Guest Zoey

Til de gifte eller soon to bee

29 indlæg i dette emne

Bare lige nogle tanker fra en nygift ang b-klar.

Har været super glad for, de sidste måneder op til vores brylluppet, at jeg har kunnet hente inspiration, gode råd og fremfor alt støtte herinde, men nu hvor det hele er overstået, føler jeg mig ligesom lidt tom, og har ikke helt denne samme lyst og interesse i alt det herinde - sorry.

Føler mig ikke desideret til overs herinde, synes bare ikke det er helt så interessant som før ()()

Der er dog lige nogle stykker herinde som jeg stadig vil følge, så jeg kan sikre mig, at "mine" tøser bliver godt gift! :) men før var jeg her jo flere gange dagligt, og jeg var HELT dårlig *smiler* da siden var nede for nogle uger siden!

Er der andre der har det lidt ligesom mig - eller er jeg bare gået hen og har fået nok af bryllupper og snakken om indbylderser, servietter og menú'er?

:loveshower: En frustreret Fru Zoey

Redigeret af Zoey
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan IKKE forlade dette forum sådan lige.. Jeg synes, jeg kender for mange herinde. Men der er ingen tvivl om, at jeg primært kigger under "smalltalk" nu. Jeg går sjældnere ind under f.eks. kreativt forum osv..

Så jeg tror det er meget typisk at interessen falder efter brylluppet er overstået. Man har ikke helt den samme gejst for at kigge på buketter, indbydelser, bordkort osv.

Men jeg kan nu alligevel ikke slippe forummet. Jeg er nødt til at blive her og "snakke" med alle de dejlige tøser, jeg føler er blevet mine gode veninder! ()()

0

Del dette indlæg

Ja nu er jeg jo så én af dem som kun er ved at være varmet op herinde :carrot:

Men jeg kan faktisk godt forstå dig, jeg kan godt forestille mig at når den store dag først er kommet og gået, så daler interessen :blush: Sådan er det jo med de fleste ting og det er jo grundstenen i b-klar, at vi alle har noget tilfælles herinde og derfor føler et bånd imellem os :)

Når man så bryder det bånd af fællesinteresse - ja så vil interessen da også dale, det er da ganske naturligt - men også trist :blush:

Håber at du stadig vil komme med gode råd og kommentarer, for du er jo som nygift den bedste til at fortælle hvad der så rent faktisk kommer til at ske og hvad der skal undgåes og VIGTIGT : hvordan man undgår katastrofer.

Personligt vil jeg sætte pris på en lille kommentar i ny og næ på min tråd..... ()():)

Knuz Julibrud

0

Del dette indlæg

Jeg kan heller ikke slippe BK, selvom jeg nu er gift. Jeg føler næsten, jeg har mere at komme med nu, hvor jeg blevet gift, end før. For nu har jeg så mange erfaringer, som jeg kan give videre. Inden jeg blev gift, "lyttede og kiggede" jeg bare mere med for at suge til mig.

Men dermed ikke sagt, at det er forkert, det du føler :blush: Der er vi jo meget forskellige og det er jo helt OK ()()

:)

Gitte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan IKKE forlade dette forum sådan lige.. Jeg synes, jeg kender for mange herinde. Men der er ingen tvivl om, at jeg primært kigger under "smalltalk" nu. Jeg går sjældnere ind under f.eks. kreativt forum osv..

Så jeg tror det er meget typisk at interessen falder efter brylluppet er overstået. Man har ikke helt den samme gejst for at kigge på buketter, indbydelser, bordkort osv.

Men jeg kan nu alligevel ikke slippe forummet. Jeg er nødt til at blive her og "snakke" med alle de dejlige tøser, jeg føler er blevet mine gode veninder! :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja nu er jeg jo så én af dem som kun er ved at være varmet op herinde  :carrot:

Men jeg kan faktisk godt forstå dig, jeg kan godt forestille mig at når den store dag først er kommet og gået, så daler interessen  :)  Sådan er det jo med de fleste ting og det er jo grundstenen i b-klar, at vi alle har noget tilfælles herinde og derfor føler et bånd imellem os  :(

Når man så bryder det bånd af fællesinteresse -  ja så vil interessen da også dale, det er da ganske naturligt - men også trist  :(

Håber at du stadig vil komme med gode råd og kommentarer, for du er jo som nygift den bedste til at fortælle hvad der så rent faktisk kommer til at ske og hvad der skal undgåes og VIGTIGT : hvordan man undgår katastrofer.

Personligt vil jeg sætte pris på en lille kommentar i ny og næ på min tråd.....  ()()  :)

Knuz Julibrud

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg kan heller ikke slippe BK, selvom jeg nu er gift. Jeg føler næsten, jeg har mere at komme med nu, hvor jeg blevet gift, end før. For nu har jeg så mange erfaringer, som jeg kan give videre. Inden jeg blev gift, "lyttede og kiggede" jeg bare mere med for at suge til mig.

Men dermed ikke sagt, at det er forkert, det du føler  :( Der er vi jo meget forskellige og det er jo helt OK  :blush:

Gitte

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg er også en af dem der altså ikke kan slippe det herinde!! Dog bruger jeg ikke heeeeelt så lag tid herinde mere, men nyder det stadig i fulde drag!

:) Nancy

<{POST_SNAPBACK}>

Synes også jeg "kender" for mange herinde til jeg vil/kan slippe det helt, men interessen for forberedelserne er bare ikke helt så stor mere -HAHA- Ikke ment med, at jeres forberedelser ikke er vigtige og jeg ikke ønsker jeres alt mulig held og lykke med det forestående - håber I forstår hvad jeg mener...!

Vil selvfølgelig gerne dele ud af min erfaring, men mangler måske også selv noget fit-back, som man jo fik i sin planlægningstråd, nu er det jo mere "bare" mig der har en lille kommentar til jer andre.

Ved ikke.....måske er det bare mig der er underlig i disse "efter-bryllups-dage"........ -HAHA-

:loveshower: Fru Zoey

0

Del dette indlæg

Nej jeg synes bestemt ikke du er underlig, har det på nøjagtig samme måde, føler ikke rigtig den samme glæde mere og føler mig malplaceret og lidt til overs - uden at jeg ønkser det skal lyde ynkeligt :) . Ikke fordi folk ikke stadigvæk er lige søde og rare, det er de jo og der er da også en del jeg gerne vi følge fortsat, men jeg står bare med følelsen af ikke rigtig af vide, hvad jeg skal gøre med mig selv.

Jeg er slet ikke til babyklar, ligegyldigt om vi får børn eller ej så derfor kan man godt lidt stå med fornemmelsen af at "mangle et sted at være"

:bearhug: Rikke

0

Del dette indlæg

Nej jeg synes bestemt ikke du er underlig, har det på nøjagtig samme måde, føler ikke rigtig den samme glæde mere og føler mig malplaceret og lidt til overs - uden at jeg ønkser det skal lyde ynkeligt :) . Ikke fordi folk ikke stadigvæk er lige søde og rare, det er de jo og der er da også en del jeg gerne vi følge fortsat, men jeg står bare med følelsen af ikke rigtig af vide, hvad jeg skal gøre med mig selv.

Jeg er slet ikke til babyklar,  ligegyldigt om vi får børn eller ej så derfor kan man godt lidt stå med fornemmelsen af at "mangle et sted at være"

Tror jeg må råååååbe: HØRT! :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hep - for dælan HEP HEP HEP :mf_ind:

Jeg har det nøjagtigt lige som du beskriver. Eller lidt i hvert fald.

Jeg er sååååååååå hamrende træt af bryllupper og kjoler og takkekort og billeder og bla bla bla. Jeg er næsten helt flov over det. Startede på studiet igen i torsdags og kunne næsten ikke kapere, at folk spurgte :balloon: Det havde jeg aldrig troet skulle ske.

Men sket er sket, og jeg er her nok ikke så meget mere. Skal som du se "mine piger" blive gift - det er klart. Men ellers fordufter jeg nok videre ud i cyberspace.

Har tidligere udtrykt ønske om at få et rum for de gifte, men da det ikke kan lade sig gøre, må jeg jo finde et andet sted :bearhug:

:) Anna

0

Del dette indlæg

Nej jeg synes bestemt ikke du er underlig, har det på nøjagtig samme måde, føler ikke rigtig den samme glæde mere og føler mig malplaceret og lidt til overs - uden at jeg ønkser det skal lyde ynkeligt :bearhug: . Ikke fordi folk ikke stadigvæk er lige søde og rare, det er de jo og der er da også en del jeg gerne vi følge fortsat, men jeg står bare med følelsen af ikke rigtig af vide, hvad jeg skal gøre med mig selv.

Jeg er slet ikke til babyklar,  ligegyldigt om vi får børn eller ej så derfor kan man godt lidt stå med fornemmelsen af at "mangle et sted at være"

:bearhug: Rikke

<{POST_SNAPBACK}>

babyklar er bare heller ikke lige mig - har en dreng på 1½ år, så der skulle jeg nok ha' været for længe siden, har ligesom ikke behovet herfor lige nu - arbejder desuden på fødegangen + barselgangen så jeg snakker nok "baby-snak" i det daglige........

Måske når vi skal igang med nr. 2 :balloon: vil det få interesse - har faktisk ikke engang været derinde og bare kigge endnu................. :)

:loveshower: Fru Zoey

0

Del dette indlæg

Måske når vi skal igang med nr. 2 :balloon: vil det få interesse - har faktisk ikke engang været derinde og bare kigge endnu................. :)

Det har jeg, for vi vil gerne have en baby (det lader godt nok vente på sig :bearhug: ), så jeg tænkte, at Babyklar kunne afløse BK, nu hvor jeg var blevet gift. MEN ak og ve, det er slet ikke det samme, jeg føler mig helt fremmed derinde, jer "kender" jeg jo, og jeg orker ikke helt at lære 1000 andre nye piger at kende, det kommer sikkert, hvis jeg skulle være så heldig at blive gravid, men lige nu bliver jeg her på BK hos jer.... :loveshower:

:bearhug:

Gitte

0

Del dette indlæg

Kan sagtens følge dig. Invitationer og bordkort ligger slet ikke indenfor mit interessefelt nu... Jeg følger et par planlægningstråde, lidt i smalltalk, and thats it.

Jeg er tilmeldt babyklar, men kan slet ikke se mig selv gå op i det på samme måde...faktisk har jeg slet ikke lyst til den afhængighed af nettet mere... -Der er gået mange aftener med bryllupsklar, hvor jeg egentlig sad med lidt dårlig samvittighed, fordi tiden kunne være brugt med andet.

Et par af pigerne herinde kommer dog til at trækkes med mig brølklar eller ej... :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er da egentlig lidt morsomt... Jeg hører jo også til de "gamle gifte", og har OGSÅ været inde omkring BabyKlar - har da stadigvæk min profil derinde, men er på "stand-by", eller hvad det nu hedder.

Vi skal ikke ha børn lige med det samme, men måske om 1½-2 år (hvis det vel at mærke kommer til at gå nemt). Derfor synes jeg ikke helt at BabyKlar er for mig - og jeg savner sgi jer tøser herinde fra BryllupsKlar.

MEN - nu hvor vi er så mange X-Bridezilla'er som har været forbi BabyKlar, men ikke rigtig fundet os til rette derinde... - så kunne vi måske danne en lille "Vi-Er-Ikke-Baby-Klar-Men-Vi-Er-Heller-Ikke-Bryllups-Klar-Længere"-klub??

:bearhug: - fordi den er så søøøøøøøøøøøøøøød...

0

Del dette indlæg

Det er da egentlig lidt morsomt... Jeg hører jo også til de "gamle gifte", og har OGSÅ været inde omkring BabyKlar - har da stadigvæk min profil derinde, men er på "stand-by", eller hvad det nu hedder.

Vi skal ikke ha børn lige med det samme, men måske om 1½-2 år (hvis det vel at mærke kommer til at gå nemt). Derfor synes jeg ikke helt at BabyKlar er for mig - og jeg savner sgi jer tøser herinde fra BryllupsKlar.

MEN - nu hvor vi er så mange X-Bridezilla'er som har været forbi BabyKlar, men ikke rigtig fundet os til rette derinde... - så kunne vi måske danne en lille "Vi-Er-Ikke-Baby-Klar-Men-Vi-Er-Heller-Ikke-Bryllups-Klar-Længere"-klub??

:bearhug: - fordi den er så søøøøøøøøøøøøøøød...

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg er med -du fører bare an tyske prinsesse, så kommer vi andre undersåtter listende lige bag dig ()()

:) Og HEP HEP med de 1550 besvarelser :balloon:

0

Del dette indlæg

Jeg er med -du fører bare an tyske prinsesse, så kommer vi andre undersåtter listende lige bag dig :lol:

:bearhug: Og HEP HEP med de 1550 besvarelser :)

TAAAAAAAAAAAAAARK for lykønskningen vedr. mine 1550 beskeder - dette er så nr. 1551 :carrot:

Angående "Vi-Er-Ikke-Baby-Klar-Men-Vi-Er-Heller-Ikke-Bryllups-Klar-Længere"-klubben, så ved jeg ikke liiiiiiiiiiiige hvordan vi kunne praktisere den... Men det er en FED titel!! :):bearhug:

Ved ikke lige hvorfor den der titel "Tyske Prinsesse" eller "Berliner Prinsesse" hænger ved...? Er det bare fordi jeg er lidt glad for Berlin (og Tyskland)??? ()()

:balloon:

Redigeret af arno
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er med -du fører bare an tyske prinsesse, så kommer vi andre undersåtter listende lige bag dig :)

:bearhug: Og HEP HEP med de 1550 besvarelser :)

<{POST_SNAPBACK}>

TAAAAAAAAAAAAAARK for lykønskningen vedr. mine 1550 beskeder - dette er så nr. 1551 :carrot:

Angående "Vi-Er-Ikke-Baby-Klar-Men-Vi-Er-Heller-Ikke-Bryllups-Klar-Længere"-klubben, så ved jeg ikke liiiiiiiiiiiige hvordan vi kunne praktisere den... Men det er en FED titel!! (y):bearhug:

Ved ikke lige hvorfor den der titel "Tyske Prinsesse" eller "Berliner Prinsesse" hænger ved...? Er det bare fordi jeg er lidt glad for Berlin (og Tyskland)??? ()()

:balloon:

<{POST_SNAPBACK}>

Ved det faktisk heller ikke..........? Har bare hørt det flere gange sååååå jeg ville da heller ikke hodle mig tilbage... :lol:
0

Del dette indlæg

Ved det faktisk heller ikke..........? Har bare hørt det flere gange sååååå jeg ville da heller ikke hodle mig tilbage... :bearhug:

Nå okay... :) Så kan det jo være at jeg lige så godt kan begynde at vænne mig til det?

post-1053-1125998751.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu er jeg jo babyklar. Men vi skal lige vente et par mdr endnu før der er grønt lys, så det ikke ramler sammen med min uddannelse.

Derfor er jeg heller ikke helt hjemme derinde endnu, selvom jeg kigger tit derinde.

(men bliver da gladeligt overrasket når man finder et navn som man kender herinde fra :) )

Knuzz Vinni :bearhug:

0

Del dette indlæg

Nu er jeg jo babyklar. Men vi skal lige vente et par mdr endnu før der er grønt lys, så det ikke ramler sammen med min uddannelse.

Derfor er jeg heller ikke helt hjemme derinde endnu, selvom jeg kigger tit derinde.

(men bliver da gladeligt overrasket når man finder et navn som man kender herinde fra :) )

Knuzz Vinni :bearhug:

<{POST_SNAPBACK}>

Hmmmm, det kunne være man skulle kigge derind - ses vi derinde Vinni?
0

Del dette indlæg

Nu er jeg jo stadig frøken - lidt endnu.

Men jeg kan kun sige at jeg er glad for at I er herinde endnu. Jeg blir VILDT glad, når jeg kan se at en af de gifte koner har været i min tråd og smide en hilsen.

Mange af jer har jeg jo fulgt siden jeg oprettede mig som bruger i febuar.

Så I må endelig ikke forlade os endnu - vent lige til efter d. 15. oktober, så kan vi flygte i samlet flok ;)

Ej - seriøst - I gør BK til det fede sted, det er og det er selvom I er gifte eller ej.

TAK fordi I stadig lurer med - bare den smule I kan overskue. Det betyder i hvert fald ALVERDEN for lillebitteminimig

KÆMPE :bearhug: til alle jer koner, som kæmper med frustrationerne - KÆMP VIDERE FOR FANDEN !!!!

0

Del dette indlæg

Nu er jeg jo stadig frøken - lidt endnu.

Men jeg kan kun sige at jeg er glad for at I er herinde endnu. Jeg blir VILDT glad, når jeg kan se at en af de gifte koner har været i min tråd og smide en hilsen.

Mange af jer har jeg jo fulgt siden jeg oprettede mig som bruger i febuar.

Så I må endelig ikke forlade os endnu - vent lige til efter d. 15. oktober, så kan vi flygte i samlet flok ;)

Ej - seriøst - I gør BK til det fede sted, det er og det er selvom I er gifte eller ej.

TAK fordi I stadig lurer med - bare den smule I kan overskue. Det betyder i hvert fald ALVERDEN for lillebitteminimig

KÆMPE  :)  til alle jer koner, som kæmper med frustrationerne - KÆMP VIDERE FOR FANDEN !!!!

<{POST_SNAPBACK}>

Søde Smukke Løvinde,

har jo tidligere sagt, at jeg lige skal se "mine" tøser blive ordentligt gift, og der hører du jo i den grad til......Du kan slet ikke holde mig væk fra din tråd.....øhhhh har jeg været omkring de sidste dage..... :balloon::bearhug:

Det retter jeg fluks op på :bearhug:

0

Del dette indlæg

Jeg kigger da også stadig ind her på BryllupsKlar, kan ikke lade være med at følge med hos jer jeg kender, eller give mit besyv med hvis der er nogle som mangler kreative forslag.

Men ellers er jeg at finde inde på BabyKlar, her hedder jeg Tinchen_2 da Tinchen allerede var optaget. Jeg er tilmeldet terminsgruppe Februar og har termin d. 24. feb.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer