Lambada Bamse

Bryllupsrejse

37 indlæg i dette emne

Jeg sidder allerede nu og falder hen over diverse fantastiske rejse... Richard og jeg skal afsted UDEN børn og jeg glæder mig næsten mere til det end selve festen. Jeg vil SÅ gerne til Thailand ( eller noget i retning af ) på et lille romantisk sted uden for mange mennesker ( det ER vel en kærlighedsferie :hug: ).

MEN DET ER SÅ DYRT....

Har i drømme om bestemte steder - eller har i måske allerede bestilt ??

:) Lambada Bamse

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vores drømme destination er Azorerne, og det er vist også besluttet at vi skal dertil i 14 dage efter vores bryllup. Det er ikke ligefrem et billigt sted, men det er det vi gerne vil og så skal det også være -HAHA-

Vi glæder os snart lige så meget til at vi skal rejse som til at vi skal giftes ( - altså næsten ;) )

Knuz Julibrud

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi ville også gerne afsted til et eksotisk land, men da brylluppet løber op i små 100.000, vælger vi nok at tage en "alm" rejse.

Det kunne meget vel være grækenland, som vi har rejst meget i, og er rigtigt glade for.

Det kunne også være at vi lejer en lejlighed i paris, som min forlovede har mulighed for gennem hans arbejde.

(så kommer selve rejsen kun til at koste ca. 4.000 for lejlighed og flybiletter.)

Men afsted de vil vi altså!!!!....

Redigeret af TinaJensen
0

Del dette indlæg

Hmmm drøm eller virkelighed?

Vores drøm er 3 mdr. i australien, men det må nok vente til ungerne er flyttet.

Nej vi tager nok til Prag, vi har været der en gang før, og det er en dejlig romantisk by synes vi, så en uge eller to dernede heeelt alene, ville være alle tiders.

Lena :frizz2:

0

Del dette indlæg

Ja jeg kan godt se vi falder lidt ved siden af mht "rejsemål" men jeg fortæller nu vores plan alligevel.

Som en anden nævnte - ja så bliver vores bryllup også dyrt - 90.000... så vi har været så heldig (syntes vi) at få mulighed for GRATIS at låne et sommerhus på Langeland - forøvring et rigtig lækkert sommerhus... i een weekend.

Så sådan gør vi - vi glæder os og vi skal rigtig hygge - væk fra det hele med god mad, rødvin og gåtur ved vandet :-))) :carrot:

Tanker fra Helle

0

Del dette indlæg

Hej,

Vi skal til et anderledes og spændende sted i Indonesion som jeg aldrig havde hørt om før jeg læste en rejseartikel i Ekstrabladet - se Bintans officielle hjemmeside her:

Bintan

Det er rent paradis og ikke ret turistet endnu, eller sagt på en anden måde, der er ikke fyldt med solhungrende, sure og utilfredse danskere der brokker sig ustandseligt :bearhug:

Vi regner med at rejse og 10 dage på Bintan Beach resort kommer til at koste omkring 12000 pp, vi booker gennem travelmarket.com

Knus Mette -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vil ville meget gerne til hawaii, meeeen synes ikke lige vi havde 65.000kr til en rejse *S*

Vi tog en uge fri efter brylluppet og en tur på bakken, hvor vi endte med at sove i bilen på en resteplads i vejle på vejen hjem *G* Men det var faktisk rigtig romantisk trods alt *S*

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

bestemmer Klaus så står den på 14 dages mountainbike ferie ved Garda søne (uden at tænke på penge: 1 måned i australien med mountainbikesne)

spørger du mig? så Australien, østen eller sydamerika hvis jeg ikke skal tænke penge og mindtst en måned ...

skal jeg tænke penge så enten en uge i paris, eller en uge på en solskinø f.eks. tyrkiet eller lign.

0

Del dette indlæg

Vi har talt om at tage til Indien, måske et lidt utriditionelt land, men min kæreste har været der før og er vild med roen. Men det bliver vidst ikke lige her efter brylluppet vi kommer afsted dertil. Men et sted som hawai ville heller ikke være dårligt.

Vi må nok af hensyn til økonomi vælge noget mere charter rejse agtigt, for vi vil godt lidt ud og rejse.

Mie -HAHA-

0

Del dette indlæg

Vil ville meget gerne til hawaii, meeeen synes ikke lige vi havde 65.000kr til en rejse *S*

Vi tog en uge fri efter brylluppet og en tur på bakken, hvor vi endte med at sove i bilen på en resteplads i vejle på vejen hjem *G* Men det var faktisk rigtig romantisk trods alt *S*

65.000 ????

Vi skal til Hawaii 14 dage efter vores bryllup, og glæder os som små børn. Men vi "slipper" med det halve af det du skriver. 30.000 kr. for os begge to i 14 dage. 7 dage på Maui og 5 dage på Oahu.

-HAHA-

Sandie

0

Del dette indlæg

Hej

Vi skal til Azorerne -HAHA- Gæt hvem der glæder sig til 7 dage med sol og hygge  -HAHA-  Jeg er faktisk næsten taget afsted allerede -HAHA-

:bearhug:

<{POST_SNAPBACK}>

Det har jeg aldrig hørt om ? Hvor ligger det ?

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif Lambada Bamse

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa!

Azorerne ligge ud for Portugal, det er en lille ø - gruppe der i følge sagn skulle være toppene fra Atlantis som vorherre lod synke i havet. Det er storslået natur og mulighed for at se hvaler mv. Det skulle endnu ikke være det helt store turist ferie sted så det er ikke "spoleret" endnu -HAHA-

Med hensyn til sol og sommer som Susanne nævner, så ligger de jo midt i Atlanterhavet så det er en konstant temperatur året rundt som kun svinger mellem 8 - 24`C. Så det er ikke lige her man skal forvente at ligge og slikke sol hele ugen, jeg mener det mere er en "adventure og gudeskøn natur" - rejse. Og vi glæder os vildt til at vi skal afsted :carrot:

Knuz Julibrud

0

Del dette indlæg

<{POST_SNAPBACK}>

65.000 ????

Vi skal til Hawaii 14 dage efter vores bryllup, og glæder os som små børn. Men vi "slipper" med det halve af det du skriver. 30.000 kr. for os begge to i 14 dage. 7 dage på Maui og 5 dage på Oahu.

-HAHA-

Sandie

<{POST_SNAPBACK}>

Hold da op, det er noget af en forskel... Men stadig alt alt alt alt for mange penge, det er jo 1års løn for mig *G* ca.. og ville nok tage 6år at spare så meget op *G* Men det er alligevel noget af en forskel *G*

Den pris jeg har er fra en som har været på bryllupsrejse der, men de var også på en masse udflugt og havde mange lommepenge med, hvis 15.000kr.. Men alligevel en stor forskel, men det gør jo bare at vi kun skal spare op i 6år i stedet for 20 *GGG*

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej ja hvor man helt får rejsefeber... Vi snakker om en tur til Italien, jeg har været mange steder i verden, men ikke i Italien og der vil min kæreste også ned.. og så er det ikke noget der ødelægger økonomien så voldsomt. Vi snakker om et par dage i Toscana og så et smut til en by også -HAHA-

0

Del dette indlæg

Vi tog til Malta på vores bryllupsrejse, og det var skønt ()()

Et godt råd er dog at huske på, at man kan være MEGET træt efter sit bryllup. Det erfarede jeg personligt. Men nu havde vi også lavet meget selv. Men derfor kan det være værd at overveje, hvilken form for ferie man vil have. Jeg er utrolig glad for, at vi valgte en daseferie, da jeg slet ikke havde overskud til at skulle ud og se noget den første uge.

:) Anna

0

Del dette indlæg

Vi er begge studerende og da vi skal giftes 6.maj er det ikke muligt at tage på bryllupsrejse umidelbart efter brylluppet. Vi bruger vores dejligt lange sommerferie i stedet, og har kig på Seychellerne, paradisiske øer i det Indiske Ocean. Ret dyrt, men vi vil gerne have det skal være noget helt specielt, noget vi kun vil have mulighed for denne ene gang i livet ( Medmindre vi vinder i Lotto ()() ).

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer