Guest Frbtoesen

Rikke Gudnitz

14 indlæg i dette emne

Hej Alle Sammen,

Så er det blevet min tur til at bevæge mig ind i dette forum, efter min fantastiske kæreste friede til mig under vores ferie på Filippinerne den 29. juli.

Brylluppet skal ikke stå før til næste sommer - datoen er ikke helt endelig endnu - men jeg er som sikkert alle andre kommende brude, allerede begyndt at drømme om kjoler.

Og jeg har forelsket mig fuldstændig i Rikke Gudnitz´s kjoler. Min mor vil gerne give mig kjolen, eller i hvert fald op til 10.000. Det kan jeg jo ikke få en af hendes fantastiske kjoler for, men er der nogen af jer der ved, hvad hendes kjoler sådan ca. koster?

Mange hilsner

Frbtoesen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej

De er flotte - det er sjovt som folk bare falder for vildt forskellige brudekjoler - og når man ser personerne med det på kan man se at det passer lige til den person.

Som du nok kan læse ud af det har jeg valgt noget HELT andet - men jeg syntes de er vildt flotte dem du har forelsket dig i... jeg er bare ikke lige typen til den slags kjoler.

Noget jeg lige opdagede - Hvordan kan det være at du har tilmeldt dig et par måneder før du blev friet til ... havde du det på fornemmelsen eller hvad du presset ham :)

Held og lykke med jagten... jeg skal have tilpasset min og får den med hjem d. 7/9.

0

Del dette indlæg

*GG* Jeg tilmeldte mig, fordi jeg ikke kunne få adgang til de forskellige sider uden at være medlem.

Jeg var nysgerrig, og så håbede jeg jo, at min kæreste en dag ville fri.

Han vidste ikke, at jeg havde en profil herinde, så han er ikke blevet presset på nogen måde. Jeg har helst villet have, at kom helt af sig selv, og så har jeg kunnet få styret min lyst til at tale om det hele tiden, ved at læse lidt med på sidelinjen her :) .

Hvilken kjole har du valgt?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

*GG* Jeg tilmeldte mig, fordi jeg ikke kunne få adgang til de forskellige sider uden at være medlem.

Han vidste ikke, at jeg havde en profil herinde, så han er ikke blevet presset på nogen måde. Jeg har helst villet have, at kom helt af sig selv, og så har jeg kunnet få styret min lyst til at tale om det hele tiden, ved at læse lidt med på sidelinjen her  :bearhug: .

<{POST_SNAPBACK}>

He he hvor sjovt - det undrede mig bare -HAHA-

Jeg har valgt denne kjole ... sletter den igen så han ikke ser den ved en fejl... ikke fordi jeg tror han kigger herind men det ville jo være surt.

Husk den ikke er tilpasset og sløret er ikke på.

Lene

Redigeret af Lene B
0

Del dette indlæg

hejsa

de starter ca. ved 12-13.000 pg det afhænger af detaljerne og mængden af tyl ... jeg var heldig og finde en brugt så slap med 6500 - i stedet for de 18.000 den kostede fra ny - jeg syntes at det var fo rmange peneg for en kjole som jeg kun kunne bruge en gang  http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/blush.gif

:bearhug:

<{POST_SNAPBACK}>

Hejsa,

Jeg synes også det er rigtig mange penge, og hvis jeg var så heldig at finde en brugt, ville jeg bestemt ikke stå tilbage for at købe den. -HAHA-

Hvor var du så heldig at finde den?

0

Del dette indlæg

Han vidste ikke, at jeg havde en profil herinde, så han er ikke blevet presset på nogen måde. Jeg har helst villet have, at kom helt af sig selv, og så har jeg kunnet få styret min lyst til at tale om det hele tiden, ved at læse lidt med på sidelinjen her  :bearhug: .

<{POST_SNAPBACK}>

He he hvor sjovt - det undrede mig bare -HAHA-

Jeg har valgt denne kjole ... sletter den igen så han ikke ser den ved en fejl... ikke fordi jeg tror han kigger herind men det ville jo være surt.

Husk den ikke er tilpasset og sløret er ikke på.

Lene

<{POST_SNAPBACK}>

Den er super smuk, Lene. Det kan jo også være når jeg begynder at kigge lidt mere seriøst og begynder at prøve, at jeg finder ud af, at det skal være mere enkelt.....men jeg tror det nu ikke http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/whistling.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

<{POST_SNAPBACK}>

Den er super smuk, Lene. Det kan jo også være når jeg begynder at kigge lidt mere seriøst og begynder at prøve, at jeg finder ud af, at det skal være mere enkelt.....men jeg tror det nu ikke -HAHA-

<{POST_SNAPBACK}>

Du har ret - jeg troede at jeg skulle have noget alla Rembo styling .. men det blev bare for kedeligt (festagtigt ikke bryllupsagtigt) fandt jeg ud af.

Lene
0

Del dette indlæg

hejsa

de starter ca. ved 12-13.000 pg det afhænger af detaljerne og mængden af tyl ... jeg var heldig og finde en brugt så slap med 6500 - i stedet for de 18.000 den kostede fra ny - jeg syntes at det var fo rmange peneg for en kjole som jeg kun kunne bruge en gang  http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/blush.gif

:bearhug:

<{POST_SNAPBACK}>

Hejsa,

Jeg synes også det er rigtig mange penge, og hvis jeg var så heldig at finde en brugt, ville jeg bestemt ikke stå tilbage for at købe den. -HAHA-

Hvor var du så heldig at finde den?

<{POST_SNAPBACK}>

jeg googlede på gudnitz og salg + flere kombi - og efter en måned viste dte sig at der boede en kun 5 km. fra mig der havde en til salg :wee:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer