corsage agtigt i stedet for ? som f.eks. denne fra figleaves bustier

:)

<{POST_SNAPBACK}>

UHa, den ser ud som om den skærer lige ved navlen... og så buler jeg stadig ud forneden... så hellere en BH, hvor jeg ikke får ekstra buler hist og hér... :)
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvis di vil have silikone stropperne... Så synes jeg bare at du skal køben en flot enkelt bh i din størrelse og pille stropperne af og få syes silikone stropper på ved en skrædder.. Det synes jeg da er helt fint... Gør det.... Man kan købe de der silikone stropper i Salling... og har du forresten kigget der?

Hilsen susanne (der har arbejdet i sallin Aalborg, lingeri afdelingen... fniis.)

0

Del dette indlæg

Hvis di vil have silikone stropperne... Så synes jeg bare at du skal køben en flot enkelt bh i din størrelse og pille stropperne af og få syes silikone stropper på ved en skrædder.. Det synes jeg da er helt fint... Gør det.... Man kan købe de der silikone stropper i Salling... og har du forresten kigget der?

Hilsen susanne (der har arbejdet i sallin Aalborg, lingeri afdelingen... fniis.)

<{POST_SNAPBACK}>

Ja jeg har været i Salling - de har også nogle BH'er i min størrelse (nogle enkelte i hvert fald) - det ender nok også med, at jeg må gøre det... men mon det bliver pænt... og ikke blot noget makværk...?!?? :)
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg kan anbefale Lis G i Kolding hun har også Uden stropper til store str. Jeg har selv fundet min torsolet hos hende og jeg gav 400 kr for det og jeg endte op i en 100 c men de er større. Hun har ikke så meget på hendes hjemmeside men meget mere i forrretningen. Men Du kan da kigge lidt på hendes hjemmeside lis g

0

Del dette indlæg

Jeg kan anbefale Lis G i Kolding hun har også Uden stropper til store str. Jeg har selv fundet min torsolet hos hende og jeg gav 400 kr for det og jeg endte op i en 100 c men de er større. Hun har ikke så meget på hendes hjemmeside men meget mere i forrretningen. Men Du kan da kigge lidt på hendes hjemmeside lis g

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg tror nok, at der lige er kommet en forretning i Aalborg også, og jeg har også på min 'to-do-liste', at jeg skal derind og kigge et smut... ;) Det lyder spændende....
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer