Fru Lars

Tøse dag

4 indlæg i dette emne

Hej piger.

Vi er 6 piger der mødes på skift hos hinanden, hvert ½ år. Og i oktober er det min tur til at være vært. :blush:

Men hvad skal jeg finde på. :cheerleader3:

Vi plejer at lave noget om eftermiddagen sammen og så spiser vi sammen om aftenen.

Vi har tidligere bowlet og været i biffen, men det synes jeg ikke vi skal denne gang. men hvad skal vi så finde på. :carrot: :carrot:

Her er det jeg gerne vil have noget inspiration, det skal ikke være for dyrt eller for vildt vi nærmer os jo snart de 40 år (glup).

Majbritt

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad med at tage et kursus i bolchekogning eller pileflet. I kunne også få fat i en fod-dame, massør, make-upartist el. lign. det ville mine veninder i hvert fald elske, for vi er nemlig også kørt lidt døde i biffen og bowling, og der er jo rigtig mange andre muligheder.

Vi har forresten også været til flugtskydning, step, mavedans og ude at køre go-karts, det var vildt sjovt!

:cheerleader3: Putti

Redigeret af putti
0

Del dette indlæg

Eller i skal til: fægtning, bondegårdsbesøg, på museeum og se skør kunst, tage ind og se stand-up, tage en ridetime, leje en film og se den hjemme med alt for mange usunde sager, tage gæk på dem og lade som om de skulle have alle tingene med og du bare skulle lægge hus til.., holde tøj-bytte/sælge/købe aktion, afholde bingo/banko, tælle hvor mange papirhulle/konfetti ting der er i hullemaskinen (den er muligvis hurtigt overstået, men oprydningen kan tage flere timer)

jaa.a... der er mange muligheder.... kan ikke kommer i tanke om flere (seriøse) nu. :wee:

Hey!

knirke :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hejsa.

Vi er også nogle tøzer (9 stk) der mødes en gang hver anden månede. Sidste gang var det mig der skulle holde det og jeg havde købt ind til at vi skulle male billeder. Dagen før tog jeg en tur i søsterne grene og købte lereder, rammer og maling. Det var sempelthen smadder hyggeligt og ikke serlig dyrt.

Håber du finder på noget :mf_ind:

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer