Guest Lucas mor

Kiss4you

9 indlæg i dette emne

Jeg fandt engang et link herinde til en der hed kiss4you.dk

Er der nogen der har erfaringer med hende?

Jeg har kigget lidt på hendes hjemmeside og synes det ser godt ud og så er jeg lidt vild med ideen i at hun kommer hjem til en og ordner både hår og mae up.

Jeg er dog lidt perfektionistisk på det her punkt og vil altså ha mit hår og make up er perfekt den dag, så jeg ville lige høre om der er nogen der har prøvet hende eller kender nogen der har og som kan sige god for hende

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har ikke selv benyttet hende, men jeg ved at der er mange herinde der har brugt hende, og med flotte resultater - prøv evt. at søge på kiss4you, og se hvad der kommer op.

Jeg overvejede hende også selv, og ville ikke have kvaler med at vælge hende.

Badutski

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan kun anbefale hende!!!

Hun er virkelig dygtig, sød og forstående! :bearhug: Og så er det en super ting at hendes pris er incl en prøveopsætning af håret + prøve på makeup'en - det gjorde mig virkelig tryg, at jeg vidste lige præcis hvordan mit hår og min makeup ville være!!

Hvis du vil se et billede kan du bare gå ind på vores hjemmeside (link herunder) - der skulle vist være et par billeder af en meget lykkelig brud!! :hearts:

Men man skal vist være hurtigt ude, for hun er meget efterspurgt!

:bearhug: Charlie

0

Del dette indlæg

Har kontaktet hende og hun er desværre på barsel på min bryllupsdag, så jeg må finde en anden.

<{POST_SNAPBACK}>

Tja...

Der er jo Charlotte Elsted - som er kanon dygtig og professionel.

Hendes startpris er 1200 kr. + 250 kr for at køre ud samt kilometerpenge (2,5 kr. pr. kørt km. tur/retur. Så alt efter hvor henne i verden I bor i forhold til KBH, så kan hun faktisk gå hen at blive en smule billigere endda.

Jeg vil i hvert fald til enhver tid anbefale hende....jeg har selv valgt hende, og hun er bare kanon dygtig.

I kan se hendes hjemmeside her: makeupartisten

Held og lykke i jeres søgen.

:bearhug:

Badutski

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har kontaktet hende og hun er desværre på barsel på min bryllupsdag, så jeg må finde en anden.

<{POST_SNAPBACK}>

Tja...

Der er jo Charlotte Elsted - som er kanon dygtig og professionel.

Hendes startpris er 1200 kr. + 250 kr for at køre ud samt kilometerpenge (2,5 kr. pr. kørt km. tur/retur. Så alt efter hvor henne i verden I bor i forhold til KBH, så kan hun faktisk gå hen at blive en smule billigere endda.

Jeg vil i hvert fald til enhver tid anbefale hende....jeg har selv valgt hende, og hun er bare kanon dygtig.

I kan se hendes hjemmeside her: makeupartisten

Held og lykke i jeres søgen.

:bearhug:

Badutski

<{POST_SNAPBACK}>

Det ser bare SUPER ud, har allerede sendt hende en mail... :bearhug:

Takker!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer