linse79

Weeee Jeg blev poltet.

4 indlæg i dette emne

Lørdag blev jeg taget med bukserne ned. Eller det føltes ihvertfald sådan.

Tøserne hentede mig kl 9.00, havde godt på fornemmeren at de ville komme, der var jo trods alt kun 2 weekender at vælge imellem. De havde lavet lækker morgenmad :-) (der kom 14)

Bagefter fik jeg slør og prinsessekrone på, som jeg skulle bære hele dagen. Og så begyndte vi at gå ned mod byen. HVor vi ankom til hypnose. Det var bare så fedt. Vi lærte at arbejde med vores ubevidste sind, og gå i trancer. Meget facinerende.

Bagefter skulle vi ud og sejle i en gummibåd. Der var plads til 12 hvilket jo var helt fint da der var 2 gravide som ikke ku deltage i det her.

Båden sejlede ca 90 km i timen, det gik bare sindsygt stærkt og var noget af det fedeste jeg har prøvet. han sejlede os til ven, hvor vi fik frokost. 1½ time efter hentede han os og sejlede os hjem igen.

Så blev jeg ellers udstyret med en kurv fyldt med blomster som skulle sælges. Det gik nu fint ned mod Helsingør station, og kek var man da da man tog 40 kr for en rose hehe.

Vi tog toget til kbh, og videre til hvidovre, jeg var spændt og ved at være godt beruset, da de hældte på mig. Både breezers og masser gajol shots. Tror på daværende tidspunkt at jeg oppe på en halv flaske. puhaaa :champis2:

I hvidovre trådte vi ind i et hus og der stod en kvindelig stripper. Hehe tænkte jeg skal hun strippe for mig. Men nææ nej. Jeg skulle strippe for dem, og hun skulle lære mig hvordan :bearhug:

Det var totalt grænse overskridende. Men hvor var det bare fedt.

Showet skal jeg gemme og gi til min kære mand meget snart. Skal bare lige øve lidt.

Da vi var færdige tog vi ind og fik mexicans mad. Mums det elsker jeg bare.

Vi var 5 som tog videre i byen og resten tog hjem.

Det var den fedste dag, og jeg ku ikke ha ønsket mig noget anderledes. De kender mig bare de tøser.

Og jeg er taknemlig for at de ville arrangere en sådan dag for mig.

Sikke en smøre. Men var da nød til at skrive om det.

Knuser Helene.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejlig at høre at du havde sådan en vidunderlig dag - selv om strippen var lidt grænseoverskridende - men som du selv skriver er det jo noget der kan bruges :)

Dejlig med sådan nogle dejlige tøser.

:bearhug: Sandra

0

Del dette indlæg

Hej Helene

Dejligt med en god polterabend - striptease det er da lige dig :bearhug:

Kunne godt tænke mig at se billeder eller endnu bedre bed din kommende mand om at skrive et indlæg når du har udført dansen :)

Var det ikke dejligt at komme i byen uden mand og barn?

Glæder mig du havde en dejlig dag.

Vi ses - forhåbentlig snart

Knus Gitte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer