Downfall

SKITSER til invitationer

48 indlæg i dette emne

Jow - så er her mit første udkast til invitationer; lavet med rystende hænder og tungen meget langt ude af mundvigen! :baa:

- Teksten skal naturligvis rettes, så den sidder lige *g*

- Desuden har jeg en forespørgsel ude, for at høre om der kan ændres på farven af teksten/baggrunden, så det passer mere til resten af kortet (Lambada er en fotomanipulerings-gudinde ;))!

- Ellers vælger jeg at printe på en anden farve papir :denmarkflag:

- Krydset vil blive lavet med en kalligrafi-tush (og ikke som her "tegnet") - og så skulle der komme to "bokse" beregnet til at krydse af i.

- Indersiderne vil blive bundet i med et bånd; jeg har ikke taget stilling til hvilken farve/type.

- Jeg forestiller mig at sætte en palliet eller lign. i midten af blomsterne.

- Ved heller ikke om jeg synes blomsterne står for meget "ud" fra kortet. De er sat på med små mini dobbeltklæbende puder...

Teksten er skrevet af min bonusdatter på 10. Jeg bad hende skrive en masse ord som ikke gav mening og satte dem så sammen til teksten; jeg glæder mig til at se hendes reaktion når invitationerne er færdige og hun får dem at se :griner:-

Hvad synes I - ærlige meninger, por favor?!! ;)

post-14479-1127471762.jpg

:td:

Birgit *klippeklistrespade*

Redigeret af Downfall
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Ved du hvad Birgit - jeg skulle til at skrive et eller andet til alle dine spørgsmål, men ærlig ser jeg ingen grund til, da jeg kun har et svar...

Som invitationerne ser ud nu er de :denmarkflag: charmerende. Uskyldige og dejlige. Så hvorfor dog ændre noget? Jeg kan især godt lide at de ikke er så højtidelige som man ellers nok ser en tilbøjelighed til..

Go for it :griner:-

Jeanet

0

Del dette indlæg

Jeg synes også de er fine!! De er så skønne, man kan da ikke være i tvivl om ,hvad det handler om!! Rigtig god ide!!!

Jeg synes ikke nødvendigvis at du behøves at ændre noget på dem!! Synes kun det giver spil, at blomsterne sidder lidt ude fra....

Vedr. farve på båndet, så ville jeg nok vælge en af de farver, som blomsterne har??? Eller måske baggrunden ved teksten???? Eller også skal du give baggrunden en anden farve - gul måske???

Bare lige en lille ide...ved ikke om det vil se tosset ud???

Svale :griner:-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ih, hvor bliver jeg bare varm og glad over jeres svar!! :griner:-:denmarkflag::td:

Jeg er lige landet i hullet igen (efter hele 3 fridage *forelsket suk*) men når jeg kommer hjem vil jeg se om jeg kan finde noget bånd.

Jeg tænker også at båndet skal være i blomsternes nuancer, Svale - men det kan godt være jeg køber noget mørkere rødt karton til nogle af blomsterne, så der er lidt mere spil imellem farverne.

Indersiderne holder jeg også i samme farveskala, men selvfølgelig må de ikke blive for mørke, så teksten ikke står tydeligt frem.

Tænk; det er faktisk helt sjovt *g*

:frizz2:

Birgit

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super god ide - sjov men man ved hvad det handler om - super duper.

Glader mig allerede at se det færdige resultat - og håber der bliver ikke ændret alt for meget på den.

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif Sandra

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

OK piger - nu er her så lidt mere at ta' stilling til! :balloons:

Billedet jeg har sat ind, er vores topfigur. Jeg forestiller mig, at næste side skal være "frieriet" som jeg før havde på forsiden.

Hvad er nu bedst; den oprindelige eller version 1/2 af den nye???

Hmmm... Hele 3 ting på én gang, det går da....virkelig godt *g*

post-14479-1128341572.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer