sissel

Slør eller sjal

13 indlæg i dette emne

Jeg ville jo gerne have et sjal på eftersom vi skal giftes i april og iøvrigt kan min mor lave et super flot et af slagsen. Egentligt havde jeg ikke tænkt mig at skulle have et slør på også, men når jeg er ude og prøve kjoler så kan jeg godt se at det ser enormt brudeagtigt ud med et slør.

Kan man godt have begge dele på, eller vil der opstå en slør><sjal kamp? :veiledsmile1:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Men derfor kan man jo godt kombinere det på en eller anden måde...

Feks at du havde slør på i kirken og sjal om aftenen - og slør igen når I skal danse...

Bare en tanke, hvis du er bange for at det bliver for meget sammen, men gerne vil bruge et af din mors hjemmlaw't sjaler... :blush:

Kan godt forstå at du ellers kommer til at ha' svært ved at vælge - jeg troede ikke at jeg skulle ha' slør - men det jo kun denne ene dag, sååå...

Men jeg endte også med et anderledes og højst utraditionelt slør...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ved en bruger herinde brugte sin slør som hun havde på i kirken til sjal senere.

Bare 2-in-1. Ved ikke om din mors hjemmelavede egner sig til slør - men hvis ja - så ville det jo være en løsning.

:blush: Sandra

0

Del dette indlæg

Jeg skal både have slør i håret og et sjal.. Sjalet er dog kun til når vi står udenfor i april måned.. det er svært at gætte sig frem til sne eller solskin i april..

Nogen der kan huske hvordan vejret var i april måned i år ?

:blush: HEidi

0

Del dette indlæg

Nogen der kan huske hvordan vejret var i april måned i år ?

Jeg kan huske at det var snevejr i marts mdr.

Mener april klarede sig rimelig godt igennem med noget solskin:)

Men maj mdr. var heller ikke så varm som den plejede..

Det var vidst det jeg kan huske.

Jeg ville nok også vælge ikke at have begge dele på på en gang, men det vil nok være nemmere at sige når vi ser dig i kjolen :blush:

/Nuller :frizz2:

0

Del dette indlæg

Hejsa allesammen

Mange tak for hjælpen. Jeg tror faktisk at jeg vælger et slør, for det passer nu li'som bedst til den kjole jeg har valgt. Sjalet vil jeg så ta' på udenfor. Hvis det er koldt og så vil det nok se naturligt ud, selvom jeg også har slør på.

Hvor kan man altså bekymre sig om mange ting, som slet ikke er så svære.

:hippie6:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Sissel!

Jeg tror det var mig Sandra mente. Jeg havde slør på i kirken, brugte det som sjal til receptionen og havde det ikke på til festen. Jeg var glad for at have det på i kirken og nede og blive fotograferet... Men også glad for at min frisure var til at jeg kunne tage det af (det var planlagt!) For jeg ville være træt af at skulle rende rundt med det hele dagen..

Jeg vedhfter nogle billeder med slør, sjal og uden...

Knuz HeidiB

post-7981-1128270295.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Glæder mig til at se, hvad du ender med at beslutte dig for!

Vejret var PERFEKT midt i april og sidst i april regnede det... Kan huske det for stod med flyttekasser op over begge ører!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer