Tina25

bordkort

19 indlæg i dette emne

Jeg købte jo materialerne ind til invitationerne og bordkortene for 6 måneder siden. og sidder nu og skal lave bordkortene. "vejledningen" vedr. bordkortene kommer ikke til at passe i vpres farver og planer, så må lave bordkortene lidt anderledes.

hvad synes I om denne?

Der er selvfølgelig ik navn på endnu.

Skal jeg lade snorene hænge sådan her eller prøve at lave en pæn sløjfe ( ik nemt skal jeg hilse og sige )

post-9609-1127051272.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu slipper vi jo selv for at dække bordet for det gør kroen, og jeg ved de gør det kanon godt og flot. Og farverne vi har valgt som kroen skal bruge er baige farver, og så vil vi ligge bordkortet på tallerknet sådan.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes så i modsætning til indslag lige overfor at man godt kan have sløjfe på invitation og ikke på bordkort - jeg synes det hele er super som det er - synes at det måske bliver for meget med sløjfe ved bordkort - den er jo e del mindre end invitation.

Men generelt synes jeg at det ser meget flot og super ud.

Håber du finder en løsning. :denmarkflag: Sandra

0

Del dette indlæg

Tak Sandra. Det gav mig lidt mere mod. Ik fordi jeg ik værdsætter Susanne´s forslag.

Men jeg synes nemlig også det ville blive for "klodset" med en sløjfe på bordkortene- selvom invitationen har det.

Så jeg tro jeg holder mig til det bordkort jeg har lavet, skal jeg også ha lavet de 31 andre.

Hvaf farve og hvilken slags skriver skal jeg skreive navnene med?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvaf farve og hvilken slags skriver skal jeg skreive navnene med?

Hvad med brug den samme farve som du brugte å invitationerne. Ellers ville jeg sige en bruntone ville også passe - men jeg ville nok gå med det grøn fra invitatonerne.

:bearhug: Sandra

0

Del dette indlæg

Ja der er jo i dag mange farver tush - bare ind i fætter BR eller en boghandler - eller hobbyforetning så går detnok - eller som sagt passer brun nok også godt til - og selv hvis du vælger sort ville det gå - og de fleste gæster ville ikke lægge mærk til at det ikke er præcis den samme farve som på invitation.

Det er oftest os brides to come der går mest op i de små detajler - ærlig sagt kan jeg ikke engang huske hvordan bordkortene til 14 Maj bryllup jeg var til i år så ud :baa:

Så hvis du har meget at lave - gå heller med sort end at stresse for meget - du skal jo også nyde dagene op til.

:bearhug: Sandra

0

Del dette indlæg

Super fint bordkort; det passer rigtig godt til invitationerne!! :bearhug:

Jeg synes også sagtens det kan gå uden sløjfe - ellers skal du i hvert tilfælde vælge noget smallere bånd.

Enig med Sandra om, at ingen vil tænke på hvad farve navnet er skrevet med.

Hvor bliver det bare hamrende flot!!!

:bearhug:

Birgit

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

hejsa :bearhug:

jeg er enige med de andre, synes sagtens du kan undlade en sløjfe, samt at skriftens farve ikke har den store betydning... og så synes jeg det er nogle kanon flotte indbydelser samt bordkort du har fået lavet.... :bearhug:

det er dejligt at få lidt inspiration inden jeg selv skal igang...

:griner:- Jane

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer