Lambada Bamse

DIOR SHOW

41 indlæg i dette emne

Hey...

I tidligere tråde er DIOR SHOW mascara nævnt utallige gange for at være den bedste mascara ever :bestwishes: Mener den koster over 200,- i butikken ( noget der kender den præcise pris ?? ) men lige nu er der en sælger på QXL der har 20 stk til salg til SLÅ TIL pris : 65,-. Der er 15 tilbage endnu...

Under søgefeltet på QXL skriver i bare DIOR så kommer den frem lidt længere nede..

Bare et fif :loveflag::loveflag:

Hvordan læser i det med fragt... ? Det ene sted står der at fragten er 27,- Det andet sted står der at fragten er inkluderet i auktionens pris...

:balloons: Lambada Bamse

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg læser det som om det er med i prisen... det håber jeg da, men jeg forstår bare ikke hvorfor man allerede får besked på man har vundet når der står der er 4 dage tilbage eller er det bare mig der misforstår det??? nogen der ved noget???

<{POST_SNAPBACK}>

Det er godt nok billigt hva´... Mange penge at spare... :bestwishes::loveflag:

Du HAR allerede " vundet " den - det er lidt en atypisk auktion, da man køber den til 65,- ( i stedet for at byde hinanden over ). Så den er din nu - når de resterende er købt lukker auktionen vel - der er ingen der kan byde over... :loveflag::bearhug:

Jeg glæder mig til at prøve den, har aldrig haft den før og har ultra korte, tynde, smalle, små vipper...

:balloons: Lambada Bamse

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Piger.

Jeg har også skyndt mig at købe sådan en dejlig DIOR marskare til den gode pris. Men efter mit køb kom jeg til at se at det er en Polak der sælger den. Hvis man skal overfører pengende til en polsk konto, koster det 65 kr. ekstra for at overfører pengende. Og hvis man tager den på efterkrag bliver det dyere end de 27 kr. han skriver det koster at sende den....

Er der nogen af jer som, har overført penge til ham?????? Normalt giver man jo køber/sælger karakter inde på qxl, når man køber/sælger noget, men ham her har ikke fået en eneste kommentar, hvilket får min kæreste til at blive skeptisk.

Han tror at vi bliver taget ved :bestwishes: , men jeg bliver ved med at sige at det tror jeg bestemt ikke.... (håber det i hvert fald ikke) :balloons:

Kæresten siger at enden kommer den til at koste NOGET mere end angivet, eller også sender man pengende og ser aldrig varen.

Nu må vi se tøzer, men håber at en af jer ved noget mere.

Knus

Jannie

0

Del dette indlæg

Hejsa

Her kan jeg lige hjælpe lidt, da jeg efterhånden er stor forbruger af qxl :balloons:

For det første så er fragten med i auktionens pris.

Men det er shipping ikke, shipping er noget man betaler så snart en varer skal sendes over en granse ( varen er fra polen ) men 27 kr er nu billigt, ved den tyske granse koster det 150kr.

For det andet så er denne auktion lavet som en ( køb her og nu auktion ) det betyder at når du trykker på køb får du varen med det samme til den pris du har budt.

Auktionen slutter når alle varer er købt eller tiden er gået.

Herefter modtager du en mail hvor der er de oplysninger du skal bruge til at overfører pengene til sælger, når han modtager pengene sender han varen til dig...

Man kan også lave auktionerne så man kan byde på dem, man byder hinanden op den der byder højst vinder varen.

Dette gælder også hvis der er flerer af samme vare på samme auktion.

Til sidst kan man også lave en auktion hvor der både er mulighed for at byde og købe her og nu, men der er kun hvis der er en vare.

Der kan feks. stå at næste bud er 50 kr og køb varen nu er 150 kr så kan man jo vælge at følge auktionen og kommer den for tæt på de 150 er det jo bare at byde.

Trykker man køb her og nu så slutter auktionen med det samme hvis der kun er en vare til salg.

Håber i forstår ellers må i spørge...

0

Del dette indlæg

Ups

I skal bare lige huske at det godt kan koste et gebyr for at overfører penge til andre lande, men heldigvis har de fleste store sælger der er herinde den dansk konto.

HUSK at tjække sælgers karakterbog før du byder...

Gitte81

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa.

Nej jeg har ikke overført penge endnu og gør det heller ikke. I følge banken koster det 65 kr. at overfører til en polsk konto og det er ikke noget man selv kan gøre fra sin netbank, men noget man skal ned i banken og ha lavet.

Jeg har lige fået en mail fra ham om at pengende enden skal overføres til hans polske konto eller han skal have sendt en chek. En chek der skal til udlandet vil koster 100 kr at få lavet og så er varen efterhånden ikke så billig mere.

Rigtig mange gange ØV :balloons:

0

Del dette indlæg

Hmm, han skriver man også kan sende pengene på en check. Jeg tager ned i banken i dag og forhøre mig om hvad det vil koste at overfører pengene. Håber ikke det koster 65,- for så sparer vi i virkeligheden ikke så meget :bestwishes: 65+65+27 =157,- )

Jeg lader høre fra mig senere...

:balloons:

0

Del dette indlæg

Ellers skulle vi gøre noget smart med at få sendt alle dem vi har købt til en af os og så sende videre derfra. Så er det kun 1x shipping + 1 x pengeoverførsel.

Og jeg tror ikke han snyder os... Det er for latterligt et beløb at blive udelukket af QXL for. Hvis det var dyrere varer, tror jeg risikoen var større... Men man kan selvfølgelig aldrig vide det :bestwishes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ellers skulle vi gøre noget smart med at få sendt alle dem vi har købt til en af os og så sende videre derfra. Så er det kun 1x shipping + 1 x pengeoverførsel.

Og jeg tror ikke han snyder os... Det er for latterligt et beløb at blive udelukket af QXL for. Hvis det var dyrere varer, tror jeg risikoen var større... Men man kan selvfølgelig aldrig vide det  :bestwishes:

<{POST_SNAPBACK}>

Det syntes jeg er en rigtig god ide ikke mindst fordi jeg er elendig til det der med at overfører penge til andre lande:-)

0

Del dette indlæg

Hejsa.

Nej jeg har ikke overført penge endnu og gør det heller ikke. I følge banken koster det 65 kr. at overfører til en polsk konto og det er ikke noget man selv kan gøre fra sin netbank, men noget man skal ned i banken og ha lavet.

Jeg har lige fået en mail fra ham om at pengende enden skal overføres til hans polske konto eller han skal have sendt en chek. En chek der skal til udlandet vil koster 100 kr at få lavet og så er varen efterhånden ikke så billig mere.

Rigtig mange gange ØV  :balloons:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg tror nu heller ikke jeg overfører hvis det koster 65,- Så vil jeg hellere købe i Danmark... SKrive du grunden til ham eller hvad ? ØV altså piger, jeg er ked af jeg fik lokket jer i uføre... :bestwishes::loveflag:

0

Del dette indlæg

hvis ikke vi kan få sendt det samlet, nej så vil jeg ikke... Men det er ikke sådan bare lige at gå ud af en handel man har lavet. Jeg har jo skrevet til ham med hensyn til efterkrav, da han har krydset det af inde på qxl. Normalt kan man ikke få ting sendt pr. efterkrav når det er til et andet land og hvis man IKKE kan det, kan jeg i hvert fald bruge det som undskyldning for at komme ud af det og bare håbe på at jeg ikke får en dårlig karakter af ham for det vil jeg være meget træt af.

Det er bestemt ikke din skyld Lambada (Jeg kan bare lærer at læse det hele) :balloons:

Knus

Jannie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

følger lige spændt med her, hvad i gør piger. Jeg er nu heller ikke villig til at købe den alligevel, hvis det er så omkostningsfyldt mht overførsel af penge osv... skriv endelig lige hvad i gør for/hvis i bakke ud af handlen... :banned:

Jane

0

Del dette indlæg

Lad os tage en samler - Hvor mange er vi til at gå sammen hvis det er ? Jeg vil gå stå for det administrative...

Men lige meget hvad kan vi godt tillade os at springe fra. Han skulle altså have skrevet at han kun havde en polsk konto og vi skulle forvente at betale ekstra for bankoverførsel....Måske skulle vi bare droppe det helt - tænk hvis vi aldrig modtager varen...

0

Del dette indlæg

Jeg har skrevet dette til ham på mit bedste engelsk - ha ha

Hello.

I thought you had an DANISH account ???? It is way to expensive to transfere money to your account - it will cost 65 dkr + 27 dkr shipping + 65 dkr for the mascara. I am very disapointed that you didn´t wrote that on the auction and I will write to QXL administration for more information !! I don´t think what you have done is fair and stands up to QXL rules...

If I sent you a check it will cost ekstra 100 dkr so I won´t do that either.

Mette / Lambada Bamse

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

DAMN... Har lige nærlæst auktionen - se hvad der står her :

Levering & Fragt 100% Satisfaction Guaranteed. If you are not satisfied with your purchase, please return the item within 5 days in the same condition you have received and we will refund your money less S/H. You have pay money for may account in Poland

HMMMMMM

Men efterkrav kan vi jo så vælge... Det burde jo ikke koste OS noget vel ????

0

Del dette indlæg

jeg har skrevet følgende

I have to annul the trade.

i thought that i could get it cash on delivery but you can´t to foreign contries and when you insted transfere money to your account it is too expensive when the cost from the bank is added with shipping and the price .65+27+65=157 that is too much iam sorry

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer