Guest Zunshine

Så knækkede filmen

35 indlæg i dette emne

Kære alle I søde tøser.

I den seneste tid har jeg været mere eller mindre usynlig hvad angår kommentarer og besvarelser.

Det har jeg næsten været i en måned nu, og har hidtil undskyldt det med, at jeg har vildt travlt, da jeg er startet ny skole, samtidig med, at jeg skal til eksamen på advokatsekretærskolen d. 12 oktober........hurra for eksamenslæsningen.

Det har bare været en skide god undskyldning for, ikke at føle noget......ikke mærke hvor ondt livet gør i øjeblikket.

Jeg er IGEN rendt ind i en depression, den første fik jeg for næsten 3 år siden.

Jeg er nygift og elsker min mand højere end noget andet i verden......han er hele mit liv, og kun hos ham gør det ikke ondt at leve.

Alle andre steder smerter det bare at trække vejret, og så er det sq skidt.

Vores venner er begyndt at snakke om, at nu trænger vi da også snart til lidt held, eller i det mindste bare til ikke at være SÅ uheldige hele tiden..... HMMMM.......så begynder jeg sq at få mere ondt af os.

Laaaaaaaaaang historie...........

For 2 år siden begyndte jeg at få mange probemer med mine skuldre, og måtte sygemeldes fra arbejdet........kom tilbage efter 14 dage, og bed smerterne i mig, og sådan kørte det et stykke tid. Så blev der konstateret slidgigt i BEGGE skuldre.

Det er bedste job jeg nogensinde har haft, og det bedste jeg nogensinde kommer til at få. God løn, fantastiske arbejdstider, forrygende kolleger.........alt var som det skulle være, og så købte vi hus.... Thomas friede, og alt så lyst og lykkeligt ud, nu skulle vi også have børn.

Efter det, er ALT bare gået galt.........jeg miostede mit job, og er nu i revalidering, og går en stinkende usikker fremtid i møde, for kan jeg overhovedet få en elevplads til januar??. Min mor besluttede sig for at svine både mig og Thomas til 3 måneder inden vores bryllup, med det resultat, at jeg ikke længere har kontakt til hende. Banken mener, at vores økonomi er meget stram, og jeg skal tabe mig for at vi kan få hjælp til at opfylde vores babyønske, for DET virker selvfølgelig heller ikke som det skal. Hvor meget mere skal jeg snart kunne bære???

I mandags, skred jeg fra skolen, og ringede til oen veninde, og aftalte at mødes med hende til frokost inde på en kineserrestaurant......

Der knækkede filmen...........jeg sad bare og hylede, og Henriette tod bare min pung og min telefon, fandt mit sygesikringskort og ringede min læge op......

Nu sidder jeg så her, med en flok antidepressiver, og en henvisning tilo en psykolog......jeg kan ikke tage mere, og det var så galt, at jeg begyndte at sidde og glo på modkørende lastbiler, og tænkte, at hvis jeg nu bare styrede min bil ind imod dem, så gjorde det jo ikke ondt på mig mere.......Jeg gør det ikke, og tør ikke......jeg har får mange mennesker omkring mig, der elsker mig..... MEN HVOFOR SKAL LIVET GØRE SÅ FORBANDET PISSE ONDT????

Jeg har pisse dårlig samvittighed over, ikke at kommentere alle de dejlige tøser jeg har fulgtes med i snart 1½ år , og undskyld for det piger.........jeg kan bare ikke...........

Knus Trisse :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hvor jeg dog kender det! stakkels Z jeg føler virkeligt med. nu skal du i det mindste i behandling, og det er et stort skridt på vejen til at blive glad igen.

pudsigt nok har jeg også et tilbagefald af depression efter brylluppet. måske trigger den slags store begivenheder den slags??

jeg ønsker dig alt muligt held og puster lykkestøv i din retning :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sødeste Trisse...

Du/I har da virkelig fået verden mod jer... Kan desværre ikke sige noget, der får det hele til at gå over... ud over at jeg føler med dig/jer, og håber snart lyset når jer!!! Ville ønske der var et trylleord... men jeg kender det i hvert fald ikke...

Med hensyn til slankekur for at blive gravid... Vent med at tænke over det til du når lidt længere frem... depression er absolut ikke det mest fordrende når man ønsker at tabe sig... (sagt af en ÆGTE trøstespiser!!!)

Med hensyn til banken... har i overvejet at skifte? Nogle gange får man faktisk en bedre vejledning ved at skifte... Vi har selv skiftet efter at vores bank trådte os over tæerne tilpas hårdt... og det giver da lidt ro, at vi i det mindste der ikke skal hives i konstant!

Men det er hårdt at have en skidt økonomi... Jeg under mig selv INTET når økonomien er dårlig (f.eks. som efter et hundedyrt bryllup!), men ind imellem trænger jeg også bare til at der skal ske noget godt og dejligt... og så er det svært ikke at skeje ud og bruge penge på en restaurant, tøj eller noget andet som dybest set ikke er så nødvendigt!

En sidste ting... den med de modkørende lastbiler... Det er IKKE en udvej! ALDRIG!!! Tænk på alle de gode ting du ville gå glip af hvis du ikke var her... Thomas for eksempel...!

Sidst men absolut ikke mindst... 10000 :lol: til dig... Håber psykologen får dig på højkant, så du i det mindste kan overskue din eksamen... (Kan man egentlig sygemelde sig fra sådan noget og gå til en re-eksamen eller syge-eksamen efter jul???) Os herinde skal du ikke bekymre dig så meget om... vi skal nok klare den... Men vi vil glæde os til du er (Bryllups) klar igen! Og savne dig mens vi venter... så lad lige et ord eller 2 høre fra dig ind imellem ikke!!!

:o til dig søde...

0

Del dette indlæg

Allerførst skal du have en bunke :):):):(:bearhug::griner:-:(:(

Sikke noget. Selv om du er langt nede, så er du på vej mod lyset, selv om der er lang vej endnu, ved at du er igang med at få hjælp!!! Det ser sort ud, men heldigvis har du soulmate ved din side....

Jeg har aldrig selv haft noget, der lignede en depression, så jeg har ingen anelser om, hvad du går igennem, men jeg håber det bedste for dig Trisse!! Det skal nok lykkes for dig, det ved jeg!!!

Kæmpe :o til dig

Svale :lol:

0

Del dette indlæg

Kæreste Trisse

Pyyhh, jeg ved slet ikke, hvad jeg skal sige. Du er savnet herinde -ABSOLUT. Men vi er ikke vigtige i denne sammenhæng...det er du!

Tag den med ro, giv dig tid, og lad Thomas forkæle dig. Benyt dine veninder og dem, du holder af.

Tænk endelig ikke over, hvad du synes, du burde gøre...spark "burde" i :o , og tag vare på dig selv...føl nuet.

STORT kram og mange tanker :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal sige... Du skal i hvert fald ikke tænke på os herinde - vi skal nok klare os. Det skal du i hvert fald ikke have dårlig samvittighed over!

Sikke en god veninde du har, der sådan tager hånd om dig. Hun holder virkelig utroligt meget af dig og vil dig det bedste. Jeg tager hatten af for hende, at hun sådan tog sagen i egen hånd, når du ikke kunne mere.

Jeg ønsker dig det bedte i fremtiden og er sikker på, at når du er kommet igennem denne svære tid, så banker babytankerne på igen.

Mange :lol: herfra.

0

Del dette indlæg

Søde Søde Trisse

:lol::o:):):) jeg sender dig så mange kram og tanker som jeg kan. Det føles bare som så lidt, når jeg tænker på alt den glæde og støtte jeg har fået fra dig gennem det sidste år.

Jeg håber med alt hvad jeg har i mig at du for bugt med den deprission, og igen kan finde solskinnet frem idin/jeres hverdag. Jeg håber du vil lade os komme med støttende ord, og mange kram :(

Du kan måske ikke se det lige nu, men du er en fantastisk pige med gåpåmod og livsglæde. Det kan alle os der enten elsker og holder af dig se - så lad være med at kigge efter lastbilerne!! Smerten holder op på et tidspunkt - måske ikke idag eller i morgen, men på et tidspunkt vil den. Både nu og indtil det sker vil vi være her for dig søde. Brug os - send en PM - tag en telefon og ring og snak med en. Læn dig op ad Thomas, find styrke hos ham - og så kæmp Søde!

Du skal ikke fådet dårligt over du ikke har fået sendt hilsner, det når du når du igen har fundet dine kræfter :bearhug:

Mange tanker og kram

0

Del dette indlæg

Du skal ikke have dårlig samvittighed over ikke at være tilstede herinde.. altså helt ærligt - det ER jo 'kun' Internettet.. det vigtigste er sgu da dit rigtige liv - så hav endelig ikke dårlig samvittighed overfor NOGEN som helst herinde.. koncentrer dig bare om at få det bedre.. ok.. :)

Jeg håber, at du snart kommer ovenpå igen.. der er simpelthen ikke noget værre end en depression.. alt går én på, man kan ikke koncentrere sig om noget som helst.. man kan ikke samle tankerne.. man fokuserer bare på, hvor skidt man har det.. og man har allermest lyst til at kravle under dynen og blive dér til det hele er godt igen.. og jeg håber for dig, at det hele snart bliver godt igen.. hvor er det godt, at du har Thomas at støtte dig op ad... han skal nok passe på dig.. :) Gem dine allersorteste tanker væk - og prøv at tage et lille skridt ad gangen - opad.. sådan går det lettest.. :lol:

:o Rikke

0

Del dette indlæg

Søde søde Trisse :bearhug::bearhug:

Først og fremmest, så skal du ikke have dårlig samvittighed over, at du ikke får kommenteret herinde... når du har det sådan lige nu, så er det ikke spor vigtigt, og vi ved jo at du er her alligevel på et eller andet niveau, om det så er i tankerne :)

Jeg er ked af at høre, at du har det så skidt lige nu... :(:( det er forfærdeligt og uden lys for enden... kender det, har selv været der engang, og derfor ved jeg også, at når jeg nu siger, at livet en dag igen vil yde netop DIG retfærdighed, så er det skide svært at tro på. :(

Jeg er glad for, at du får hjælp, og støt dig også til dem du magter. "Life is a rollercoaster, you just conna ride it (stave?)" Også selvom det er pisse svært nogle gange. (y)

Holder så meget af dig, selv om vi kun er cyber-pals... :loveflag::loveflag:

Giv dig selv tid og ro nu... koncentrer dig om DIG, og træk på dem du magter hjælp fra

Håber det bedste for dig, søde :balloons::bestwishes:

Knus Jane :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Søde trisse

Allerførst vil jeg ikke høre nogen undskyldninger for, at du ikke har tid til os, for der er ikke noget der er mere ligegyldigt lige nu end os. Det eneste der betyder noget, er, at du får noget professionel hjælp til at komme videre og få det bedre.

Du har på ingen måde fortjent at have det så skidt og jeg ønsker af hele mit hjerte at du via professionel hjælp og støtte snart kan få det noget bedre og at tingene begynder at gå den anden vej for jer

Husk at det er dit liv og dig det gælder lige nu, du skal ikke hele tiden være noget for andre, men lige nu bare tage imod al den støtte og opbakning du kan få, det er DIG. der er i centrum, ikke alle andre og deres behov

Alle mine bedste tanker til dig og masser af :balloons::bestwishes::loveflag::loveflag::bearhug::bearhug:

k.h. Rikke

0

Del dette indlæg

sødeste Trisse,

jeg læste din indlæg allerede i går og har tænkt på det siden - det er simpelthen så uretfærdigt at netop du skal udsættes for dette, du har allerede været så meget igennem og både du og Thomas fortjener noget medgang nu ...jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal skrive - har så usigelgt ondt af dig ...

sender dig mine varmeste tanker,

:balloons: Stine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Søde Trisse,

ved slet ikke hvad jeg skal sige - jeg kender jo kun den Trisse der altid var herind med et åbn ør og skrev og hjælp alle. Og så den mest strålende brud jeg længe har set. Det gør mig ked at høre at du ikke har det godt for tiden - og jeg ved ikke virklig hvad jeg skal sige.

Det vigtigste er at tænke for en gangs skyld på dig selv. Godt du har Thomas på din side og at der er hjælp derud.

Alt skal nok blive godt igen - og selv om det ikke virker sådan lige nu - men der findes altid en vej og løsning - og speciel når man har så dejlig støtte ved ens side som du har. Du har venner og en super mand.

:balloons::bestwishes::loveflag::loveflag::bearhug:

Tænk ikke over at være herinde eller ej - du er savnet - men real life er mere vigtig lige nu. Hvis det er alt for uoverskuelig med Brudemøde - bare sige til i go tid - så finder vi ud af noget.

:bearhug:(y):):(:(:(:bearhug:

Du bliver ikke glemt herinde - selv om du bliver væk et styk tid og passer på dig selv.

Sandra

0

Del dette indlæg

Kære Trisse

Hvor ville jeg ønske at jeg kunne gøre noget for dig - komme og løfte alle problemerne væk fra dine skuldre. Du er så dejlig en person, som absolut ikke fortjener dette. Du skal vide at du tit er i mine tanker og at du er højt skattet.

Mange opmuntrende :balloons: til dig - håber snart det lysner for dig, så du igen kan nyde livet til dets fulde.

Og lov mig at passe på dig selv - du er den vigtigste at tage hensyn til pt. og jeg ville nødigt have at der skete noget med dig :bestwishes:

Redigeret af Gantzel21
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Trisse

Det er så svært at sige noget særlig der kan hjælpe dig i denne situation. Jeg kender det alt alt for godt selv, men det får du det jo ikke bedre af..

Det eneste jeg derfor vil sige er, at du skal ikke tænke sådan på os herinde. Vi skal nok være tålmodige og overbærende! Det har du brug for og det gør vi så!

Brug din energi på at få det bedre.. ikke på at have dårlig samvittighed..

:balloons:

0

Del dette indlæg

Kære dejlige Trisse.

Jeg tænkte på dig nogle gange i sidste uge, men fik ikke lige ringet - kender du ikke det? Men da vi var sammen i går og du lod bomben springe, blev jeg meget trist på dine/jeres vegne.

Det var dælme godt, du ringede til Henriette, da det gik galt. Hvor er hun dig en god veninde.

Jeg har ikke bestilt andet end at tænke på dig siden i går. Det hjælper dig selvfølgelig ikke, men du skal vide du ikke er og ikke vil blive glemt.

Pigerne herinde har vist skrevet det hele, så det vil jeg tilslutte mig.

God bedring søde.

:balloons:, :bestwishes: og rigtig mange tanker.

Connie

0

Del dette indlæg

Jamen for pokker da også... Jeg er virkelig ked af at høre, du har det så skidt.. :loveflag::bearhug::bearhug:

Pigerne har allerede sagt mange søde ting - og jeg vil da også lige tilslutte mig koret : Tænk IKKE på os og hav IKKE dårlig samvittighed. Vi løber ingen steder, brug os for pokker ( hvis du har lyst )

Mange mange mange :balloons::bestwishes::loveflag:

Lambada Bamse

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer