Guest sommerbarn

Vil i viser jeres sko frem

154 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hejsa...

Her er mine fine sko.

Jeg er vildt glad for dem. De er vist ikke helt så traditionelle, som jeg havde regnet med, men jeg er helt fjollet med dem. Og så kan jeg jo bruge dem efter brylluppet også :loveflag:

Nu er jeg bare spændt på, om jeg kan vente så længe med at tage dem i brug...

Knus fra Rikke

post-19622-1150806611.jpg

post-19622-1150806703.jpg

Redigeret af Smutsen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hey... sko... her kan jeg vidst være med *g* Jeg har været igennem 3 par, før jeg fandt lykken i nr. 4.

Billederne er lagt i den række følge, som de er købt i. Det første par sko er solgt igen, de to midterste par sko, er stadig til salg :bearhug: Og det sidste par sko, skal sidde på mine fødder om 3 dage :blink:

post-11745-1150876232.jpg

post-11745-1150876270.jpg

post-11745-1150876291.jpg

post-11745-1150876315.jpg

0

Del dette indlæg

Jeg viser da også gerne mine sko frem:

Postet billede

De er fra Ivory Shoe og er købt hos ABC Brudekjoler til kr. 500,-

De er i off-white thai-satin med en hæl på 6,5 cm. Hverken for små eller for høje :blink:

Redigeret af LisaOlsen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og her er mine - helt kanon at ha på  :carrot:  Knus fra Helle

Havde sko på magen til - bare i "guld-look"... og ja... de er total fede at have på! Nager ikke og klemmer ikke. Havde dem på fra 12.00 til 5.00 uden problemer :carrot:

Knus fra Rikke

Men hvor de købt ???? Mangler vildt sko... sakl være guld...og helst lukkede i snuden :blink::bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mine sko er dejlige, smukke og meget behagelige at have på. Dekan varmt anbefales og så kan de jo bruges efterfølgende, hvilket var et must for mig. De er fra Sofie Schnoor og har kostet 500 kr. på tilbud.

post-17701-1150911646.jpg

Redigeret af linchen
0

Del dette indlæg

:) Så kan jeg bidrage med et billede af mine dejlige sko. Har lige købt dem i dag, og det var et total impulskøb. Lige pludselig var de der bare :lol: Og jeg havde egentlig fået stillet et par tilside, der hvor jeg har købt kjolen. MEN MEN MEN de er bare ikke engang halvt så flotte som disse her :balloons:

post-20234-1150984522.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Hvor er det dejligt at se, at der er mange andre end mig der har et eller andet med sko... :hug:

Jeg kan simpelthen ikke lade være med at blive ved med at kigge, selvom jeg egentlig har købt... :balloons: :carrot: :) :carrot:

Er der nogen der er inde i det der med de amerikanske skostørrelser? Hvad svarer de til? Jeg bruger normalt 37 eller 38. Hvilken størrelse skal jeg så have?

Håber at der er nogen der kan hjælpe en skoelsker. :lol:

Kan man være afhængig af sko? Tja jeg indrømmer det gerne, men melder mig ALDRIG til afvænning... (y)

:huh:

fra

Karina

0

Del dette indlæg

Her er min de kostede 250 kr

Hov det er de samme som mine - men jeg gav kr. 500 :)

Jeg er blevet SNYDT :balloons:

Hvor købte du dine?

Jeg købte mine hos ABC Brudekjoler i Næstved!

Må så desværre skuffe dig yderligere for de er magen til de sko jeg har fået sat til side sammen med min kjole og de koster 299,- (har set dem i skoringen til det samme...)

Inge

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Aaaaaaaaaaargh - Margith - jeg vil giftes med dine sko!!! Tillykke de er lækre!! Postet billede

Arj altså - undskyld jeg bander sådan! :balloons: Men de er godt nok flotte - hvad måtte du slippe for dem?

Edit: Aahahahhaha - jeg skrev altså ikke 'tillykke'! Fnis - smart feature der, Bryllupsklar! (jeg kan afsløre at mit ord startede med 'f' :) )

Redigeret af Lena2007
0

Del dette indlæg

:balloons: Der er ingen andre end mig, der skal giftes med disse sko NÆH NEJ, køb jeres egne :hug: De er alle pengene værd 899,- Og jeg betalte med et smil :hug:

Jeg glæder så enormt meget til at få dem på (y) Næsten mere end kjolen - MEN også kun næsten :carrot: :carrot:

De er fra Billi Bi og er købt i Nykøbing Falster, en skobutik der hedder Bistro - Så ud og led tøser :)

:lol::huh:

0

Del dette indlæg

Størrelse 37 er 6,5 i US størrelse. 4 i UK størrelse. Størrelse 38 er 7,5 i US og en 5 i UK.

Størrelse 37,5 er er 7 i US og og 4,5 i UK.

/Fortuna

Tusind tusind tak... :huh:

Hvor er det bare dejligt, at uanset hvad man spørger om herinde, er der altid en der kan være behjælpelig.

Et trefoldig HURRA for BK og alle de fantastiske brude (både kommende og dem der er blevet gift)... :balloons::):lol:(y):hug:

0

Del dette indlæg

Jeg har også ENDELIG købt et par sko, der passer perfekt i stilen til min korte 50'er inspirerede kjole. De kostede 1150 kr - er i silke - 9 cm. hæl - ikke specielt behagelige, men man må lide for skønheden, som min mor siger :):lol:

Ærgerligt at BilliBi er så langt væk fra Østrig, hvor jeg bor, for de har godt nok mange flotte....

:balloons:

Ulla

post-16745-1151042535.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer