REBECCAROBERT

Rebecca og Robert blev gift

36 indlæg i dette emne

Nu er der gået nogle dage - vi har fået pakket gaver ud, ting sammen, været en smuttur på bryllupsrejse - så nu er det vist tid til at lægge et par billeder ud til jer!

Vi har ikke modtaget særlig mange billeder endnu - men her er da lidt til en start.

Som I kan se, var vejret med os på Sjælland - det var tilpas varmt, ikke for varmt, men heller ikke råkoldt. Efter vielsen (som var en meget intens og smuk begivenhed) tog vi hjem til mine forældre, hvor der i haven blev serveret kransekage, champagne, muffins, kaffe, fadøl osv.

Vi slappede af og fik talt og skålet med alle indtil vi gik til bords i teltet.

Til middagen fulgte en overvældende mængde af gode og sjove indslag/taler fra vores venner, familie osv. Det var meget underholdende og rørende at se og høre, hvor glade de er for os og vores lykke sammen. Efter brudevals til midnat var der fest til den lyse morgen - min far smed de sidste ud ved 5 tiden - på det tidspunkt sad vi og sov i en taxa på vej ud til sommerhuset laaaangt væk ()()

Belært af andres beretninger om, hvor hurtigt dagen går, standsede vi op i ny og næ og nød og indsnusede bare øjeblikket sammen.... Det vil jeg anbefale alle at gøre, i stedet for at stresse over alt muligt.

God fornøjelse!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi ventede inde i våbenhuset og sagde goddag og tak til alle gæsterne mens de gik ud. Det gav dem så tid til at køre klar til at kaste med ris. Mange ris!!! (og ris klistrer fast til hårlak skal det lige hilses at sige!!)

post-13504-1125692644.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg havde mange kvaler om, hvorvidt jeg skulle holde tale eller ej.. Jeg endte med at lave en tale (fredag aften selvfølgelig) og jeg aftalte med vores toastmaster, at jeg kunne baile out hvis jeg ikke turde. Da øjeblikket kom, var jeg ikke det mindste nervøs, men havde bare lyst til at råbe min kærlighed til min mand ud til verden ()()

Bemærk i øvrigt DMBs lanterner - vi købte 9 fra DMB herinde fra og de hang hele vejen ned i teltet. De + vores bordlys var nok til at oplyse hele teltet hele natten (lyset ser lidt gråt ud på billedet, men det var varmt og stearinlys-agtigt i virkeligheden). Lanternerne var virkelig et hit, så tak for dem, Ditte!!

post-13504-1125693233.jpg

Redigeret af REBECCAROBERT
0

Del dette indlæg

Og så det sidste herfra indtil videre.

Fra middagen - jeg husker ikke at have spist særligt meget af den dejlige mad - vi havde tralvt med at kysse og gå rundt og snakke med folk, høre taler og skåle..

post-13504-1125693540.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

TILLYKKE med dagen.

:):blush::):blush::):)-HAHA-

Hvor ser i bare brandgodt ud - dejligt at i fik en fantastisk dag med sol og tilpas varme. Det lyder som en rigtig skøn dag i haven....

Ja super yndig kjole - er det en rembo?????

Skønt at se at lanternerne kom til nytte igen og at i fik en dejlig aften i teltet ()()

Mange hilsner fra

Ditte

0

Del dette indlæg

Hej allesammen!

Tusind tak for jeres søde kommentarer!

Ang. kjolen, så ja, jeg kan nok ikke løbe fra at det er en rembo ()()

Den var tilpas at have på hele dagen, især syntes jeg det var fedt at materialet var let krøllet af sig selv, det gjorde det meget nemt at have med at gøre en hel aften, og jeg kunne sagtens danse vildt i den. Corsagen, derimod, var lidt åben i toppen som jeg troede jeg kunne lukke med body tape. Et godt råd: body tape virker IKKE i længden. Det gør bare ondt og huden bliver rød. Men det var vist kun mig og meget høje herrer der kunne kigge ned i corsagen, men alligevel..

Håret - tjah, det blev ikke helt som jeg ville have det, men jeg synes da også det blev helt ok. Der var 38 hårnåle i, mindst en dåse hårlak, og jeg havde bare pletter og rifter i hårbunden efter dén behandling....! Man lider vel for skønheden.... Jeg er sikker på, der er et nærbillde, jeg har bare ikke fået kigget det hele igennem endnu - så flere billeder er på vej.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer