Guest stine2

Stine 2´s bryllup

51 indlæg i dette emne

Dagen startede med at jeg vågnede 05.45 og var lys vågen :bearhug:

Vejret var perfekt - en rigtig sommerdag.

Hele fredagen var gået med at hente ting (fadøl, duge, lysestager, indkøb) og borddækning på feststedet så jeg sov godt omnatten.

Min mor sov hos mig - Simon sov hos sine forældre. Jeg gik i bad og vaskede hår så det kunne nå at tørre. vi spiste morgenmad og gik til blomsterhandleren for at hente roserne til håret.

Kl. 10.15 kom min hår- og make-up dame. Vi snakkede lidt om hvordan det skulle være og hun gik igang med at gøre mig fin. Hun var fantastisk og både hår og make-up holdt fint hele dagen.

post-5446-1125948507.jpg

Redigeret af stine2
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min mor og jeg blev hentet af bilen der var pyntet flot ca. 12.55 - vi køret til kirken og satte min mor af og jeg kørte en lille tur mens hun kom påplads i kirken. Simon ventede på mig i våbenhuset da jeg kom tilbage da vi havde valgt at gå sammen ind :bearhug:

Vielsen gik godt og der var masser af ris da vi kom ud.

post-5446-1125949056.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

KANON buket - er vild med de friske varme farver.

Må lige spørger - er det dine egne krøller... :) Er total tosset med dem - det vi andre må betale i dyre domme for!

:bearhug:  :)  :balloon: Vi vil se mere :bearhug:  ()()  :lol:

:loveshower: Zoey

<{POST_SNAPBACK}>

Jeps - det er mine egne krøller, de kan volde en del besvær men de opførte sig nu fint (det var også godt "krølle-vejr" dvs. tørt og varmt (y) )

Her er et nærbillede af frisuren - blomsterne holdt fint hele natten:

post-5446-1125949439.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Stine,

en forsinket tilykke med dagen. Vejret var jo helt perfekt.

Du ser superfantastisk ud - rigtig smukke billeder.

På kysseillede kan man godt se at din make-up og frisure holdt hele dagen.

Det ser dejlig ud og jeg glader mig til mere!!!

:bearhug: Sandra

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihh hvor har jeg ventet spændt på billeder, og tænkte på jer flere gange i lørdags da vejret jo var hel fantastisk. Håber dagen blev præcis som du havde drømt om.

Endnu engang tillykke.  :bearhug:

<{POST_SNAPBACK}>

Det var en fantastisk dag - nu er det jo snart din tur og jeg kan bare sige husk at nyde det for dagen flyver afsted!

/Stine

0

Del dette indlæg

Nu har vi fået fotografens billeder - men desværre kun på papir. Vi mangler cd'en, håber at den kommer i morgen....

Da vi kom hjem lørdag nat havde vi haft "gæster".... for ikke at skulle gå rundt med min taske under receptionen havde jeg hængt den på en knage nær toilettet i en pose sammen med skiftesko, læbestift o.lign.

Det havde nogen opdaget så de havde snuppet mine nøgler og var kørt hjem i lejligheden og more sig :)

Vores bestik var i fryseren sammen med en nøgle til en skuffe hvori fjernbetjeningerne, computermusen o.a. var låst ned i. Så var der ris i skoene og brødkniven var væk (er nu fundet ;) )

Stue og spisestue havde byttet plads - dvs. ALLE møblerne var flyttet rundt, så dem har vi nu fået på plads igen...

Egentlig meget rart lige at få det afprøvet - det har vi nemlig aldrig haft prøvet :bearhug:

/Stine

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer