Guest wembie

brudekjole

11 indlæg i dette emne

hej alle i gifte klare kvinder :bearhug:

Da jeg købte min kjole var den meget stram ved bryst og lidt i talje, men den kunne godt lukkes, problemet var fik jeg et nr. større på var den alt for stor ved barmen for jeg har ikke særlig stor barm så ved den først prøvning satte de nåle i hvor meget den skulles lægges ud.

jeg har så lige været til min anden prøvning idag og den gik meget godt der var ikke så meget der stadigvæk skulles ordens ved min kjole men jeg følte stadigvæk at jeg ikke kunne trække vejret også sage hende der rette den til at man jo heller ikke ville tage de dybe indåninger på selve dagen http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/thumbsdownsmileyanim.gif

Jeg ved godt at det ikke er en polo man har på men afligevel den skal da være behalig at have på eller hvad ??????? men jeg fik hende da til at lægge den lidt mere ud så den forhåbelig ikke sider så stramt. -HAHA-

Den må heller ikke tages for meget ud for så kan man jo heller ikke se min figur -HAHA- og man vil jo gerne have en flot figur på sådanne dag.

HVORDAN har I andre det i jeres kjoler?????

MVH Wembie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uhhh Wempie, du bad selv om det!!!!!

ÆÆÆÆÆSLKER min kjole, og jeg kunne både side, spise og drikke i den uden det var ubehageligt, og mener ikke selv den ødelagde min figur.

Du skal bare blive ved at "irritere" skrædderen og ikke lade dig overtale til noget du ikke er tilfreds med - det er DIN kjole og du betaler sg i dyre-domme for den.

Tager lige muligheden og smider et billed af min kjole ind.

-HAHA- Fru Zoey

post-13234-1125593627.jpg

0

Del dette indlæg

hejsa

du skal simpelthen have din vilje - den skal være behagelig - du skal immervæk have den på i 12-14 timer, og du skal spise, sidde og danse i den - så nej, den skal ikke sidde så stramt at den ikke er behagelig ... der er flere herinde der har fået det fysisk dårligt på bryllupsdagen pga. en stram kjole eller nederdel, og det er altså ikke skægt at kaste op eller skulle hen og ligge - særligt ikke den dag :baa:

så få den syet ud til den er rar ar have på - også når du sidder ned :bearhug:

-HAHA-

0

Del dette indlæg

Helt enig, du skal føle den er behagelig at have på, du skal trods alt have den på nogle timer. Og det ville sgu være for surt at ødelægge eller ihvert tilfælde føle sig utilpas en dag du skal huske på resten af liv ikk?????

Syns oz du skal holde på din ret, og få din vilje!

Mht. min kjole, så er den ikke helt færdig endnu, den er også ved at blive rette til med de sidste detaljer, så jeg kan blive helt tilfreds!

Mie -HAHA-

Redigeret af mipo
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis den sidder for stramt, kan nogle bevægelser også være svære at lave (at bukke sig, tage armene op over hovedet...), så det er ikke kun vejrtrækningen som kan være en irrirterende. Jeg var f.eks. ved at knække en strop hos skræddere, fordi den i første omgang sad alt for stramt.

-HAHA-

Gitte

0

Del dette indlæg

Sørg for at tjekke om du kan sidde ned i den uden problemer, og så netop sådan noget som at skulle give knus eller tage armene op over hovedet er også en god "test"..

Men endelig tjek hvordan den er at sidde i.. sæt dig ned i 5 min og se om det giver ondt i maven eller vejrtrækningsproblemer. Du skal jo regne med at sidde længe under middagen.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sørg for at tjekke om du kan sidde ned i den uden problemer, og så netop sådan noget som at skulle give knus eller tage armene op over hovedet er også en god "test"..

Men endelig tjek hvordan den er at sidde i.. sæt dig ned i 5 min og se om det giver ondt i maven eller vejrtrækningsproblemer. Du skal jo regne med at sidde længe under middagen.

<{POST_SNAPBACK}>

nemlig! det fik jeg ikke gjort og det var dælme ubehageligt på dagen

0

Del dette indlæg

Hvis den sidder for stramt, kan nogle bevægelser også være svære at lave (at bukke sig, tage armene op over hovedet...), så det er ikke kun vejrtrækningen som kan være en irrirterende. Jeg var f.eks. ved at knække en strop hos skræddere, fordi den i første omgang sad alt for stramt.

:blush:

Gitte

<{POST_SNAPBACK}>

Hej :)

jeg tro ikke jeg får et problem med at sidde ned for det har jeg prøvet og jeg tro heller ikke det bliver et problem at give folk et knus for der er inge ærmer i kjolen kun et par smale stropper og jeg vil sige at efter 5-1o min. havde jeg vende mig til at have den på med den føltes lige når man fik den på meget stram når man kom fra en polo og da jeg er uddannet skrædder ved jeg godt at den skal side til men ikke så meget, men jeg skal der ud igen d. 23/9 så for vi se om de har laget den lidt mere ud. ()() :frizz2: :veiledsmile1:

Mvh Wembie

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer