julieo

Gode bands/musik

10 indlæg i dette emne

:jazzybass:

Er der nogen der kender nogle gode bands som man kan bruge til bryllup.

Vi vil gerne have en til at spille under spisningen som også kan spille op til dans så alle kan være med altså unge og gamle.

ELLER

Det kunne også være at en spiller under spisningen og så kommer resten af bandet efter spisningen og spiller op til bans.

Glæder mig til at hører fra jer

Susanne

:carrot:

:rockf:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi havde "The Soul Company" til vores bryllupsfest

- de var SUVERÆÆÆÆÆÆNE!!! :champis2: :cheerleader3::denmarkflag:

Betalte 10.000,- for over 2 timers musik - de er 7 mand, med blæserer og hele muletjavsen... :bearhug:

Her er deres hjemmeside, The Soul Company ... :drink2:

0

Del dette indlæg

Nu kommer det selvfølgelig an på, hvor Jeres fest skal holdes. Vi holdt i østjylland og havde "The Hit Men" til at spille - kan varmt anbefale dem.

Pianisten kom og spillede mens vi spiste, og så dukkede resten af bandet op senere og spillede op til dans.

I alt 7-8 timers musik.

Vi bookede dem gennem Xclusive Entertainment. (Selv om de har nogle faste "festpakker", fandt vi ud af det godt kan betale sig at kontakte dette firma, selvom man har færre penge til rådighed. De har jo kontakt til en del musikere, og måske kender de lige nogen, som gerne vil spille for det du/I har råd til at betale. De virker meget professionelle - det hele foregår med en skriftlig kontrakt osv.)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi blev bare så vilde med Phil Nice.

Han sendte os en democd - og efter at have hørt den en enkelt gang, var vi ikke i tvivl. Det skulle være ham.

Stort set alle gæster har rost ham meget højt.

Han koster 4000 for 7 timer. Hver time derefter koster 500,-

Kan også bookes som duo eller trio - men vi var fuld ud tilfredse med at have ham alene.

http://www.philnice.dk

Held og lykke

Ann

0

Del dette indlæg

Vi havde hyret Kurt Jepsen til vores bryllup, og han var bare så fantastisk!!

Alt ros til ham. Skrev en mail til ham et par dage før brylluppet om han forresten kendte vores sang. Det gjorde han ikke men lærte den så alligevel, så han kunne spille en for os som en overraskelse :cheerleader3: Super fint!

se hans hjemmeside Kurt Jepsen

en fantastisk og utrolig dygtig musiker

Knuzz Vinni :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Vi har booket gentle men of pop til vores bryllup. De spillede også til min søsters bryllup, og alle syns det havde været super god musik, selv min gamle mormor! :denmarkflag:

Der kommer en pianist under maden og så et fem mands orkester efter spisning.

:jazzysax: :jazzybass: :rockf:

Mie

0

Del dette indlæg

Vi havde hyret Gekko fra Aalborg til at komme og spille, og de var virkelig helt suveræne!

De kom 5 mand og spillede alternativt diner-musik (sådan lidt jazz'et), men også viser og danske sange. Og så kunne de selvfølgelig musikken til alle de sange vi fik.

Efter maden spillede de alt fra 60'erne og indtil nu, og det var virkelig noget, der fik alle generationer ud på gulvet. Forsangeren synger virkelig godt. De er også proffessionelle musikere til dagligt.

Prøv at kontakte dem og hør deres demo-cd!

Knus

Mette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi havde hyret Gekko fra Aalborg til at komme og spille, og de var virkelig helt suveræne!

De kom 5 mand og spillede alternativt diner-musik (sådan lidt jazz'et), men også viser og danske sange. Og så kunne de selvfølgelig musikken til alle de sange vi fik.

Efter maden spillede de alt fra 60'erne og indtil nu, og det var virkelig noget, der fik alle generationer ud på gulvet. Forsangeren synger virkelig godt. De er også proffessionelle musikere til dagligt.

Knus

Mette

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Mette,

Er det dig som er på billedet her? Hvis det er, har du været en stor inspiration til min firsure til vores bryllup her den 3. september. Synes bare at det er lidt sjovt, hvis det er dig :denmarkflag:

Line

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Knus

Mette

Hej Mette,

Er det dig som er på billedet her? Hvis det er, har du været en stor inspiration til min firsure til vores bryllup her den 3. september. Synes bare at det er lidt sjovt, hvis det er dig :griner:-

Line

:lol:

Hej Line

:hug:

Det er det desværre ikke. Det var et røgslør hvis min mand/familie/venner kunne finde på at snuse rundt herinde.

Mit hår er brunt, men samme længde. :bearhug:

:bearhug:

Mette

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer