Guest Svale

Så er det NU!!

30 indlæg i dette emne

Som overskriften lyder, så er det NU i skal krydse alt, hvad I kan og mere til.

Jeg har snakket med kommunen idag....ringede der op, og fik den overordnede i telefonen. De sad rent faktisk og var ved at tælle børneprognosen op....men meget tyder på, at de skal bruge mig som dagplejer pr 1/11!!!!!!

Jeg skulle ringe imorgen og få den endelig besked....hun sagde, at jeg ikke måtte blive for skuffet, hvis ikke der var børn nok, og jeg spurgte så ind til, at der måske så var mulighed for det 1/12?? Og det kunne hun ikke afvise...

Jeg må sige, lige nu er jeg helt oppe og køre, og kan slet ikke vente til imorgen

:blush::):)()():super::super::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Please siger jeg bare så er ALLE mine bønner hørt!!

Hjælp mig piger og ønsk for mig, at der er børn nok

Svale, der ikke helt ved hvad ben hun skal stå på!! :carrot:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Har lige været ned på knæ og sendt en bøn - EN STOR EN

Og nu krydser jeg alt hvad jeg kan for dig (Fårk det er hård at skrive hurtig med krydsede finger jobbar )

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

:blush: Sandra

0

Del dette indlæg

Krydser alt hvad der krydses kan...

Fååårk der er langt tid til imorgen når man venter...

Håber der er nok ellers sender jeg min datter så kan hun tælle med i kvoten... :)

:blush: mimse

0

Del dette indlæg

Hvor er I søde alle sammen :blush: ja send endelig nogle dagplejealdrende børn til Falster!!! Der er hårdt brug for dem :)

Jeg er bare spændt på imorgen, måske forvandles mit liv med et trylleslag??? Hope so....

Kan ikke lade være, men sidder allerede nu og glæder mig til på fredag, når jeg kører ud med min opsigelse!! FRYD FRYD FRYD!!! :carrot:

Og ja lige en sidste ting: håber ikke jeg sidder og græder snot ved samme tid imorgen.... :) er bare så bange for det...

Svale

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Svale.

Krydser alt hvad krydses kan her hos mig........ det kunne være for fedt for dig at aflevre en opsigelse fredag........... :) til dem :)

Glæder mig til at høre nyt

:blush: pernille

0

Del dette indlæg

:blush: kunne jeg koge af irritation, så gjorde jeg det. Hende jeg skulle snakke med er syg idag, og hun har ikke givet nogen information videre, så jeg må altså vente til imorgen tidlig med at få svar...syde boble boble...synes et eller andet sted at det er for ringe, når de ved, jeg skal ligge min opsigelse på fredag...

Svale

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Blev sat på pinebænken igen idag....kontaktede kommunen lidt i 9, men der var stadig nogle løse ender. Så jeg ville blive ringet op inden 12 - skulle til møde mellem 12 & 16 - eller efter kl. 16....hvor irriterende....

Men lidt i 12 ringede min mobil....og ja behøver jeg så sige mere....

:lol: :carrot: :o :carrot: :) :carrot: :) :carrot: :) :carrot: :( :carrot: :bearhug: :carrot:

Jeg er ansat pr. 1. november og skal op og underskrive min ansættelseskontrakt imorgen kl. 10.30, og så ellers ud på mit nuværende arbejde bag efter med min opsigelse!!

Kan I forestille jer, hvem der kørte hjem fra arbejde med et KÆMPE STORT BREDT smil på læben

Det er simpelthen for skønt og uvirkeligt....at tænke sig, der er en ende på mine arbejdsweekender, mine aftenvagter og bedst af alt.....har fri alle helligdage!!! Så er alle mine bønner hørt (bukker og nejer alt hvad jeg overhoved kan!!)

Svale, der bare så er glad :griner:-

Redigeret af Svale
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Mange tak for alle hilsnerne :lol: dem er jeg glad for!!!! Det er så dejligt at se et tillykke på skrift, det har jeg ventet længe på.

:o Har lige forsøgt at sammensætte min opsigelse :)

Hvor føler jeg bare fryd!!! Hvis I kunne se mig, ville I se en, der står og gnider sig selv i hænderne!!!

Men hvad er det meste korrekte at skrive i sådan en opsigelse:

Jeg ønsker at fratræde min stilling pr. 31. oktober 2005, da jeg har fået andet job.

Er det ok?

De behøver vel egentlig ikke mere...ska man skrive begrundelse???

Svale

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer