Sussen2

Vores invitation

42 indlæg i dette emne

Super flotte invitationer... :hug:

lige sådan en stil kæresten óg jeg havde forestillet os vores invitationer... vi er bare lidt i vildrede om hvordan vores bordkort osv skal udforme sig...må man spørge hvad du har af planer for jeres? :griner:-

er ikke den mest kreative og fingersnilde kvinde der findes på denne jord, så jeg suger til mig af inspiration... :bearhug::lol:

:bearhug: jane

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej jane...

Mine bordkort er en kombineret gavepose/bordkort...

Jeg har vedhæftet et billede så du kan se hvordan de kommer til at se ud...

Kig evt. i min planlægningstråd. Jeg har indeks så det skulle være let at finde rundt...

Held og lykke....

post-13440-1127071789.jpg

0

Del dette indlæg

:hearts:

WAUW!!!!

Her har jeg siddet og ledt og ledt...også er det meget i den stil jeg gerne vil have.

Her er et par spørgsmål, håber at det er okay?

Hvor har du inspirationen fra?

Hvordan har du lavet de tre sider inden i invitationen? Eller har du fået en til at lave dem for dig?

Mange imponerede hilsner fra Sessi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:hearts:

WAUW!!!!

Her har jeg siddet og ledt og ledt...også er det meget i den stil jeg gerne vil have.

Her er et par spørgsmål, håber at det er okay?

Hvor har du inspirationen fra?

Hvordan har du lavet de tre sider inden i invitationen? Eller har du fået en til at lave dem for dig?

Mange imponerede hilsner fra Sessi

Spørg bare...

Ideen med laksejl og hjerte er fra en bog der hedder... ups det kan jeg ikke huske og jeg har lige pakket den ned... vi er ved at flytte... Flere sider lag på lag har jeg fået ide til fra Ynglings-Lea herinde. Den foreste side med transperant papir og monogram kan jeg ikke huske hvor jeg har set... Alt i alt er det noget jeg har stykket sammen og siddet og fumlet med... Jeg har ikke set noget lignende andre steder....

Siderne inde i invitationen... der faktisk 6 i alt.... Har jeg printet ud pp noget flot genbrugspapir... Der bliver tre sider på hvert a4 ark. Jeg har bare lavet et dokument i word med en tabel, så der blev tre bokse. så klipper jeg bare siderne ud når jeg har printet ud. Det samme har jeg gjort med det transperante papir. Det har jeg også bare printet ud på og klippet til. Siderne er bare limet ind.

Var der endet??

:bearhug:

0

Del dette indlæg

:bearhug:

Mange tak for dine svar!

Et spørgsmål mere:

- Hvordan deler du vord op i 3 kolonner?

:bearhug: Hende der ikke har meget forstand på computerting...

Hej Sessi...

Jeg vælger indsæt tabel....

Så vælger at den skal have tre kolonner og en række...

Spørg endelig igen...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej igen.

Når du indsætter guldmonogrammet, hvordan får du det guld? Min vil kun skrive det i sort. Også selvom jeg prøver med at ændre farverne...? Kan du hjælpe?

Knus

0

Del dette indlæg

Hej alle.....

Havde slet ikke set Jeres spørgsmål...

Har det sidste stykke tid gået oig tænkt på om de var pæne nok... Så det var rart med de rosende ord... :loveboard:

Mht. til guld...

Jeg har ikke en speciel guldpatron, men bare en ganske almindelig printer....

Jeg bruger denne farvekode.

R=174

G=140

B=44

Siderne inde i invitatinene er bare limet sammen i toppen det holder fint....

Jeg tror at jeg har besluttet ikke at lave så mange sider som først planlagt. Tror at tekst og indhold skal være mere simpelt. Og jeg laver ikke laksejl inde i invitationen har har jeg bestemt...

:frizz2:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har lige et spørgsmål mere til den kreative superstar -  hvor har du købt papir henne - og ved du hvad ca.prisen er på invitationerne?

Endnu engang stor ros til dig herfra!

Christina

Jeg har købt noget af papirert i en alm. bog og papir forretning i storcenter Nord i Århus. Det transperante papir er købt i Panduro hobby... pris øh.... Aner det ikke... Genbrugspapiret var ret billigt. jeg tror 50 kr for 50 ark... ca... stemplet og lakken har jeg fået. snoren er købt til ingen penge i Kvickly. Men det trasnparante papir og kuverter kan jeg ikke huske pris på....

superstar :loveboard:

0

Del dette indlæg

Og hvad med selve kortet - altså omslaget som du også har printet ud på. Kan man bare putte det i printeren - er det ikke for tykt eller bliver bøjet?

Super blærede invitationer!! 1000 gange federe end de der købe nogen! :respekt:

Johanne

Hej johanne,,,

min printer vil gerne tage det prægede karton uden problemer...

Jeg har en hp all in one... til 700 kr.... :hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer