Guest susanne_79

´zilla´ens badeværelse

33 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Det er da helt vildt, du tænker da oz på alt..... Skønt at være gæst til jeres bryllup, intet er overladt til tilfældighederne.

Top nice! -HAHA-

Mie

<{POST_SNAPBACK}>

Ih hvor er det tjekket sus, vildt god ide, specielt den med saltvandsdråberne er jeg ret begejstret for og nu er det vel nok godt at denn her er kommet tilbage :l31:

-HAHA- Rikke

<{POST_SNAPBACK}>

Tak skal I ha´ :cheerleader3:

Jeg fik ideén med kurven for 4-5 år siden. Vi var ude og spise på en meget fancy resturant (en af dem hvor en aften hurtigt koster 1200,- pr. næse) og der stod sådan en kurv på dametoiletet. Jeg syntes at ideén var så god så den måtte jeg bruge på et tidspunkt - og det blev så nu.

Og håndklæder og toiletpapir har jeg fundet på tilbud i Netto :bearhug: Men det ser rigtig godt ud på vores lille badeværelse :wee:

()()

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej sus..

Rigtig god ide med den kurv...Er det okey jeg efterligner for synes det er en kanon ide......

Sjovt indlæg med at toilet papiret også er lyserødt....

:icone14:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej sus..

Rigtig god ide med den kurv...Er det okey jeg efterligner for synes det er en kanon ide......

Sjovt indlæg med at toilet papiret også er lyserødt....

:icone14:

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Mimse

Ja, det er da helt ok at du snupper den ide -HAHA- Jeg syntes det er fedt når andre kan bruge noget "jeg" har fundet på. Jeg har jo selv stjålet med arme og ben herinde, så det gør du også bare.

Jeg har som sagt fundet toiletpapiret i Netto, og det samme med håndklæderne. Og det ser lidt gennemført ud, når man sådan få sat det op ()() Jeg havde også kigget på noget med brudepar trykt på, men jeg syntes 50,- for 4 rl. var for dyrt. Så nu blev det lysserødt i stedet -HAHA-

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

"Ligger der også små flasker rom derude?"

<{POST_SNAPBACK}>

Hvad med små skosværte-redskaber?  :bearhug:  Dem lå der i "kurven" på tøiletterne på vores feststed...  ()()

<{POST_SNAPBACK}>

Hmmm.... Og Anders And blade!??

Det er da et "must"!!

-HAHA-

Birgit

<{POST_SNAPBACK}>

Tak for idéerne :bearhug: men der er ikke plads til mere i kurven - så der kommer ikke mere i -HAHA-

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøøøøj, jeg gad godt at prøve LYSERØDT toiletpapir, det ser enormt blødt og behageligt ud  :cheerleader3: Lige noget for min sarte numse  :lol:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har fået afprøvet en af rullerne - og det er faktisk ret godt. Der er ingen af gæsterne der får splinter i ()() af det http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif

Postet billede...

Håber at luftfriskeren på badeværelset og lugter LYSERØDT, Sus...

Vi kan jo ikke ha' at det er lugten, som "sprænger" alt det gennemtænkte tema, VEL???

Ps. Postet billedePostet billedePostet billede... :cheerleader3:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har faktisk købt lyserød rosensæbe i dag, og det kan man "dufte" på hele 1 salen. Så duften holder farvetemaet - (i alt fald ind til Lise har været der ude :) ) :):)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer