Guest søs74

Nu er jeg i gang

25 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Her er hvordan kortet er udformet. Indeni kommer indbydelsen til at ligge ovenpå det rødlige stykke karton. Lige hvordan har jeg ikke helt fundet ud endnu.

Det er altså ret svært at tage gode billeder af hvide indbydelser, skal jeg lige hilse og sige.

post-3813-1128284232.jpg

Redigeret af søs74
0

Del dette indlæg

Jeg synes det er en super flot form og måde at lukke invitationerne på - synes jeg er super.

Men ærlig sagt er sløjfen til at lukke lige for stor til min smag - og jeg ville være bange at det bliver mæst når det bliver sent med posten.

Men ellers er det en super duper start.

:balloons: Sandra

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

en rigtig sød idé.jeg har selv haft lavet en tilsvarene for en kunde engang og den blev istedet foesejlet(guld) med et cremet silkebånd også på en hvid kuvert ala din.med adressen foran skrevet i guld..der skulle gudskelov kun laves 25.løber du tør for idéer så er jeg klar .. ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

en rigtig sød idé.jeg har selv haft lavet en tilsvarene for en kunde engang og den blev istedet foesejlet(guld) med et cremet silkebånd også på en hvid kuvert ala din.med adressen foran skrevet i guld..der skulle gudskelov kun laves 25.løber du tør for idéer så er jeg klar .. ;)

<{POST_SNAPBACK}>

Har du måske et billede af det, ideer kan man ikke få nok af?

0

Del dette indlæg

nej øv ingen billeder af indbydelsen.det har jeg altdi været et fjols til at huske..men det så feminint og elegang ud med hvid creme og guld sammen..hvis det er det man kan lide af farve kombination..ellers sølv. mht forsejling kan man vælge at købe disse færdig lavede,istedet for at smelte voksen på selv som jeg gjorde,det tar mega lang tid..og desuden er det meget nemmere med de færdige lavede.en klat lim så sidder den på..smart ikk :balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har jeg lige siddet og puslet lidt med teksten til indbydelserne. Kom endelig med konstruktiv kritik. :balloons:

Selve indbydelsen lyder sådan her (tyvstjålet herinde fra)

Kære

Vi skal velsignes!

Det er derfor ganske vist, at bryllupsklokkerne ringer i

Hjerting Kirke, Hjerting Byvej 13, 6710 Esbjerg V.

lørdag den 18. marts 2006, kl. 14.30.

I den anledning er det os en glæde at invitere dig / jer med til vielsen

og efterfølgende middag på Blåvand Kro, Horns Bjerge 4,

6857 Blåvand.

Mange kærlige hilsener

Susan og Allan

S.U. 1. marts 2006

Telefon

Gavekoordinator ………telefon

Toastmaster ………. telefon

post-3813-1129401697.jpg

Redigeret af søs74
0

Del dette indlæg

Og de praktiske oplysninger kommer her:

Praktiske oplysninger

Overnatning

Der er mulighed for at overnatte lige ved siden af Blåvand Kro i ferielejligheder med plads til 2-8 personer. Jo flere I går sammen desto billigere bliver det. Spørg eventuelt os hvis I gerne vil dele en lejlighed men ikke lige kender nogen af de andre gæster.

Kontakt 75 27 50 70 for bestilling.

Vi håber at så mange som muligt vil tage imod denne mulighed, da vi meget gerne vil se dig/jer til morgenbuffet dagen derpå på Blåvand Kro kl.9-11.30.

Ved kirken

Hjerting Kirke ser helst ikke, at der kastes med ris ved kirken.

Der må ikke fotograferes under selve vielsen.

post-3813-1129203415.jpg

0

Del dette indlæg

Hej,

smuk tekst - den virker jo lidt bekendt :bearhug: - godt man kan være en inspiration når man selv har tyvestjålet hist og her :)

skrifttypen er jeg også helt vild med - har jeg set før :blush:

Jeg ville måske øgså brug skrifttypen til de praktiske oplysninger - bare for at holde stilen.

Jeg synes det går an - flot flot - de er jo klar til at blive sendt.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej EilaL

Ja jeg har simpelthen tyvstjålet teksten fra dig, for hvorfor finde de vise ord, når andre har fundet dem? :bearhug:

Jeg prøvede at lave de praktiske oplysninger i samme teksttype, men jeg er dog lidt i tvivl om, om det skal være den eller den som jeg har brugt. Det må jeg lige tænke lidt over.

Jeg har tænkt mig at lægge et lille kort ved, hvor vi så lige skriver en lille julehilsen til dem også. Jeg synes ikke, at der er grund til at sende kort ud to gange til de samme. Kan man ikke det?

Og ja, nu er vi faktisk snart klar til at sende dem ud, underligt egentligt. Men A. skal nu lige hjem og godkende dem, før de sendes ud. Og nu er der jo kun 14 dage til, så er han hjemme igen. Dejligt. :balloons: :hearts:

0

Del dette indlæg

Hej,

i finder sikker ud af dem med skrifttypen - måske kan den kommende mand også give sin mening om 2 uger. og jeg synes da i godt kan sende en lille julehilsen med når de alligevel skal sendes ud. jul er jo også kærlighedens fest - og farven rødt som i bruger i invitationerne passer jo også til jul.

0

Del dette indlæg

Jeg er VILD med din idé - tror sq jeg stjæler den - hvis jeg kan finde tråden igen når jeg flytter  :super:  Har du en skabelon?

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har købt invitationerne færdiglavede. Jeg havde ellers lavet en skabelon, men da hobby-forretningen fandt det firma, som er de eneste i Danmark der sælger denne type, ja så gad jeg altså ikke sidde og klippe mine egne ud. Og derudover ville det også være blevet dyrere, hvis jeg skulle have købt karton og selv lave dem.

Og du skal bare stjæle med arme og ben, det gør jeg nemlig os' :toot:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej,

i finder sikker ud af dem med skrifttypen - måske kan den kommende mand også give sin mening om 2 uger. og jeg synes da i godt kan sende en lille julehilsen med når de alligevel skal sendes ud. jul er jo også kærlighedens fest - og farven rødt som i bruger i invitationerne passer jo også til jul.

:super: Sandra

<{POST_SNAPBACK}>

Vi skal faktisk til Århus i morgen, hvor vi skal besøge A. på Gudrun Maersk. Ungerne og jeg glæder os helt vildt til at se ham, nu er det også snart 3 måneder siden, vi sidst så ham.

Jeg vil tage invitationen med derop, så kan vi lige få kigget lidt på det. Og så kan jeg nemlig få lavet lidt mere, inden vi skal med ud og sejle her d.22.10. Uha hvor jeg glæder mig. :toot:

0

Del dette indlæg

Så har vi været i Århus og besøgt A. på skibet, nøj det var dejligt at se ham igen efter så lang tid væk. 3 måneder er bare for lang tid, synes jeg.

A. er vild med invitationerne, der var lige lidt rettelser i selve teksten til de praktiske oplysninger. Så nu er jeg klar til at sætte det i stor-produktion. :toot:

0

Del dette indlæg

:yllove: Super smukke invitationer :yllove:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg er godt nok ret vild med dine invitationer. Super enkle og smukke  :)

:super:  Maria

<{POST_SNAPBACK}>

Tak skal I have. :super: Jeg har haft dem i hovedet i over 1 år, og det er bare så dejligt at se dem live, og at de tilmed er godkendt af både mig og gemalen. :toot:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer