Guest monrad

Skal de begge med???

13 indlæg i dette emne

Hejsa...

Ja, vi er for 127. i gang med at planlægge vores bryllup. Det eneste som hindrer os er det økonomiske, da vi begge gerne vil have det helt store kirkebryllup - så for os er det enten eller!

Nå, men gæstelisten er også skrevet for 127. gang, og vores evigt tilbagevendende problem er 2 "børn" som vi ikke helt ved om skal med. Vi er helt enige om at der egentligt ikke skal børn med (Heller ikke vores eget barn). Men når storesøster er 19 år og lillebror er 7 år, hvad gør man så??? Skal de begge inviteres med, eller skal ingen af dem med? Det drejer sig egentligt om noget familie lidt langt ude (Micahels fætters børn), men vi var også med til pigens 18 års fødselsdag - og derfor er vi komet lidt i tvivl...

Håber i kan hjælpe mig lidt... :cheerleader3:

Knus Tine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ville heller ikke tage dem med! Det virker ikke som om, at det er nogen i meget gerne vil have med!

Ellers vil jeg mene, at i sagtens kan indvitere den store, uden at den lille skal med. Der er trods alt 12 år imellem dem.

Jeg vil dog anbefale, at i gør det i føler for!

:cheerleader3: Nancy

0

Del dette indlæg

Jeg ville heller ikke tage dem med! Det virker ikke som om, at det er nogen i meget gerne vil have med!

Ellers vil jeg mene, at i sagtens kan indvitere den store, uden at den lille skal med. Der er trods alt 12 år imellem dem.

Jeg vil dog anbefale, at i gør det i føler for!

:cheerleader3: Nancy

<{POST_SNAPBACK}>

Heller ikke mig - det er familie langt ude og ikke nogen i ser ofte ( vel ? )....

()()

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Som de andre siger, synes jeg ikke I behøver at invitere nogle af dem... men hvis I har lysttil at invitere pigen, synes jeg slet ikke der er noget galt i at I inviterer hende og ikke hendes lillebror.... han er jo stadig barn, mens hun godt kan anses som voksen, og hun vil helt sikkert også få mere ud af at deltage i brylluppet end han vil.

0

Del dette indlæg

Se jeg synes jo sagtens i kan "nøjes" med at inviterer storesøster, da hun jo faktisk IKKE er et barn, hun er jo 19 år. Det kan man vel næppe kalde et barn!

Vi skar "børn" fra.... ved konfirmationsalderen, som for mig står for en naturlig grænse mellem børn, og unge voksne.

Badutski

0

Del dette indlæg

jeg istemmer mig badutski og de andre, jeg synes godt du kan invitere storesøster og ikke lillebror, men jeg mener også at du godt helt kan undlade at invitere dem... men igen gør hvad du/i føler for, det er Jeres store dag og jer det drejer sig om

:cheerleader3:

jane

0

Del dette indlæg

Hejsa

Vi kender godt problemet med den gæsteliste... Vi har også børn i familien som ligge på grænsen til om de skal med.

Jeg vil først og fremmest sige at det er HELT op til jer hvem der skal med. Det er JERES dag. Men eftersom de er så langt ude i familien ville vi ikke tage dem med. Vi sætter grænsen ved fætre/kusiner og ved ca 13 år.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I kunne også bare vælge at skide på alle andres meninger end jeres egen - og så bestemme hvem I synes, der skal med... hvem I virkelig gerne vil se til jeres bryllup... og så tage dem med - hvis I hellere vil se drengen end pigen - så inviter ham - hvis det er omvendt - så gør det - hvis I ikke vil se nogen af dem - så lad være med at invitere NOGEN af dem... gør som I har lyst til - det er jo trods alt JERES bryllup!! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Mange tak for alle jeres svar. Og i har alle ret, nej det er ikke nogen vi ( ihvert fald ikke mig) brænder for skal med til vores bryllup. Altså vi vil gerne være sammen med dem og sådan, men måske ikke nødvendigvis på sådan en dag.

Jeg tror også at vi sætter grænsen ved fætre/kusiner - og her er det alligevel ikke alle der bliver inviteret...

0

Del dette indlæg

Hey.

Vi har lavet den "regel" ved vores bryllup at vi skelner ved konfirmationsalderen. Børn under, kommer ikke med, og børn over kommer med - færdig basta........

Dette var bare et forslag, I skal jo selvfølgelig kun gøre hvad i selv føler for......

Knuzzer :carrot:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer