Guest Lene B

Engangskamera

7 indlæg i dette emne

Hej

Håber der er nogen der kan hjælpe. Jeg mangler at finde ud af hvordan man "pynter" et engangskamera.

Bliver skabelonen lavet på almindelig papir og så limet på ?

Gode forslag modtages.

Skal have lavet bordkort imorgen - rart at kunne sætte endnu et kryds på huskelisten. :carrot:

Lene

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har selv lavet skabeloner til engangskameraer til vores bryllup. Og jeg gjorde det simple, at jeg pillede det pap-omslag af kameraet, som sad på. Derpå tegnede jeg omridset af førnævnte omslag over på appir, cannede tegningen ind i Publisher, hvor jeg ren-tegnede den. Derefter Satte jeg så tekst og div. figurer (hjerter) ind og printet den ud på noget lækkert karton i den rigtig farve.

Meget nemt.

Man kan jo egentlig også bare overføre omslagets omrids til noget lækkert karton, klippe det ud, og klistre omkring kamreat og derefter pynte med div. klistermærker.

Men husk at lægge mærke til hvordan det originale omslag sidder fast - hvor der er lim - for det virker bedst hvis du kan samle det nye omslag på samme måde..

Held og lykke

Badutski

0

Del dette indlæg

Jeg har selv lavet skabeloner til engangskameraer til vores bryllup. Og jeg gjorde det simple, at jeg pillede det pap-omslag af kameraet, som sad på. Derpå tegnede jeg omridset af førnævnte omslag over på appir, cannede tegningen ind i Publisher, hvor jeg ren-tegnede den. Derefter Satte jeg så tekst og div. figurer (hjerter) ind og printet den ud på noget lækkert karton i den rigtig farve.

Meget nemt.

Man kan jo egentlig også bare overføre omslagets omrids til noget lækkert karton, klippe det ud, og klistre omkring kamreat og derefter pynte med div. klistermærker.

Men husk at lægge mærke til hvordan det originale omslag sidder fast - hvor der er lim - for det virker bedst hvis du kan samle det nye omslag på samme måde..

Held og lykke

Badutski

Det var da vildt smart, det havde jeg slet ikke tænkt på. Det må jeg vidst igang med. tak for ideen  :carrot:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kom lige på besøg fra babyklar...

Men jeg lavede også engangskamera til vores bryllup sidste år, og der tog jeg papet af, og spraymalede det med en cremefarvet maling, da de var tørre limede jeg dem på igen, og satte små guldklistermærker på. Spraymaling kan købes næsten alle steder, men vores var vist fra Silvan og klistermærkerne er fra panduro, men har også set at de har dem i Bilka og Føtex.

Vedlægger lige et par billeder.

post-4556-1125386201.jpg

0

Del dette indlæg

Hej

Håber der er nogen der kan hjælpe. Jeg mangler at finde ud af hvordan man "pynter" et engangskamera.

Bliver skabelonen lavet på almindelig papir og så limet på ?

Gode forslag modtages.

Skal have lavet bordkort imorgen - rart at kunne sætte endnu et kryds på huskelisten.  :carrot:

Lene

Hej lene

www.calligrafen.dk har bryllupskameraer med flotte indpakninger hvor der står LOVE over det hele...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer