pernille25

Min leder.....GGGRRRR

6 indlæg i dette emne

IIIHHHEEEE hvor blev jeg sur imorges på min leder.....

Imorges da jeg kom på arbejd, lå vores vagtplaner på bordet, og da jeg havde god tid ville jeg lige kigge dem igennem....

Jeg når frem til novenber og ser at jeg pludselig er blevet flyttet over på et andet weekendhold :(

Jeg vidste godt at de kom til at mangle en på det weekendhold, og jeg var egentlig også indstillet på at skifte hold....

MMMEEEENNNN jeg synes da godt lige at hun kunne have sagt det til mig, så jeg ikke bare skulle opdage det i vagtplanen :td:

Så nu står jeg for at skulle bytte en weekend da min far holder 50 års føsdag i en weekend hvor jeg ellers havde fri, men nu skal arbejd....Håber godt nok for hende at der er en anden som vil tage den...

Så kom den ansvarlige på mit weekend hold som også er assisterende leder, og sagde at det var rigtigt nok.... og jeg kunne jo ikke bare tro at jeg kunne blive på mit weekend hold når jeg var afløser... (Går i et vikariat...)

Det positive er så at jeg ikke får problemer med at få fri til vores bryllup, som jo ligger i påsken :griner:-

Men synes nu alligevel godt at min leder kunne have fortalt mig om planerne...

Nå det vidst lidt langt...men min kæreste synes bare at jeg blæste det alt for højt op, men jeg synes sgu det er for dårligt... :(

Pernille :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hørt - hørt! Kommunikation er en vigtig egenskab, som enhver leder burde besidde http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/numse.gif Simpelthen for dårligt at man ikke bliver informeret om et skift i planen, uanset hvad ens position er i fortagnet.

0

Del dette indlæg

Tak for det piger.... Så var det ikke bare mig som var sippet http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/cheerleader3.gif

Min leder var ude på arbejdet i dag, og sagde at det ikke var meningen at jeg skulle have set det i vagtplanerne, derfor de lå på bordet og ikke hang på tavlen :hug: ...

Men hun ved jeg er en nysgerrig sjæl, så når de lå på bordet ville jeg jo selvfølgelig kigge i dem :(

Ja ja, det går jo nok det hele.... Nu behøver jeg heldigvis ikke gå og tænke på hvordan jeg får fri i påsken....Da jeg helt naturligt har det på det nye weekend hold :huh:

Pernille (y)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer